Online tegels kopen

26-01-2021 21:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet over 2 weken tegels aanleveren voor de nieuwe keuken en badkamer.

Heel ellendig kan ik nu nergens gaan kijken. Online heb ik deze gevonden, maar welke tegels passen daar nou bij op de muur? En welke op de achterwand van de keuken. We krijgen bovenkastjes, dus het gaat dan om het tussenstuk.

Deze tegel spreekt me erg aan. Het mag een beetje druk zijn, kleine rustige keuken verder.
https://www.hornbach.nl/shop/Vloertegel ... tikel.html

Hoe pak ik het aan? Gewoon een heleboel verschillende soorten bestellen? Ik ga morgen proberen te bellen en hoop dan advies te krijgen.
Een lange levertijd gaat helaas niet lukken, dus dat beperkt mijn keuze.

Iemand een geweldige tip? Of leuke inspiratiefoto’s?
neeltje2011 wijzigde dit bericht op 26-01-2021 21:51
Reden: Dubbele link per ongeluk
5.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 3 van deze vloeren in huis maar van designtegels.nl.

Ik kan niet goed inschatten of de tegels van Hornbach ook echte cementtegels zijn die ook in cement gelegd worden en nadien behandeld.moeten wordrn maar je zou dus op designtegels.nl kunnen kijken. Volgens mii kun je ook sampels bestellen.
Alle reacties Link kopieren
gordijn87 schreef:
26-01-2021 22:09
Wij hebben 3 van deze vloeren in huis maar van designtegels.nl.

Ik kan niet goed inschatten of de tegels van Hornbach ook echte cementtegels zijn die ook in cement gelegd worden en nadien behandeld.moeten wordrn maar je zou dus op designtegels.nl kunnen kijken. Volgens mii kun je ook sampels bestellen.

Wat leuk al die inspiratie wc’s. Geeft weer nieuwe leuke ideeën. Ik ben wel even zoet daar. Ben benieuwd naar levertijden, ik ga nog ff kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een dergelijke vloer ook van designtegels... deze ligt in de keuken.
Wij hebben in de keuken glad stucwerk met speciale latex. En een glasplaat bij het fornuis.. ik vind het ideaal. Je kan het goed afpoetsen
Alle reacties Link kopieren
In welke provincie woon je TO? Ik heb deze tegels nieuw in doos staan en ben van plan ze op marktplaats te zetten. Ze zijn niet van Hornbach maar van een tegelhandel en zijn iets lichter dan op de foto die je plaatst. Als je in de buurt woont mag je best even komen kijken.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen bij een website tegelsamples op gestuurd.
Heel netjes en daardoor een keus kunnen maken.
Was voor de badkamer :)
Ik weet niet of ik een site hier mag delen, dus als je het wilt weten, PB me maar!
Make it one day
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatst wel gewoon bij de tegelwinkel geweest om uit te zoeken voor de badkamer. Maar wij kwamen uit naam van de aannemer die altijd zaken doet met dit bedrijf. De groothandel is wel open voor bedrijven en omdat wij dus uit naam van de aannemen kwamen konden we gewoon tegels uitzoeken. We hadden een privé afspraak daar, verder niemand in de zaak. Is dat niet mogelijk via de aannemer? Want op deze manier is het wel heel lastig uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
26-01-2021 22:29
Ik ben laatst wel gewoon bij de tegelwinkel geweest om uit te zoeken voor de badkamer. Maar wij kwamen uit naam van de aannemer die altijd zaken doet met dit bedrijf. De groothandel is wel open voor bedrijven en omdat wij dus uit naam van de aannemen kwamen konden we gewoon tegels uitzoeken. We hadden een privé afspraak daar, verder niemand in de zaak. Is dat niet mogelijk via de aannemer? Want op deze manier is het wel heel lastig uitzoeken.

De tegelwinkel waar onze aannemer zaken mee doet, waar ik evt mee naar binnen zou mogen, heeft op de website niks waar ik heel blij van word. Heel modern en het tuttige, wat ik dus zoek, is daar alleen in grote vormen. Dat lijkt me niet passend in mijn mini keuken en mini badkamer.
Misschien moet ik het een kans geven, maar heb liever iets waar ik echt blij van word.

De site uit de eerste post vind ik wel hoopgevend. Mijn broer woont in Breda en zou samples kunnen ophalen. Ik ga ze morgen meteen proberen te bellen.
Ik zie daar verder geen levertijd, dus misschien is het wel kansloos.

Pfff, geen wereldprobleem. Maar wel heel vervelend dat ik nu niet even gewoon kan gaan neuzen.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
26-01-2021 22:21
In welke provincie woon je TO? Ik heb deze tegels nieuw in doos staan en ben van plan ze op marktplaats te zetten. Ze zijn niet van Hornbach maar van een tegelhandel en zijn iets lichter dan op de foto die je plaatst. Als je in de buurt woont mag je best even komen kijken.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
26-01-2021 22:42
Het is meer dat ik het hele plaatje gewoon niet voor me zie. Er moeten dus tegels op de wand van het toilet komen en ook een muurtje in de keuken moet betegeld. Op de vloer heb ik best wat gave tegels bijv. Die van de hornbach. Maar ik kan er in mijn hoofd geen totaal van maken. Ik mis het ‘gen’ dat ik iets voor me kan zien.

Maar supertof dat je dit aanbiedt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon een beetje bang dat ik iets verkeerd kies en de komende 15 jaar een hekel heb aan mezelf/ mijn keuzes omdat ik er iedere dag naar moet kijken. Dat het niet matcht of er raar uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf een plaatje op internet is het inderdaad ook wel lastig hoor. Is het voor je toilet een idee om de tegels van je vloer door te trekken op de wand? Als het maar één muurtje is kan dat best mooi zijn.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
neeltje2011 schreef:
26-01-2021 22:47
Het is meer dat ik het hele plaatje gewoon niet voor me zie. Er moeten dus tegels op de wand van het toilet komen en ook een muurtje in de keuken moet betegeld. Op de vloer heb ik best wat gave tegels bijv. Die van de hornbach. Maar ik kan er in mijn hoofd geen totaal van maken. Ik mis het ‘gen’ dat ik iets voor me kan zien.

Maar supertof dat je dit aanbiedt.
Op het toilet zou ik met deze tegel op de vloer kiezen voor gestucte muren met coating. En dan in een mooie warme kleur als okergeel bijvoorbeeld :heart:
Voor de keuken zie ik t nog even niet voor me, weet ook niet zeker of ik je goed begrijp maar ik denk toch ff mee :) Heb je al op pinterest gezocht naar plaatjes die je mooi vindt? Wil je dezelfde tegels daar ook op de vloer hebben? Je zou er nml ook voor kunnen kiezen deze juist als achterwand te gebruiken en dan een houten/pvc vloer. Met je kastjes kun je dan alle kanten op. Ik zou ook hier weer voor kleur gaan: olijfgroen, okergeel of bordeauxrood. Maar ik weet niet bij welke kleuren je voorkeur ligt. Warm of juist de koele kleuren?
Alle reacties Link kopieren
Een tegel showroom aan huis proberen? Schijnen er ook te zijn
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
26-01-2021 22:21
In welke provincie woon je TO? Ik heb deze tegels nieuw in doos staan en ben van plan ze op marktplaats te zetten. Ze zijn niet van Hornbach maar van een tegelhandel en zijn iets lichter dan op de foto die je plaatst. Als je in de buurt woont mag je best even komen kijken.
Hier wordt ik blij van, dat iemand dit zo aanbied :cheer:

Wij zijn bezig met een nieuwe badkamer, maar "gelukkig" nog niet zo ver. Ik zou geen tegel van een plaatje kunnen kiezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven