Keuken wrappen of laten spuiten

18-02-2021 13:30 11 berichten
Hoi!

Onze keuken in ons nieuwe huis is nog prima maar we willen wel een andere kleur.
Nu twijfel ik tussen spuiten of laten wrappen. Iemand ervaring met wat slijtvaster is?

Alvast bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Andere optie, nieuwe deurtjes. Hebben wij laten doen. Ik ben er erg blij mee!
Met de opties die jij noemt heb in geen ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nieuwe deurtjes/frontjes en handgrepen besteld bij keukengigant. Was niet duur en ziet er nu (6 jaar later) nog prima uit. Is dat een alternatief?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Scheelt het qua prijs veel?
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
18-02-2021 13:46
Andere optie, nieuwe deurtjes. Hebben wij laten doen. Ik ben er erg blij mee!
Met de opties die jij noemt heb in geen ervaring.
Mag ik even nieuwsgierig vragen wf je hieraan kwijt was en hoe groot je keuken is?
Alle reacties Link kopieren
Hier: 7 deurtjes, front koelkast, front vaatwasser, 8 ladefrontjes en 2 fronten voor pannenkast (zo’n carroussel kast in de hoek) + 22 rvs handgrepen, nieuwe scharnieren met soft close voor net geen 1000€ ..excl montage, dat heeft bij ons timmerman gedaan.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Bedankt allemaal! Daar zitten we inderdaad ook aan te denken
Alle reacties Link kopieren
Voor de keus wrappen of verven zou ik voor verven gaan. Wrappen kan weer los laten na verloop van tijd, zeker bij kastjes waar warmte bij komt (bijvoorbeeld boven de oven). Ook is het minder krasbestendig dan verven.
Maar nieuwe deurtjes is natuurlijk ook een optie :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor nieuwe deurtjes gaan, en dan bij voorkeur ook meteen nieuwe scharnieren en lades (als je toch bezig bent). Als je dat later moet doen is het veel meer gedoe.
Wij hebben de folie van onze deurtjes afgehaald en ze laten poedercoaten. Heel mooi geworden en was niet duur. Ben er heel blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn keuken kastjes geverfd met matte verf die erg slijtvast is. Ik heb me goed laten informeren bij een woonwinkel. Dus geverfd en nieuwe handgreepjes erop. Ben er erg blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven