Ronde spiegel met ledverlichting

07-02-2021 08:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Heeft iemand van jullie ervaring met een ronde spiegel met led-verlichting die aan de achterkant zit (backlight)? Geeft dat voldoende licht om je op te kunnen maken?
Alle reacties Link kopieren
Dat hangt van de lampen af...
Ik geef zelf voorkeur aan een spiegel met lampen erop, zo’n theater spiegel.
Alle reacties Link kopieren
Het licht zit erachter, en verlicht daardoor niet perse je gezicht. Spiegels met het licht er naast zijn beter met opmaken. Zelf vind ik het niet heel storend, ik heb toch altijd nog het gewone licht aan in de badkamer of er komt licht door het raam.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie spots in de badkamer, maar die zitten achter me, dus dat geeft alleen indirect licht. Misschien dan handiger om iets van verlichting boven de spiegel op te hangen.
Deze https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/tr ... ght-235424 heb ik al 2 jaar en vind ik heel fijn. Moet wel zeggen dat ik een stopcontact naast mijn spiegel heb dus hoef het niet er af te halen. Het zit ook al een jaar lang vast op de spiegel, nog nooit er af gevallen. Kruidvat heeft ze ook regelmatig te koop. Geeft heel veel licht.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
07-02-2021 09:47
Deze https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/tr ... ght-235424 heb ik al 2 jaar en vind ik heel fijn. Moet wel zeggen dat ik een stopcontact naast mijn spiegel heb dus hoef het niet er af te halen. Het zit ook al een jaar lang vast op de spiegel, nog nooit er af gevallen. Kruidvat heeft ze ook regelmatig te koop. Geeft heel veel licht.
Handig, goede tip!
Alle reacties Link kopieren
Toevallig gekocht van de week (en een winkel op afspraak bezocht). Er zit erg veel verschil in kwaliteit/ledstrip.

Ik heb de spiegels met led "achter" en "voor" verlichting vergeleken, dimbaar en niet dimbaar..

Led verlichting voor en dimbaar werkte voor mij het beste.
En een tip: bij deze spiegels geld wel echt: goedkoop is echt minder mooi qua afwerking. Maar goed dat is een afweging die je zelf kunt maken natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven