Wat is een goede hardloop bh , liefst met voorsluiting.

08-04-2021 16:22 27 berichten
Hallo dames ,

Wat is nu echt een goede hardloop bh ?
Het liefst een met voorsluiting.

Ik heb nu de Odlo met voorsluiting , maar nog het idee dat mijn borsten er nog in bewegen.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van Falke, met haakjes en rits. Heb er ook 2 van Odlo inderdaad maar die hebben een beugel. Dat vind ik persoonlijk minder fijn.
You’re not ugly, you’re just not your type
Nee deze hebben geen beugel maar ik heb het idee dat de boel er niet strak genoeg in zit.
De allerbeste is toch echt de Shockabsorber, die heeft er zelfs een voor hardlopen en daar bewegen je borsten echt helemaal niet meer in. Ik heb er veel geprobeerd en ik heb grote borsten.
Maar heeft wel een voorsluiting
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel veel soorten sportbeha’s gehad, maar heb er nu twee van de Decathlon en vind ze echt geweldig. Helaas wel zonder voorsluiting. Ik loop er mee hard en ik rij paard en heb cup E, ze zitten stevig vast!
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
08-04-2021 16:35
De allerbeste is toch echt de Shockabsorber, die heeft er zelfs een voor hardlopen en daar bewegen je borsten echt helemaal niet meer in. Ik heb er veel geprobeerd en ik heb grote borsten.
Maar heeft wel een voorsluiting
Die zitten bij mij niet goed. En zonder voorsluiting krijg ik ze niet eens aan, omdat ze van die kruisbanden hebben en je hem dus niet van voren dicht kan doen.
Ik heb sportbeha's van Anita zonder beugel. Met gewone bh sluiting, dus dichtdoen en dan omdraaien. En daarmee blijft mijn D cup perfect op zijn plek. Ze zitten ook niet te hoog onder de oksel waar ik bij andere bh's vaak last van heb.
Afbeelding

Met rits voor heb ik een keer geprobeerd, maar bij het passen kwam mijn vel al tussen de rits dus dat werd hem ook niet.
.
impala schreef:
08-04-2021 16:51
Die zitten bij mij niet goed. En zonder voorsluiting krijg ik ze niet eens aan, omdat ze van die kruisbanden hebben en je hem dus niet van voren dicht kan doen.
Ik heb sportbeha's van Anita zonder beugel. Met gewone bh sluiting, dus dichtdoen en dan omdraaien. En daarmee blijft mijn D cup perfect op zijn plek. Ze zitten ook niet te hoog onder de oksel waar ik bij andere bh's vaak last van heb.
Met rits voor heb ik een keer geprobeerd, maar bij het passen kwam mijn vel al tussen de rits dus dat werd hem ook niet.
Au, vel tussen de rits!
Die van Anita heb ik voor gewoon sporten maar zijn voor mij echt te slap als ik ga hardlopen. Dan heb ik die hatelijke kruisbanden nodig anders stuiteren mijn dames te veel naar mijn zin. Aantrekken is inderdaad een drama maar ik hebt t maar geaccepteerd 😉
Ik heb een tijdje geleden een high impact sport beha gekocht bij de Lidl met een rits voor. Ik ren er niet mee maar is prima bij de jumping jacks, butt kicks en high knees dus ik denk dat hij voor hardlopen ook wel kan als je niet een hele grote cup hebt. En de vulling kun je er uit halen.

Deze: https://www.lidl-shop.nl/p/crivit-dames ... p100313788 Nee het is niet de mooiste beha maar zit wel lekker.

Wil er ook nog wel een van Shockabsorber maar vind ze vrij duur en 9 van de 10x is mijn maat weg in de sale.
Dat vind ik dus ook het probleem, het aan - en uittrekken.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
08-04-2021 17:01
Au, vel tussen de rits!
Die van Anita heb ik voor gewoon sporten maar zijn voor mij echt te slap als ik ga hardlopen. Dan heb ik die hatelijke kruisbanden nodig anders stuiteren mijn dames te veel naar mijn zin. Aantrekken is inderdaad een drama maar ik hebt t maar geaccepteerd 😉
Ik kan ermee hardlopen en paardrijden zonder problemen. Heb wel gemerkt dat de versies van glimmende stof in kekke kleurtjes van deze Anita bh iets minder stevig zijn. En ook sneller hun rek verliezen. Deze grijze (type Extreme Control) is echt superstevig en blijft ook lang goed.
impala wijzigde dit bericht op 08-04-2021 17:14
9.71% gewijzigd
.
En ik kreeg het een keer Spaans benauwd in een pashokje bij de Decathlon. Had ik de sportbeha eindelijk aan maar het werd um niet. En ik kreeg hem toch bijna niet meer uit en ik was niet met iemand in de winkel die ik kon bellen of roepen. Gelukkig na een paar keer proberen toch gelukt met veel moeite. Wat een opluchting. Sindsdien maar besloten dat ik geen sportbeha's meer pas die over je hoofd moeten als ik alleen ben in een winkel. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
veel geprobeerd, maar ik vind de shockabsorbers het aller fijnste
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
TsumTsum schreef:
08-04-2021 17:11
En ik kreeg het een keer Spaans benauwd in een pashokje bij de Decathlon. Had ik de sportbeha eindelijk aan maar het werd um niet. En ik kreeg hem toch bijna niet meer uit en ik was niet met iemand in de winkel die ik kon bellen of roepen. Gelukkig na een paar keer proberen toch gelukt met veel moeite. Wat een opluchting. Sindsdien maar besloten dat ik geen sportbeha's meer pas die over je hoofd moeten als ik alleen ben in een winkel. :hihi:


Oei, herkenbaar! Jaren geleden stond ik ook een keer te worstelen met zo´n ding in een pashokje. Hoe is dat toch mogelijk he, wel aan kunnen krijgen maar niet meer uit. Bijna mijn arm uit de kom maar het is toch nog gelukt. Ging er toch echt geen winkelpersoneel bij roepen :$
En welk type van de AB shocker is dan goed ? Ik zie er wel een stuk of 6. :-D
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
08-04-2021 17:25
En welk type van de AB shocker is dan goed ? Ik zie er wel een stuk of 6. :-D
ik heb deze altijd en wil niet meer anders

https://www.shockabsorber.nl/product/ultimate-run-beha/
Alle reacties Link kopieren
zzonnetje schreef:
08-04-2021 17:33
ik heb deze altijd en wil niet meer anders

https://www.shockabsorber.nl/product/ultimate-run-beha/
Die krijg ik dus echt met geen mogelijkheid aan.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
08-04-2021 17:34
Die krijg ik dus echt met geen mogelijkheid aan.
oh ik moest even wennen en toen geen probleem. Sommigen doen de bovenste dicht dan over het hoofd en aan de achterkant de onderste dicht doen. Ik doe eerst de onderste dicht aan de voorkant, draai hem om en dan de bovenste. was even wennen maar nu geen probleem meer.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
08-04-2021 17:11
veel geprobeerd, maar ik vind de shockabsorbers het aller fijnste
Ik ook. Hardlopen met een F cup is een uitdaging qua bh, maar met de shockabsorber zitten mijn borsten muurvast.
Wel een achtersluiting, maar dat neem ik maar voor lief.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
08-04-2021 17:34
Die krijg ik dus echt met geen mogelijkheid aan.
Ik trek hem aan als gewone bh. Vast om mijn middel, omdraaien en dan de bovenkant dicht klikken. In het begin deed mijn man steeds de bovenkant dicht, nu kan ik het zelf.
Over mijn hoofd lukt niet, ik krijg mijn armen er dan niet door, om nog maar te zwijgen over hoe mijn borsten dan bungelen
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook team shockabsorber!
Ik ben gelukkig hypermobiel dus krijg 'm makkelijk aan. :high5:
En dames hoe valt de maat ?

Ik lees dat hij klein valt klopt dat .
Alle reacties Link kopieren
Hier ook team shockabsorber en dezelfde maat als mijn bh en deze zit perfect bij mij.
In het begin moeite met vastmaken maar even oefenen en nu geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Welke Odlo heb je?

De Double High zou goed moeten zijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gewoon dezelfde maat als anders. Moet wel strak zitten vind ik!
Alle reacties Link kopieren
zzonnetje schreef:
08-04-2021 17:36
oh ik moest even wennen en toen geen probleem. Sommigen doen de bovenste dicht dan over het hoofd en aan de achterkant de onderste dicht doen. Ik doe eerst de onderste dicht aan de voorkant, draai hem om en dan de bovenste. was even wennen maar nu geen probleem meer.
Ik heb ook een shockabsorber en doe het op dezelfde manier als jij. Gaat prima zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven