Leuke sportclub/vereniging in Utrecht

08-06-2020 13:04 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of jullie leuke sportverenigingen of -clubs aan kunnen raden in Utrecht. Ik ben 26 jaar, sportief en vind eigenlijk vrijwel alle sporten leuk (behalve basketbal of vechtsporten :) ) en ben vooral op zoek naar een sport waarbij je in een actief, gezellig team zit en je ook evt sociale contacten op kan doen. Qua sportschool dacht ik aan de work out club, waar ik eerder lid ben geweest en ik het aanbod qua groepslessen en de sfeer erg leuk vind, maar eigenlijk lijkt een teamsport me nog leuker. Ik woon midden in het centrum en een beetje in de buurt zou wel handig zijn :) Ben benieuwd of jullie tips hebben! Alvast bedankt in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Bootcamp clubje van Sport & Spijs. Zit op verschillende plekken in de stad.
In ieder geval niet van die “sportscholen” die ineens opgezet worden door iemand die geen verstand van zaken heeft. Ik woon zelf in Gouda waar het tegenwoordig stikt van de yogastudio’s en bootcamps opgezet door vrouwen die niet weten wat ze moeten doen en dan maar een theekransje gaan houden.

Wellicht zijn seniorenteams van officiële sportverenigingen leuk om eens te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wordt je niet (tijdelijk) lid van onefit? Heel erg veel verenigingen en sportscholen in Utrecht zijn daarbij aangesloten, waaronder ook workout. Je kunt kunt dan overal rondkijken en meetrainen. En als je een leuke vereniging of sportschool treft wordt je daar gewoon lid.
Boogschutter10 schreef:
13-07-2020 21:39
Waarom wordt je niet (tijdelijk) lid van onefit? Heel erg veel verenigingen en sportscholen in Utrecht zijn daarbij aangesloten, waaronder ook workout. Je kunt kunt dan overal rondkijken en meetrainen. En als je een leuke vereniging of sportschool treft wordt je daar gewoon lid.
Heb je gezien dat onefit de voorwaarden heeft veranderd? En welke gevolgen dit heeft?

Ik begreep vroeger al niet waarom je lid zou worden van die club. (Aanbieder verdient bijna niets via Onefit, het is een soort uitzendbureau voor sporters)
Alle reacties Link kopieren
annoniem033 schreef:
16-07-2020 11:01
Heb je gezien dat onefit de voorwaarden heeft veranderd? En welke gevolgen dit heeft?

Ik begreep vroeger al niet waarom je lid zou worden van die club. (Aanbieder verdient bijna niets via Onefit, het is een soort uitzendbureau voor sporters)
Nee niet gezien. Welke voorwaarden bedoel je dan?

Een aangesloten sportclub ontvangt iets van e. 6,50 per onefit reservering met restrictie van maximaal 2 x per week per locatie, maar mss dat dat nu is veranderd? Bij mijn vorige sportvereniging leverde dit echt nieuwe aanwas op die de vereniging anders nooit gevonden hadden, maar moet er ook bij zeggen dat het geen leden werden. Incidentele inkomsten dus, maar toch mooi meegenomen en het zet je meer op de kaart.
Misschien een sport als lacrosse wel leuk voor je? Dat lijkt mij echt een super leuke sport, helaas kan ik het zelf niet doen ivm klachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven