Les Mills on demand

27-05-2020 10:12 556 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik vroeg me af of er hier iemand is die ervaring heeft met Les Mills on demand.
Ze bieden 800+ lessen online aan. Ik was vroeger (lees 4+ jaar geleden) een fanatieke BodyPumper (3-5 keer per week) en genoot hier ook echt van. Ik deed ook vaak een lesje BodyAttack of BodyShape mee. Nu met de lockdown kunnen we geen kant op en ik wil dat graag weer oppakken. Ik ben trouwens nog aan het rondkijken waar ik het beste een barbell kan bestellen.

Alvast bedankt!
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik. Ik mocht via mijn sportschool twee maanden gratis gebruik maken van Les Mills on Demand. Je vindt er de 'oude' lessen, waaronder steeds ook die van het vorige kwartaal. Feitelijk zijn het de instructievideo's voor de instructeurs, maar dan met covers ipv de originele muziek. (dit vanwege de rechten).

Dus: een groepje instructeurs op een podium, lekker overdreven enthousiast en met een Nieuw Zeelands accent :biggrin:

Het werkt op zich prima, maar het haalt het niet bij live groepslessen. Sinds mijn club livestream lessen geeft met onze 'eigen' instructeur, gebruik ik de Les Mills video's eigenlijk niet meer.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik vind het juist heerlijk om dit thuis te doen. Geen gedoe van naar de sportschool gaan, een plekje moeten bemachtigen in de zaal, mensen die voor je staan waardoor je de instructrice niet goed ziet etc.

Bovendien ook gewoon kunnen sporten wanneer het uitkomt ipv je moeten plooien naar de momenten dat de lessen worden gegeven op de sportschool. Geen gehaast om ergens exact op tijd te moeten zijn, als je 5 minuutjes later bent begin je gewoon 5 minuten later. :yes:

Bovendien heeft LMOD een heel leuke community via Facebook die me ook lekker gemotiveerd houdt. Ik ga niet terug naar de sportschool denk ik :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Tja, voor mij is het sociale aspect part of the fun. Dat mis ik nu heel erg.
Ik vind ook het gesleep met die spullen in mijn huis erg vervelend. En mijn vloer is eigenlijk te glad.
Verder werkt het voor mij beter als ik vaste momenten in mijn agenda heb staan; dan ga ik gewoon en vraag me niet af of ik wel zin heb of dat ik misschien eerst nog wat moet doen in huis of...

Zoveel mensen, zoveel wensen ;-D

Doet verder niks af aan de applicatie; die functioneert prima!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
ik heb vanwege corona ook LMOD genomen en het bevalt me prima eigenlijk
Ik doe eigenlijk alleen Combat omdat ik geen gewichten heb, onderburen en niet zo veel ruimte dus attack en pump vallen beetje af.
Wel jammer dat je niet je eigen les kan maken met favoriete nummers uit oude releases eigenlijk, en er is ook nog geen nieuwe release geplaatst
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties allemaal!

Ik moet eerlijk zeggen dat de energie en sfeer van de groepslessen voor mij ook belangrijk is. Het werkt motiverend zeg maar. Aan de andere kant doe ik nu steeds workouts van YouTube (zonder gewicht) maar dat is toch niet helemaal mijn ding.
Ik heb de barbell + gewichten net besteld (was nog een hele klus, bijna overal uitverkocht die dingen) maar dat komt pas over 2-3 weken binnen.
Mijn stok achter de deur is dan dus 'ik heb veel geld uitgegeven aan de barbell en ik moet betalen voor on demand' dus dan moet ik het doen ook. :-D

Ik ga straks mijn free trial beginnen en dan maar eens starten met een lesje shape of attack. Eens kijken hoe het met mijn conditie gesteld is :roll:
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
27-05-2020 10:42
ik heb vanwege corona ook LMOD genomen en het bevalt me prima eigenlijk
Ik doe eigenlijk alleen Combat omdat ik geen gewichten heb, onderburen en niet zo veel ruimte dus attack en pump vallen beetje af.
Wel jammer dat je niet je eigen les kan maken met favoriete nummers uit oude releases eigenlijk, en er is ook nog geen nieuwe release geplaatst

Oh combat is ook een goeie, ik ga die ook eens uitproberen. Ik zit ook 1-hoog in een appartement maar gelukkig wel goed geïsoleerd en dikke muren/vloeren dus als ik niet al te gek doe hebben mijn onderburen geen overlast. Wel genoeg ruimte gelukkig.
Ik heb het 'geluk' dat ik al jaren niet gepumpt heb, dus ik ken alle oude releases nog niet.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe Pump en Balance. Voor de Pump heb ik spullen van de sportclub mogen lenen. Heel fijn!

Ik woon ook in een flat, dus ik leg de gewichten beduidend voorzichtiger neer dan ik normaal doe. ;-D Ook leg ik er - om die reden - een matje onder (ik had nog een oude yoga mat liggen, die daar prima geschikt voor is)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
oh ja balance doe ik ook af en toe
maar daarvan vind ik de muziek hard in vergelijking tot de stemmen, dus dan moet ik echt steeds naar het scherm kijken wat de bedoeling is.
En ik snapte eerst niet wat die 'M' was die in beeld verschijnt :-D maar dat is de richting van je mat dus
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje75 schreef:
27-05-2020 10:49
Ik doe Pump en Balance. Voor de Pump heb ik spullen van de sportclub mogen lenen. Heel fijn!

Ik woon ook in een flat, dus ik leg de gewichten beduidend voorzichtiger neer dan ik normaal doe. ;-D Ook leg ik er - om die reden - een matje onder (ik had nog een oude yoga mat liggen, die daar prima geschikt voor is)


Oh wat fijn!
Ik woon niet in Nederland en heb hier nog geen sportclub in de buurt gevonden ivm Corona, alles is dicht natuurlijk. Vandaar dat ik zelf maar wat besteld heb. Hoe lang pump jij al?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
27-05-2020 11:00
oh ja balance doe ik ook af en toe
maar daarvan vind ik de muziek hard in vergelijking tot de stemmen, dus dan moet ik echt steeds naar het scherm kijken wat de bedoeling is.
En ik snapte eerst niet wat die 'M' was die in beeld verschijnt :-D maar dat is de richting van je mat dus


Oh kijk dat is een handige tip, dan weet ik dat vast. Ik ga straks maar eens kijken welke lessen me wel wat lijken, en dan maar eens beginnen. Ben heel benieuwd!
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
27-05-2020 11:06
Oh wat fijn!
Ik woon niet in Nederland en heb hier nog geen sportclub in de buurt gevonden ivm Corona, alles is dicht natuurlijk. Vandaar dat ik zelf maar wat besteld heb. Hoe lang pump jij al?
Ik pump nu alweer een jaar of zes, geloof ik.
Normaal 2 of 3 keer week. Nu kan ik mezelf er net 1 keer per week toe zetten. Dat merk ik ook aan mijn kracht en conditie, helaas. Maar liever een beetje bijhouden, dan helemaal niet sporten deze maanden! Balance doe ik wel 2 keer per week nu. Vooral omdat die oefeningen zo lekker zijn in combinatie met het vele bureauwerk in mijn geïmproviseerde thuiskantoor.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook járen terug veel pump gedaan in de sportschool. Toen kwamen er kinderen en is het enorm verwaterd. Sindskort doe ik weer pump via on demand en ik vind het heerlijk! Ben alleenstaand met 2 kleine kinderen dus perfect dat ik geen oppas hoef te regelen en het kan inplannen op een moment dat het mij uitkomt. Ik heb wel een sporthoek op zolder waar alle uitrusting standaard staat, dus hoef gelukkig nergens mee te slepen.

Ik vind het overigens echt uitgebreid wat ze aanbieden. Idd de reguliere releases, maar ook mixen en gecombineerde workouts en hele programma’s. Ik maak lang niet overal gebruik van naar de keuze is enorm. En nee, het haalt het niet bij een goede live les, maar het is wel een heel goed alternatief vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Zit ik er helemaal klaar voor, wil ik een pakket kiezen en account aanmaken pakt 'ie mijn betaling niet. Lekker dan. Iemand tips toevallig?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk is het gelukt; heb net een lesje BodyAttack van 30 minuten gedaan. Is me erg goed bevallen (ook al valt m'n conditie echt zwaar tegen :-[ ). Bedankt voor de input allemaal!
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het eigenlijk met nieuwe releases? Ik heb sinds corona geen nwe combat gezien, de laatste had ik nog op de sportschool 6 weken gedaan
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
04-06-2020 19:57
Hoe gaat het eigenlijk met nieuwe releases? Ik heb sinds corona geen nwe combat gezien, de laatste had ik nog op de sportschool 6 weken gedaan
Ik weet het niet! Ze assisteren wel online via Facebook Messenger en e-mail, misschien zou je het daar kunnen vragen.
Ik heb inmiddels wel al mijn barbell + gewichten binnen, dus ben eindelijk begonnen met de pump. Bevalt echt heel goed.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Leuk!
Ik volg graag!
Wat kost het? En welke gewichten heb je ervoor nodig?
Ze lopen 2 releases achter in de app, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
04-06-2020 21:41
Ze lopen 2 releases achter in de app, geloof ik.
Altijd al of corona gerelateerd?
Alle reacties Link kopieren
Eviva1983 schreef:
04-06-2020 21:38
Leuk!
Ik volg graag!
Wat kost het? En welke gewichten heb je ervoor nodig?
LesMills kost 14 euro nog wat per maand, maar ik doe thuis geen pump dus gewichten weet ik niet
Altijd, omdat instructeurs geld betalen om de nieuwe releases in de sportschool te mogen geven. Als ie dan voor 15 euro per maand al te doen is op LMOD dan denk ik dat ze klachten gaan krijgen van de instructeurs die daardoor inkomsten verliezen.
Eviva1983 schreef:
04-06-2020 21:38
Leuk!
Ik volg graag!
Wat kost het? En welke gewichten heb je ervoor nodig?

Een barbell met gewichten van 1,25 , 2,5 en 5 kilo

Of losse gewichten met ongeveer hetzelfde gewicht.

Verder heb je nog een stepsbankje nodig en een matje
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel logisch :clown:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven