Welke verf gebruiken voor Tripp Trapp?

05-07-2019 11:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze oude Stokke Tripp Trapp is toe aan een nieuwe laag verf. Maar welke verf kan ik hiervoor het beste gebruiken?

Voor de commode op de babykamer heb ik Flexa Strak in de lak gebruikt, maar dit is wel gevoelig voor krassen enzo. De stoel wordt nog intensiever gebruikt, dus ik ben op zoek naar een echt goede/sterke verf.

Wie heeft advies?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt verf voor trappen, zou dat wat zijn? Daar heb ik onze trap mee geschilderd en die ziet er na twee jaar nog steeds knap uit.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
rubbol sb hoogglans
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Histor keukenkastjeslak
Alle reacties Link kopieren
Rijdt even naar een verfspeciaalzaak en laat je adviseren. Dan weet je zeker dat het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Een hoogglans verf is volgens mij sterker dan een matte/zijdeglans verf.
Alle reacties Link kopieren
Hoogglans zou ik niet doen op een Tripp Trapp, lijkt me niet zo mooi. Maar ik hou dan ook niet zo van hoogglans, alleen eventueel voor de kozijnen buiten.

Dat gezegd hebbende, inderdaad trappenlak of keukenkastjesverf, hebben ze bijvoorbeeld bij Karwei. En dan zou ik dus gaan voor zijdeglans. En je kunt zelf vast een kleur laten mengen.
Alle reacties Link kopieren
Verven en aflakken met bootlak. Moet he wel ff checken welk verf ervoor geschikt is.
Alle reacties Link kopieren
deijscoboer schreef:
05-07-2019 12:29
Hoogglans zou ik niet doen op een Tripp Trapp, lijkt me niet zo mooi.
Hoogglans is wel veel beter schoon te houden. Lijkt me voor een tripp trapp niet onbelangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven