Zwembril

21-04-2021 08:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zwembad (buiten) gaat weer open en kan ik eindelijk weer mijn baantjes gaan trekken.

Ik ben op zoek naar een echt goed getinte zwembril. Ik heb namelijk chronische hoofdpijn door een te hoge hersendruk en draag altijd een zonnebril.

Normaliter zwem ik daarom ook binnen maar dat gaat voorlopig nog niet.

De zwembril die ik vorig jaar heb aangeschaft heeft wel getinte glazen maar vrij licht. Ik zoek dus eigenlijk een bril met donkere glazen die ook de spiegeling vermindert. Iemand een goede tip? Het budget is niet heel groot.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Kijk bij decathlon of echte zwem en sportzaken online, een goed bril hoeft niet meteen zak geld kosten.

Wat is je budget? Want niet zo groot is te vaag.

25 euro? Of nog minder? Of meer?
https://www.triathlonworld.nl/blog/insp ... t-bij-jou/
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
21-04-2021 08:44
Kijk bij decathlon of echte zwem en sportzaken online, een goed bril hoeft niet meteen zak geld kosten.

Wat is je budget? Want niet zo groot is te vaag.

25 euro? Of nog minder? Of meer?
Ik ben vorig jaar bij een sportzaak geweest waar ze mijn huidige bril hadden aangeraden. Bij Decathlon staat te weinig info.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
21-04-2021 08:55
Ik ben vorig jaar bij een sportzaak geweest waar ze mijn huidige bril hadden aangeraden. Bij Decathlon staat te weinig info.
Terug naar die sportzaak en vragen of ze een brilletje hebben die donkerder is?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor een model zoals de speedo vue: donkerder glas en er zit een kleine weerspiegeling op. Speedo heeft diverse modellen met donker en spiegelend glas en kwalitatief goede brillen (die ook niet te duur zijn).
Je hebt ook modellen met een verstelbare neusvleugel. Dit kan ook prettig zijn ivm je hoofdpijn.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
21-04-2021 09:09
Terug naar die sportzaak en vragen of ze een brilletje hebben die donkerder is?
Hadden ze niet 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Blinderingsfolie uit de automaterialenzaak aan de binnenzijde plakken ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Deze bevalt mij goed, nu afgeprijsd:
https://www.perrysport.nl/product/zwart ... errysport/
In Haarlem heb je een duikwinkel die ook brillen op sterkte aanbied, misschien dat zij je verder kunnen helpen? Naam van winkel weet ik niet, maar zit in de Koningstraat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven