Werkspot

03-10-2020 10:50 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een tegelzetter.
Nu vroeg ik mij af of mensen ervaring hebben om dit via werkspot te doen.
Het leek mij wel handig hoor er alleen verschillende berichten over...😌
Dus iemand ervaring goed of slecht?
Ik hoor het graag.
*
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:34
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een goede tegelzetter kan het werk niet aan.
Over het algemeen zijn het de minderen die proberen om nog wat werk binnen te halen via Werkspot.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Als je er zelf niet genoeg van weet, kun je veel beter gewoon een gerenommeerd bedrijf inschakelen. Op werkspot zitten allerlei bedrijven, goede en slechte. Om het verschil te kunnen zien moet je echt kennis hebben.
Op onze advertenties kwamen geen reacties. We hebben een schilder gevonden via nextdoor
Alle reacties Link kopieren
Zelf goede ervaringen met werkspot. Gewoon de reviews lezen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een goede ervaring. Maar niet met een tegelzetter.
Find people who will make you better (M. Obama)
Mijn ouders hebben daar goede ervaringen mee.
Die hebben o.a. de badkamer laten verbouwen door een bedrijf wat ze via werkspot hadden gevonden. Bedrijf had goede referenties, had veel voorbeelden van eerder werk. Hij had alleen wel mensen uit Polen in dienst maar die werkten heel goed en bleken graag voor het bedrijf te werken.

Tip is wel om heel goed reviews te lezen, duidelijk zijn in wat je wel en niet wilt en goed offertes vergelijken en duidelijke afspraken op papier laten zetten. Mijn ouders kregen volgens mij best veel reacties en er zaten toen ook beunhazen bij die het zo goedkoop deden dat je je afvroeg of dat wel zo goedkoop kon. Maar er waren ook bedrijven die bepaalde dingen dan weer niet deden waar je dan weer een ander bedrijf in moest schakelen of het zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
In crisistijd goede ervaring mee. G oude vaklui zitten nu vol met werk, weet dus niet of het op dit moment ook goed werkt.
Mijn ervaring is ook van een aantal jaren geleden, dus zou best kunnen dat het nu anders is.
Alle reacties Link kopieren
Oké meeste dus wel positief zo te horen.
Ga sowieso op recensies af natuurlijk en zal verschillende offertes aanvragen.
Bedankt voor de reacties alvast.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
03-10-2020 10:59
Een goede tegelzetter kan het werk niet aan.
Over het algemeen zijn het de minderen die proberen om nog wat werk binnen te halen via Werkspot.
Dit. Geldt ook voor loodgieters, schilders, eigenlijk voor vrijwel iedereen in de bouw.
Mijn man stond jarenlang ingeschreven bij werkspot maar sinds een tijd alweer weg daar. Hij had tóch geen tijd om de klussen die hem daar aangeboden werden uit te voeren en dan is het zonde van het inschrijfgeld.
Ja, hier goede ervaringen! Stucer, schilder en tuinman via werkspot. Goed de reviews lezen en meerdere mensen langs laten komen. Kost wel even tijd, maar dat is eenmalig. Ik weet wie ik de volgende keer moet bellen als ik weer een tuinman, schilder of stucer zoek.
Alle reacties Link kopieren
Hele slechte ervaring...

De recenties waren fantastisch, hij had mega mooie apparatuur - maar mán wat een prutswerk!!

Mooier nog: hij heeft nu een foto van zijn prutswerk bij ons (genomen van grote afstand) als referentie staan!
Echt niet normaal.

Nooit meer via werkspot voor mij.
Liever via mond-op-mond reclame een goede naam doorkrijgen en dan maar even geduld hebben.
Ik heb betere ervaringen met KlusUp
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden laatst een schilderklus die we even tussendoor wilden laten doen. Onze 'vaste' schilder heeft ons de laatste keer teleurgesteld en via via konden we even niemand op korte termijn vinden. Op Werkspot gezet en vervolgens wel geselecteerd op:
- iemand die alleen schildersklussen deed en niet ook tuinman, loodgieter en verhuizer was. Dit was toevallig ook een echt schildersbedrijf en geen eenpitter;
- goede recensies;
- een reële prijs die hij pas gaf nadat hij was langsgeweest om de klus te bekijken.
De schilder had met het slechte weer wat tijd over voor een binnenklus. Ik ben supertevreden met het resultaat en ook de communicatie ed. De volgende keer bel ik hem dus direct.

Ook een mindere ervaring: toen ik nog wat jonger en naifer was weleens laten stuccen door iemand die 's ochtends twee Bulgaren afleverde die de hele dag en avond hebben doorgewerkt. Voelde ik mij niet prettig bij.

Gezond verstand verstand gebruiken dus en bereid zijn een reële prijs te betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven