Nieuwe keuken

10-04-2019 19:26 177 berichten
Hallo allemaal. Wij gaan verhuizen. De keuken gaan we laten vervangen voor een nieuwe. Waar hebben jullie je keuken vandaan? Bevalt het? Hadden jullie achteraf een andere zaak willen kiezen, zo ja, waarom?
Hebben jullie nog tips waar we aan kunnen/moeten denken? Ik vind het maar lastig om keuzes te maken. Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met de keuken die erin zit, ofwel, wat zou je anders willen in je nieuwe keuken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe keuken uitzoeken.. lijkt leuk, maar is vreselijk.

Tip: Iig niet bij keukenconcurrent kopen :roll:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ikea!

Dat is de enige plek waar je niet structureel opgelicht wordt.
Alle reacties Link kopieren
thuis/keuken-top-en-flop/list_messages/430716

leuk om te lezen!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
misschien kun je de keuken laten renoveren? er kan vaak meer dan je denkt. Fronten, nieuw blad en nieuwe apparatuur en je hebt een nieuwe keuken voor veel minder geld.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Niet bij Eigenhuis in ieder geval! :$
Alle reacties Link kopieren
Niet bij die oplichters van Brugman en consorten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Niet in zee gaan met keukenoplichters die zeggen dat deze aanbieding nog alleen dit weekend geldig is, of iets soortgelijks. Die aanbieding is echt niet beter dan wat je elders kan krijgen.

Wij kwamen in ons voor-vorige huis op een Bruynzeel-keuken uit. Goede kwaliteit en uiteindelijk niet eens heel veel duurder.
In het vorige huis een keuken van Ikea geplaatst, was ook heel erg in orde. Ikea is alleen beperkter in maatvoering, het moet net uitkomen.

Geen idee wat voor keuken er in ons nieuwe huis zit, maar als we hem gaan vervangen (binnen 5 jaar) dan gaan we zeker weer bij Ikea kijken en bij Bruynzeel.
Gerwens in Gronau Duitsland.
anoniem_381375 wijzigde dit bericht op 10-04-2019 20:00
96.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
10-04-2019 19:35
Een nieuwe keuken uitzoeken.. lijkt leuk, maar is vreselijk.

Tip: Iig niet bij keukenconcurrent kopen :roll:
Een nog betere tip: bij geen enkele winkel die behoort tot de Mandemakers Groep kopen.

Ga naar een lokaal bedrijf. Daar is de service vaak beter.
pejeka schreef:
10-04-2019 19:34
Wat is er mis met de keuken die erin zit, ofwel, wat zou je anders willen in je nieuwe keuken?
Hij is gewoon op en versleten. We willen een andere indeling. En gewoon helemaal anders dan erin zit 😊.
Malagueña schreef:
10-04-2019 19:35
Een nieuwe keuken uitzoeken.. lijkt leuk, maar is vreselijk.

Tip: Iig niet bij keukenconcurrent kopen :roll:
Ik was hier ook zó bang voor, maar het was fantastisch.
Malagueña schreef:
10-04-2019 19:35
Een nieuwe keuken uitzoeken.. lijkt leuk, maar is vreselijk.

Tip: Iig niet bij keukenconcurrent kopen :roll:
Omdat, wat is jouw reden?
anoniem_54958 wijzigde dit bericht op 10-04-2019 19:52
1.41% gewijzigd
Gewoon ikea.
jo12345 schreef:
10-04-2019 19:38
Ikea!

Dat is de enige plek waar je niet structureel opgelicht wordt.
Zou een optie kunnen zijn. Moet me er eens in verdiepen. Niet aan gedacht.
daenerys79 schreef:
10-04-2019 19:40
thuis/keuken-top-en-flop/list_messages/430716

leuk om te lezen!
Zal ik morgen eens doen. Bedankt voor de link.
pejeka schreef:
10-04-2019 19:42
Wat is je budget?
10.000euro
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij i-kook gekocht en tevreden. Zij hebben een vaste prijs soms korting bij meerdere apparatuur van dezelfde aanbieder.. Vooral extra's zijn duur een eenvoudige keuken valt mee. Goed afspreken wie wat doet tav installeren. Zorg jij voor de elektra en het leidingwerk of moet de winkel alles doen; scheelt ook in prijs.

Ik vond ze goed meedenken, alleen een achter wandje moest na besteld worden en zij hadden per ongeluk 2 aannemers de klus gegeven om de keuken te plaatsen. Maar goed daar had ik zelf verder niet zo een last van.

Ik heb een nette keuken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
daenerys79 schreef:
10-04-2019 19:43
misschien kun je de keuken laten renoveren? er kan vaak meer dan je denkt. Fronten, nieuw blad en nieuwe apparatuur en je hebt een nieuwe keuken voor veel minder geld.
Dit is geen optie voor ons.
ik heb keuken bij Brugman gekocht en paar jaar eerder al een badkamer. Prima geholpen, niet te duur en goeie kwaliteit. Keuken zelf er in geplaatst, was geen probleem. Een dingetje was kapot, maar is snel vervangen. Bij de badkamer wat tegels te kort, gebeld en gratis extra tegels geleverd, hoefde ik niets voor te betalen.
Madeliefjees schreef:
10-04-2019 19:47
Niet bij die oplichters van Brugman en consorten.
Wie zijn consorten? En waarom niet?
Wij hebben een offerte laten maken bij Gerwens en flink onderhandeld over de prijs. Met die offerte zijn wij naar kuchendirect gegaan. Daar haalden ze er uiteindelijk na 3 keer onderhandelen nog 45% van de prijs af. Overigens was het inmiddels wel december en volgens mij konden ze nog wat omzet gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasser op hoogte. Je wil nooit meer anders. Dat is mijn enige tip ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven