Garagevloer

08-10-2019 15:03 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, yes! We gaan verhuizen en we krijgen een garage!
Nu is het de bedoeling dat onze hond in de garage zijn eigen plekje krijgt (voor 's nachts en als we er niet zijn)

Maar... die garagevloer.. is dat niet te koud? Hij krijgt natuurlijk zn kussen er te liggen maar dat trekt toch koud op dus ik wil eigenlijk iets met de vloer doen.. wie heeft er goede tips? Een vloerbedekking wil ik liever niet i.v.m. hygiëne/haren.
Alle reacties Link kopieren
En als je nou een rest-stuk vloerbedekking neerlegt en daarop zijn kussen en weggooit als het te vies is?
Alle reacties Link kopieren
of een pallet op die mand op te zetten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Een pallet bovenaan afdekken met daarop zijn kussen. Dus zorgen dat het kussen niet op de vloer ligt.
oudblond wijzigde dit bericht op 08-10-2019 15:10
0.49% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
08-10-2019 15:06
En als je nou een rest-stuk vloerbedekking neerlegt en daarop zijn kussen en weggooit als het te vies is?
en eventueel eerst een pallet, zodat de slaapplek wat van de grond af is
Alle reacties Link kopieren
we zijn het erg eens...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-10-2019 15:30
Reden: Ongepast
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kleine verhoging maken .
Van een pallet of zo en daar het kussen op leggen
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Of een fauteuil of bank in de kringloop halen. Luxe woonkamer voor woef van maken :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Een verhoging maken. Hout isoleert goed, je zou bijvoorbeeld een pallet kunnen nemen, de open ruimtes opvullen met isolatiemateriaal (bijvoorbeeld glaswol, wat ook voor daken wordt gebruikt) en daar de bench/mand op.

Waar je wel op moet letten: als het in de garage veel kouder wordt dan in huis, dan zal hij na verloop van tijd het ofwel in huis te warm hebben ofwel in de garage te koud. Hij kan geen zomer- en wintervacht tegelijk hebben.
Dus denk goed na over die garage, want niet alleen de vloer is koud, als het een enkelwandige is zonder isolatie is het in die garage ongeveer even koud als buiten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2019 15:08
[...]
dat gebeurt met vrijwel alle honden, niet alleen die van TO
(1 van de redenen dat ik geen hond in huis wil: te onhandig OF te zielig))
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-10-2019 15:30
Reden: Quote verwijderd
16.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-10-2019 15:09
Of een fauteuil of bank in de kringloop halen. Luxe woonkamer voor woef van maken :-D
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Heb nog nooit gehoord dat iemand zn hond s nachts in de koude garage opsloot.
Waarom?
ik geef mn bek ook maar een douw
lilalinda schreef:
08-10-2019 15:10
dat gebeurt met vrijwel alle honden, niet alleen die van TO
(1 van de redenen dat ik geen hond in huis wil: te onhandig OF te zielig))
Bah!!!
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-10-2019 15:09
Of een fauteuil of bank in de kringloop halen. Luxe woonkamer voor woef van maken :-D
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2019 15:13
Bah!!!
voor geval je me verkeerd begrijpt:
ik heb dus geen hond
want ik vind dat ik hem geen leuk leven kan bieden
lilalinda schreef:
08-10-2019 15:14
voor geval je me verkeerd begrijpt:
ik heb dus geen hond
want ik vind dat ik hem geen leuk leven kan bieden
Iki begrijp je niet verkeerd. Ik reageer op je regel dat dat met meer honden gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
08-10-2019 15:13
Heb nog nooit gehoord dat iemand zn hond s nachts in de koude garage opsloot.
Waarom?
Omdat ze bang zijn dat het in de woonkamer vies wordt?
Of om de dure auto en fietsen te bewaken?
dolfje schreef:
08-10-2019 15:17
Omdat ze bang zijn dat het in de woonkamer vies wordt?
Of om de dure auto en fietsen te bewaken?
Dan kan ze een comfortabele mand naast het bed zetten.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor de hond.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2019 15:18
Dan kan ze een comfortabele mand naast het bed zetten.
Ik roep ook maar wat. Ik heb ook geen hond, of ander huisdier.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2019 15:15
Iki begrijp je niet verkeerd. Ik reageer op je regel dat dat met meer honden gebeurt.
Oh gelukkig

Ik denk dat de meeste honden 's nachts alleen slapen. Meesten in de woonkamer/hal en sommige in een schuur.
Maar goed (we gaan OT), je kunt je afvragen hoe leuk het überhaupt voor een hond is om met alleen maar mensen te wonen. Ik zou me niet lang vermaken als huisdier van een groep giraffen, je gaat toch soortgenoten missen
lilalinda schreef:
08-10-2019 15:21
Oh gelukkig

Ik denk dat de meeste honden 's nachts alleen slapen. Meesten in de woonkamer/hal en sommige in een schuur.
Maar goed (we gaan OT), je kunt je afvragen hoe leuk het überhaupt voor een hond is om met alleen maar mensen te wonen. Ik zou me niet lang vermaken als huisdier van een groep giraffen, je gaat toch soortgenoten missen
Nee hoor, honden zijn voor de volle 100% gericht op hun mensen. Daar gaat al hun liefde en zorg naartoe en in dit geval krijgt er shit voor terug.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2019 15:23
Nee hoor, honden zijn voor de volle 100% gericht op hun mensen. Daar gaat al hun liefde en zorg naartoe en in dit geval krijgt er shit voor terug.
bij gebrek aan beter
zet honden samen in een park en ze kiezen voor de andere honden, niet voor de mensen
lilalinda schreef:
08-10-2019 15:24
bij gebrek aan beter
zet honden samen in een park en ze kiezen voor de andere honden, niet voor de mensen
Nee, klopt niet. Is voor een uurtje leuk, om te spelen, maar een hond die onder andere honden verkeert maar geen mensenbaas heeft gaat kapot van eenzaamheid en kan zelfs zwaar depressief worden. Zie er bijna dagelijks voorbeelden van voorbij komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven