Kluscursussen

15-08-2019 09:38 9 berichten
Hoi,

Heeft er iemand ervaringen met kluscursussen? De praxis biedt bv diverse cursussen aan van een paar uur. Ik overweeg om er 1 te gaan volgen om een specifieke klus beter onder de knie te krijgen. Ik stap er niet blanco in en heb best veel kluservaring.
Heb jij een kluscursus gevolgd en wat was jouw ervaring hiermee? En waar heb je die gevolgd?
anoniem_64f849caa9e10 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 09:59
1.14% gewijzigd
tvp
Ik heb er een gevolgd bij Praxis.
Was een schilder die het voor het eerst deed. Was meer een schilder dan een docent. We moesten het behoorlijk uit hem trekken.
Maar, uiteindelijk wel wat van geleerd.
We leerden echt de basis, een wat meer ervaren klusser stapte na een half uur op.
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een workshop gedaan bij Femtech en zij geven ook cursussen, deze vrouw is niet alleen heel ervaren, en kan goed uitleggen, ze is ook nog eens heel interessant. ZIj heeft mij echt aan het klussen gekregen. Inmiddels geeft ze ook mannen les, want niet iedereen leert het nog van zijn vader blijkt.....
principessa1 schreef:
15-08-2019 10:28
Ik heb er een gevolgd bij Praxis.
Was een schilder die het voor het eerst deed. Was meer een schilder dan een docent. We moesten het behoorlijk uit hem trekken.
Maar, uiteindelijk wel wat van geleerd.
Wat voor cursus heb je gevolgd? En had je vooraf zelf al enige ervaring?
feniks02 schreef:
15-08-2019 10:54
Ik heb een workshop gedaan bij Femtech en zij geven ook cursussen, deze vrouw is niet alleen heel ervaren, en kan goed uitleggen, ze is ook nog eens heel interessant. ZIj heeft mij echt aan het klussen gekregen. Inmiddels geeft ze ook mannen les, want niet iedereen leert het nog van zijn vader blijkt.....
Wat leuk dit!
Ik heb even gekeken.
http://www.femtech.nl/
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 14:13
1.23% gewijzigd
feniks02 schreef:
15-08-2019 10:54
Ik heb een workshop gedaan bij Femtech en zij geven ook cursussen, deze vrouw is niet alleen heel ervaren, en kan goed uitleggen, ze is ook nog eens heel interessant. ZIj heeft mij echt aan het klussen gekregen. Inmiddels geeft ze ook mannen les, want niet iedereen leert het nog van zijn vader blijkt.....
Bedankt voor je reactie, ik heb op de site gekeken en hun aanbod sluit niet aan bij wat ik wil leren. De basiscursus klussen kan ik grotendeels al. Dat heb ik van vriend of vrienden geleerd bij het verbouwen van ons huis.

Leuk Dat je hierdoor zelf aan het klussen bent gegaan. Altijd handig als je zelf iets kunt maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven