Beton Cire of Beal Mortex badkamer

14-03-2020 10:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

We hebben onlangs een klus woning gekocht en ik ben me nu aan het oriënteren voor onze nieuwe badkamer. We willen heel graag beton in onze badkamer zowel vloer als wanden. Nu is me laatst verteld dat Beal Mortex veel betere kwaliteit heeft dan Beton Cire.

Zijn er mensen met ook beton in de badkamer? Ik hoor graag welk merk en hoe het bevalt.

Tips zijn welkom, ook welk stukadoors bedrijf het gedaan heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onze vensterbanken laten stucen met beal mortex. Ziet er super goed uit. In een badkamer vind ik het ook erg mooi. Heb wel een goed adres maar is een klein lokaal bedrijfje, dus als je niet in Zuidoost Brabant woont kun je denk ik beter in je eigen omgeving kijken.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, we wonen in Gelderland. Mooi ook vensterbanken Beton. Heb je misschien een foto?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat mooi en wat zit er onder? Houten platen?
Alle reacties Link kopieren
Nee er zitten stukken natuursteen onder, maar we vonden de kleur niet mooi en het waren allemaal losse stukken die tegen elkaar aan gezet waren. Nu is het één geworden. Ze kunnen alles betonstucen, vloeren muren trappen, aanrechtbladen..

Veel plezier met de keuzes die je mag maken voor je nieuwe huis!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. In de keuken hebben we op de achterwand pandomo en daar zijn we blij mee. Dat kon glad gestuukt worden over de tegeltjes die er waren. Maar het is best prijzig voor een hele badkamer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven