Apple Watch bewegingsring

20-11-2020 06:59 29 berichten
Ik heb een Apple Watch en ben verslaafd aan volle ringen en medailles.

Mijn bewegingsring staat op 500 kcal. Als ik niet hoef te werken dan red ik het makkelijk maar als ik moet werken dan moet ik er echt wel wat voor doen want ik heb een zittend beroep. Ik ga meestal daarna nog wandelen, op de crosstrainer of naar de sportschool tot ik mijn ringen vol heb. Pas dan heb ik een voldaan gevoel en mag ik op de bank ploffen.

Ik ben benieuwd op hoeveel kcal anderen de bewegingsring hebben en wat doe je om die vol te krijgen.
JapjapII schreef:
23-11-2020 23:10
Die van mij staat op 500, en dit haal ik quasi altijd. Op dagen met veel vergaderingen soms niet. Maar veel dagen kom ik ook aan 750. Sinds de eerste lockdown veel thuisgewerkt en in pauzes of voor het werk veel gewandeld. Regelmatig stelt hij zelf voor om het aantal te verhogen. De maandelijkse doelen werden soms gek hoog. 120 min per dag trainen lukt natuurlijk niet altijd als je gewoon moet werken, het slechter weer wordt...
Ik krijg nooit meldingen om te verhogen? Heb de Apple Watch 5. 120 minuten is ook absurd!
Mijne staat op 900kcal. Dit haal ik bijna dagelijks. Heb ik een drukke dag dan loop ik meer. Zet sowieso de auto ( als ik met de auto ga) paar straten verder weg zodat ik toch extra stappen moet maken. Alles voor de shape 😅😅
Mijn Apple Watch staat ingesteld op 500 kcal want een kantoor baan maar sinds ik thuis werk kom ik daar makkelijk aan. Voordat ik moet werken loop ik een rondje en als ik klaar ben. Tussendoor loop ik ook nog een rondje. Ik merk alleen dat ik er geen voldoening van krijg, ik mis mijn workouts in de sportschool. Ik zoek daar nog een invulling voor. Ik heb vandaag walk at home gedaan op YouTube. Als ik dat deze week vol hou dan wil ik er een workout voor krachttraining aan toevoegen en dan vanaf januari mijn ring instellen op 600 kcal!
Dat is wel een goed idee om het doel aan te passen. Ik ben vandaag begonnen met de 30 dagen Yoga With Adriene op YouTube van afgelopen januari. Dat zet qua calorieën niet zoveel zoden aan de dijk maar is wel erg fijn om te doen. Ik denk dat ik daarnaast meer discipline voor hardlopen ga proberen op te brengen om m’n dagelijkse doel te halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven