Fit blijven in de lockdown. Wie doet mee ?

14-12-2020 17:34 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan dus weer in lockdown.

Maar deze keer ga ik niet weer kilo's aankomen, nee. Ik wil zelfs beetje afvallen, fit worden en blijven. Fit 2021 in. Geen excuses en gebrek aan discipline, gewoon door blijven trainen.

Ik heb thuis weerstandsbanden, losse gewichten, fitness matje en mijn vriend neemt zijn fitnessbankje en losse gewichten mee.

Geen excuses: deze keer blijf ik fit.

Wie doet er mee?

Sluit je aan in dit motivatietopic.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net aan de chips
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Yes ik meld me! 4,5 week geleden bevallen van ons dochtertje en over 1,5 week zou ik vol enthousiasme gaan beginnen. Maarja die vlieger gaat nu niet op. Dus dan maar thuis met dumbbells, barbells, kettlebells en weerstandsbanden aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het youtube-kanaal van de Bodycoach https://www.youtube.com/channel/UCAxW1X ... TYlRfn6rYQ

Leuke workouts, elke dag eentje van een half uur
Alle reacties Link kopieren
Ik niet maar heb geen zin
Alle reacties Link kopieren
ik ga weer hardlopen /skeeleren nu de sportschool dicht gaat
Ik ben als sinds maart bezig met yoga (thuis) en hardlopen (buiten). Paar kilo afgevallen, alleen door meer bewegen.
Karl_Marx schreef:
14-12-2020 17:40
ik ga weer hardlopen /skeeleren nu de sportschool dicht gaat
Daar ben ik ook mee begonnen. Alleen de weg blijft nat in deze periode O_o dat vinden mijn skaten niet leuk. Dus dat wordt nieuwe wieltjes kopen aan het einde van de lockdown.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens de intelligente lockdown niet aangekomen maar wel helemaal uit mijn ritme geraakt.

Uitslapen, s avonds te lang talkshows kijken, etc.

De laatste weken ben ik al veel aan het wandelen en hardlopen en dat wil ik zeker ook de komende weken gaan doen. Ik vind deze tijd van het jaar heel mooi om te wandelen, zo lang het niet regent.

Dus ik doe graag mee!
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe graag mee, om meerdere redenen. Ik wil graag wat afvallen en was heel goed bezig in de sportschool en wil dat doorzetten. daarnaast merk ik dat mijn somberheid sinds corona behoorlijk is toegenomen en aangezien ik nooit meer terug in mijn depressie wil vallen denk ik dat het blijven bewegen en sporten mij goed kan helpen
Mooi streven Mick. :cheer2:
Ik woon in Frankrijk en heb in het voorjaar in lockdown gezeten en nu weer tot morgen.
Elke dag wandel ik een uur, soms meer. De ene keer vlakke paden, de andere keer klauteren en afdalingen.
On de dag een half uur pilates met 4 weken kleine bal, 4 weken elastiek en 4 weken fitnessbal. 2x per week met wat gewichten en kettlebell.
Alle reacties Link kopieren
Anders gaan eten helpt ook. Ik eet sinds een paar weken ayurvedisch en de kilo’s vliegen eraf. Wat geraffineerde suikers met een lichaam kunnen doen..
Ik vergeet hoepelen en dansen maar dat doe ik wanneer ik zin heb. Soms dagen achter elkaar en vervolgens een paar dagen, soms weken niet.
ViezeHond schreef:
14-12-2020 17:37
Ik zit net aan de chips
Gluhwein. Speciaal een hele fles warm gemaakt, kijkt zo lekker weg zo meteen bij de persco.


TO, goed bezig! Maar ik sla over deze keer. Zet hem/haar op.
leya1987 schreef:
14-12-2020 17:56
Anders gaan eten helpt ook. Ik eet sinds een paar weken ayurvedisch en de kilo’s vliegen eraf. Wat geraffineerde suikers met een lichaam kunnen doen..
Helpt het meest. You van never outrun a bad diet.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 14-12-2020 18:00
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee. Ik heb een hometrainer, weerstandsbanden, gewichtjes.. En ik doe elke dag een kleine workout met FitOn, vind ik leuk voor nieuwe oefeningen. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe graag mee! Ik ga momenteel 2 of 3x in de week naar de sportschool, en ikben heel slecht in zelf thuis sporten! Wandelen doe ik ook niet voor de lol. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken de komende weken.
Tvp.
Er zitten hier zeker 6 coronakilo's op de heupen.
Ja ik doe mee! Later even meer.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
14-12-2020 17:59
Gluhwein. Speciaal een hele fles warm gemaakt, kijkt zo lekker weg zo meteen bij de persco.


TO, goed bezig! Maar ik sla over deze keer. Zet hem/haar op.
Gelijk heb je.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
14-12-2020 18:03
Tvp.
Er zitten hier zeker 6 coronakilo's op de heupen.
Geinige nick
Damned if I don’t
De app work out for women is ook fijn!
Ik sport al maanden thuis en vind het echt ideaal. Gewoon sporten wanneer ik zin heb, of even snel ergens tussendoor. Hoef niet op de fiets etc. Ben in juni begonnen omdat ik af wilde vallen en ik ben al een hoop kilo's kwijt. Niet alleen door sporten trouwens, ik let ook op m'n eten.

Ben nog even aan het nadenken welke workout ik vanavond ga doen. Ik doe van alles door elkaar op het moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit eraan te denken ook nog een kettlebel te bestellen. Die zijj handig voor verschillende oefeningen. Twijfel tussen 8 of 10kg
Ga Verhuizen dan ben je zo 10 kilo kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven