Virtuele klushulpen gezocht, voor een scup under den höl.

17-02-2020 14:35 39 berichten
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een hulpvraag. :?:
De lente zit vaagjes in mijn systeem en krijg de zwakke neiging om nog wat achterstallig onderhoud te gaan plegen, zoals het schilderen van een kozijn, het ophangen van twee schilderijplanken en twee lijsten en het monteren van een vouwgordijn, op dat kozijn dus, maar die zwakke neiging is er dan wel, maar kan de moed en energie niet vinden om er met frisse moed aan te beginnen en omdat ik de ervaring heb dat jullie mij zo goed kunnen motiveren, klop ik dan maar weer eens aan, voor een schop onder mijn kont, motivatiepraat en een hart onder de riem.

Mijn dank is enorm! :$
Alle reacties Link kopieren
(Helpt deze vorm van emotionele chantage? Het zijn klusjes van niks, begin er gewoon aan eentje je kan het. Lieve groetjes uit 010)
westerpaviljoen wijzigde dit bericht op 17-02-2020 14:50
Reden: Daarom
31.05% gewijzigd
Westerpaviljoen schreef:
17-02-2020 14:40
Nou gaan we even emotioneel fucken:-)

Ik en mijn vrouw hebben net een miskraam gehad en dan stel jij zon zeikvraag?

(Helpt deze vorm van emotionele chantage? Het zijn klusjes van niks, begin er gewoon aan eentje je kan het. Lieve groetjes uit 010)
Wat een rotnieuws Wester. Kan me voorstellen dat jullie daar nog even van bij moeten komen en dat het jullie verdriet doet.

Nee, die emotionele chantage werkt niet.

Ik weet dat het kleine klusjes zijn, maar klein of groot, ik moet er altijd alleen aan, al decennia en dat staat me onderhand vreselijk tegen, vandaar de vraag om samen virtueel aan die klussen te beginnen.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 17-02-2020 14:48
0.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kom op, Teau, je kan het! Begin met de klus waar je het meest tegenop ziet. Als je die af hebt, mag je opgelucht zijn en apetrots op je nieuwe schepping. Morgen doe je de volgende klus met net effe wat meer zin en zelfvertrouwen. Ga het doen, Rotterdamse doordouwer!
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
17-02-2020 14:40


(Helpt deze vorm van emotionele chantage? Het zijn klusjes van niks, begin er gewoon aan eentje je kan het. Lieve groetjes uit 010)
Sri-is-back-now schreef:
17-02-2020 14:47
Kom op, Teau, je kan het! Begin met de klus waar je het meest tegenop ziet. Als je die af hebt, mag je opgelucht zijn en apetrots op je nieuwe schepping. Morgen doe je de volgende klus met net effe wat meer zin en zelfvertrouwen. Ga het doen, Rotterdamse doordouwer!
Hey Sri! :-D

Ik ben bang een mooie muur te vergallen met geboor en gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-02-2020 14:47
Wat een rotnieuws Wester. Kan me voorstellen dat jullie daar nog even van bij moeten komen en dat het jullie verdriet doet.

Nee, die emotionele chantage werkt niet.

Ik weet dat het kleine klusjes zijn, maar klein of groot, ik moet er altijd alleen aan, al decennia en dat staat me onderhand vreselijk tegen, vandaar de vraag om samen virtueel aan die klussen te beginnen.
Dank je en het was goed bedoeld.

Ik kan me alleen moeilijk verplaatsen in je omdat ik die dingen meteen doe als ze oppoppen. Sorry.
Westerpaviljoen schreef:
17-02-2020 14:50
Dank je en het was goed bedoeld.

Ik kan me alleen moeilijk verplaatsen in je omdat ik die dingen meteen doe als ze oppoppen. Sorry.
Ik kan me er ook moeilijk in verplaatsen als ik bedenk dat ik het altijd heel leuk heb gevonden en er met veel plezier aan begon en altijd trots was op het resultaat. Ik heb dit huis, toen ik hier kwam wonen in mijn eentje in tien dagen opgeknapt, maar op één of andere manier ben ik mijn mojo kwijt. Komt, denk ik, door die depressie die ik net achter de rug heb, het heeft me veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-02-2020 14:54
Ik kan me er ook moeilijk in verplaatsen als ik bedenk dat ik het altijd heel leuk heb gevonden en er met veel plezier aan begon en altijd trots was op het resultaat. Ik heb dit huis, toen ik hier kwam wonen in mijn eentje in tien dagen opgeknapt, maar op één of andere manier ben ik mijn mojo kwijt. Komt, denk ik, door die depressie die ik net achter de rug heb, het heeft me veranderd.
Op wat voor manier?
Westerpaviljoen schreef:
17-02-2020 14:56
Op wat voor manier?
Het enthousiasme dat ik overal voor had is weg.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-02-2020 14:58
Het enthousiasme dat ik overal voor had is weg.
Oh, wat herkenbaar! Ik ben ook al een uur bezig om de slaapkamer te gaan stofzuigen, maar ik kan me er niet toe zetten. Vanmorgen was het al een compleet project om mezelf mijn bed uit te sleuren en ik vind het zooo kinderachtig van mezelf.

Als jij nou gaat boren, ga ik zuigen, okee? Heb je plamuur in huis voor vernaggelde muren?
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Sri-is-back-now schreef:
17-02-2020 15:03
Oh, wat herkenbaar! Ik ben ook al een uur bezig om de slaapkamer te gaan stofzuigen, maar ik kan me er niet toe zetten. Vanmorgen was het al een compleet project om mezelf mijn bed uit te sleuren en ik vind het zooo kinderachtig van mezelf.

Als jij nou gaat boren, ga ik zuigen, okee? Heb je plamuur in huis voor vernaggelde muren?
Da's een mooie deal.

Mijn muur is behangen, dus vergald is vergald.

Okay, 1 2 3 go!!! :-D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-02-2020 14:58
Het enthousiasme dat ik overal voor had is weg.
Heb ik ook hoor, en al vrij lang "beter". Helaas is het er toe zetten om klussen op te pakken, of het huishouden, nog steeds een groot ding.
Terwijl ik, als ik eenmaal de flow heb, ook heel lang door kan gaan en veel doe.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
17-02-2020 15:33
Heb ik ook hoor, en al vrij lang "beter". Helaas is het er toe zetten om klussen op te pakken, of het huishouden, nog steeds een groot ding.
Terwijl ik, als ik eenmaal de flow heb, ook heel lang door kan gaan en veel doe.
Ja, het is de drempel over stappen hè. Als dat eenmaal gedaan is blijkt het allemaal een eitje.

Ben nu aan het boren, dus het komt goed. :D
Alle reacties Link kopieren
Een schop moet je hebben echt waar. Ik zou je vragen iets te bukken en je dan echt een loeiharde schop geven.
Als je het fysiek nog kunt is het een belediging naar alle fysiek beperkten on om geen klussen te doen.
merelindesloot schreef:
17-02-2020 15:55
Een schop moet je hebben echt waar. Ik zou je vragen iets te bukken en je dan echt een loeiharde schop geven.
Als je het fysiek nog kunt is het een belediging naar alle fysiek beperkten on om geen klussen te doen.
Ik ben niet te chanteren, da's één en ten tweede weet jij helemaal NIETS van mijn mate van gezondheid, NADA!!!
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
17-02-2020 15:55
Een schop moet je hebben echt waar. Ik zou je vragen iets te bukken en je dan echt een loeiharde schop geven.
Als je het fysiek nog kunt is het een belediging naar alle fysiek beperkten on om geen klussen te doen.
Ik zal je een belediging geven; flikker toch op joh. Je hebt geen idee.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tssss, Teau, adem in, adem uit en laat gaan. Stop je energie in je muur en kozijn en niet in negatieve forummers.
Ik heb mijn slaapkamer gezogen en realiseerde me toen dat dit natuurlijk niet te vergelijken is met klussen zoals de jouwe. Dus toch nog maar een was in de machine gestopt en een koffer gepakt om te controleren of mijn bagage niet boven de 10kg komt. Zat ik op 11,5 :thunder: .
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Zo! De schilderijplanken hangen, bijna perfect. Let it gooooo, let it gooooooo!!! :-D
Sri-is-back-now schreef:
17-02-2020 16:07
Tssss, Teau, adem in, adem uit en laat gaan. Stop je energie in je muur en kozijn en niet in negatieve forummers.
Ik heb mijn slaapkamer gezogen en realiseerde me toen dat dit natuurlijk niet te vergelijken is met klussen zoals de jouwe. Dus toch nog maar een was in de machine gestopt en een koffer gepakt om te controleren of mijn bagage niet boven de 10kg komt. Zat ik op 11,5 :thunder: .
2 stringetjes eruit en je koffer kan mee. ;-)

Ik wil dan nog wel een deal met je sluiten. :D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-02-2020 16:08
Zo! De schilderijplanken hangen, bijna perfect. Let it gooooo, let it gooooooo!!! :-D
:blob: :applause:
Well done! Gaat lekker hè, die wederzijdse motivatie. Ik heb me nu voorgenomen om morgen de keuken te gaan poetsen. Heb jij nog wilde plannen?
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Sri-is-back-now schreef:
17-02-2020 16:12
:blob: :applause:
Well done! Gaat lekker hè, die wederzijdse motivatie. Ik heb me nu voorgenomen om morgen de keuken te gaan poetsen. Heb jij nog wilde plannen?
Als jij de keuken gaat poetsen, dan schilder ik het kozijn. Zullen we dat afspreken? Dan ontmoeten we elkaar hier morgen weer.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-02-2020 16:15
Als jij de keuken gaat poetsen, dan schilder ik het kozijn. Zullen we dat afspreken? Dan ontmoeten we elkaar hier morgen weer.
Deal! Ik ga me vast geestelijk voorbereiden...
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Ha Cateautje, ik ga vandaag ook aan de slag in huis.
Lijmresten en gruis van de vorige vloer verwijderen.

Jij aan de slag, ik aan de slag.
Samen aan de slag werkt veel lekkerder.
Odense* schreef:
18-02-2020 09:26
Ha Cateautje, ik ga vandaag ook aan de slag in huis.
Lijmresten en gruis van de vorige vloer verwijderen.

Jij aan de slag, ik aan de slag.
Samen aan de slag werkt veel lekkerder.
Ja, is fijn hè, wetende dat je er niet alleen voor gaat. Nu zijn we met z'n drietjes, alleen nog op een huiselijke tijd samenkomen om te beginnen.

Nu, koffie! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven