Badkamer verbouwen

02-03-2021 17:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag allemaal.
Wij zijn van plan om onze badkamer te laten verbouwen.
We hebben een paar maanden terug onze keuken laten doen.
Hier een tip gekregen voor een goed “familiebedrijf” die alles uit handen namen.
Dit is ons zeer goed bevallen en ik vroeg mij af of iemand tips heeft voor een badkamer zaak die dit ook doet.
Het liefst omgeving Noord Holland.
Evt tips voor bedrijven waar we beter met een boog omheen kunnen lopen hoor ik natuurlijk ook graag.
Alvast bedankt!
Baderie is hier vorig jaar prima bevallen. Zal ook vast in jouw omgeving zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Brugman keukens (hebben ook badkamers) vermijden. Héél slechte ervaringen mee.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Paulo schreef:
02-03-2021 17:48
Ik zou Brugman keukens (hebben ook badkamers) vermijden. Héél slechte ervaringen mee.
Haha bedankt dit hadden wij met onze keuken ook al verschillende keren voorbij horen komen! Zijn hier ook niet naar toegegaan net als de mandemakers groep enz.
Succes!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
02-03-2021 17:41
Baderie is hier vorig jaar prima bevallen. Zal ook vast in jouw omgeving zitten.
Klopt die zit hier ook in de buurt bedankt voor de tip zal er naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Doet dat familiebedrijf misschien ook badkamers? Of anders kun je ze misschien vragen of zij een ander bedrijf weten. Ze zullen vast contacten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lutterman in Den Helder! Maar weet niet of of dat het stukje NH is wat je zoekt. Is een tegelboer, maar doet het complete plaatje. Hebben wij ook onze badkamer laten doen. Zij werken in principe samen met een leverancier. Maar daar waren wij niet tevreden over. Dus eigen spullen uitgezocht en besteld, dit was prima. Zij werken altijd samen met een aannemer die de alles deed, hebben eigen tegelaars in dienst en de kitter werken ze ook altijd mee samen. Voordeel vinden wij; als er iets misgaat, kloppen we bij de tegelboer aan, en die lost het op.
Alle reacties Link kopieren
Eventueel een goed montage bedrijf mag ook!
hitman47 wijzigde dit bericht op 03-03-2021 05:21
Reden: Extra info
86.56% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven