Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Corona heeft NL bereikt

27-02-2020 22:03 958 berichten
Een man in Tilburg blijkt besmet. Was een kwestie van tijd...

Ben jij nuchter, of ben je hysterisch inkopen aan het doen? Ik heb niks extra's aangeschaft, maar mijn smetvrees zal ik wel iets meer toelaten de komende tijd.
Zie 'Gezondheid' -> Coronavirus COVID-19


(i.v.m. dubbel topic)
Ik ben nuchter, man is hysterisch. Is al bezig met hamsteren. Wil dat ik meer thuis ga werken. Tsja t was een kwestie van tijd dat het hier ook kwam. Het is wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet hysterisch, maar ik maak me wel zorgen. Mijn zoon van 13 heeft een afweerstoornis. Nog niet gediagnosticeerd welke precies (morgen weer een afspraak in het Radboud, hopelijk weten we dan meer). Dit manifesteert zich vooral in zijn longen. Ik weet niet hoe schadelijk een eventuele besmetting voor hem zal zijn, maar hij zal er dan beslist slechter voor staan dan een gezond kind.
Ja, ik maak me zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik ervan moet vinden! De één zeg dit en de ander dat :-(
Sommelier schreef:
27-02-2020 22:05
Zie 'Gezondheid' -> Coronavirus COVID-19


(i.v.m. dubbel topic)
Had ik al gezien, dankjewel voor de waarschuwing :)
Ik maak me ook wel een beetje zorgen want ik heb astma. En ik werk dagelijks op een groot station in Nederland waar ik de hele dag met mensen in contact kom. Daarnaast kindje van 3 op het kdv. Ik kan toch moeilijk me in huis gaan opsluiten?

Plus ik vraag me af hoe eerlijk ze nu allemaal zijn. Hoe dodelijk t nou werkelijk is. Want als t net als de griep is, waarom lassen ze dan dingen op grote schaal af en plaatsen ze mensen in quarantaine. Ik merk dat het me wel steeds meer gaat doen terwijl ik normaliter nuchtere Harry ben.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
27-02-2020 22:08
Ik ben niet hysterisch, maar ik maak me wel zorgen. Mijn zoon van 13 heeft een afweerstoornis. Nog niet gediagnosticeerd welke precies (morgen weer een afspraak in het Radboud, hopelijk weten we dan meer). Dit manifesteert zich vooral in zijn longen. Ik weet niet hoe schadelijk een eventuele besmetting voor hem zal zijn, maar hij zal er dan beslist slechter voor staan dan een gezond kind.
Ja, ik maak me zorgen.
First! :proud:
Jufjoke schreef:
27-02-2020 22:08
Ik ben niet hysterisch, maar ik maak me wel zorgen. Mijn zoon van 13 heeft een afweerstoornis. Nog niet gediagnosticeerd welke precies (morgen weer een afspraak in het Radboud, hopelijk weten we dan meer). Dit manifesteert zich vooral in zijn longen. Ik weet niet hoe schadelijk een eventuele besmetting voor hem zal zijn, maar hij zal er dan beslist slechter voor staan dan een gezond kind.
Ja, ik maak me zorgen.
Kan me voorstellen dat je je hierdoor extra zorgen maakt. Krijg je morgen ook de uitslag?
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
27-02-2020 22:10
Ik maak me ook wel een beetje zorgen want ik heb astma. En ik werk dagelijks op een groot station in Nederland waar ik de hele dag met mensen in contact kom. Daarnaast kindje van 3 op het kdv. Ik kan toch moeilijk me in huis gaan opsluiten?

Plus ik vraag me af hoe eerlijk ze nu allemaal zijn. Hoe dodelijk t nou werkelijk is. Want als t net als de griep is, waarom lassen ze dan dingen op grote schaal af en plaatsen ze mensen in quarantaine. Ik merk dat het me wel steeds meer gaat doen terwijl ik normaliter nuchtere Harry ben.
Dat laatste inderdaad! Nou ben ik niet mega geïnformeerd natuurlijk, maar ze proberen denk ik een pandemie te voorkomen? Of zeg ik nu iets heel stoms?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
27-02-2020 22:12
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?
.
Nacho's, vet lekker met corona!!
Proost! :cheers:
flipje2 wijzigde dit bericht op 27-02-2020 22:14
0.55% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Murrmurr schreef:
27-02-2020 22:12
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?
4 pakken plee papier Murrmurr voor als je ervan aan de schijt gaat.
Murrmurr schreef:
27-02-2020 22:12
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?
Een bieropener. En de limoen zal ook wel hard gaan nu...
anoniem_6375277a5f3fe wijzigde dit bericht op 27-02-2020 22:13
12.65% gewijzigd
Afbeelding

Schol! Effe dat virus gewoon verzuipen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
27-02-2020 22:12
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?

Citroen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
27-02-2020 22:12
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?
Handgel vliegt de winkels uit zag ik op TV vanavond. En mensen schijnen voedsel te hamsteren?
Murrmurr schreef:
27-02-2020 22:12
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?

Dat vroeg ik me ook af. Misschien een voorraad mondkapjes of zo? (made in China)
Okay ik zet het ammel op me Corona lijstje: limoen of citroen, pleepapier en nachos. En handgel.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
27-02-2020 22:12
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?
Ik heb een extra pak melk gekocht.
Maandag al, dus het is bijna leeg nu.

Maar goed, ik ben nog maar een groentje, hysterie-gewijs.

Ik vinnut wel gezellig, Corona in Nederland.
Ik miste em best wel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
RikM schreef:
27-02-2020 22:14
Dat vroeg ik me ook af. Misschien een voorraad mondkapjes of zo? (made in China)
In Italië hadden ze hele gave zag ik. Beetje als Dennis Hopper in Blue Velvet
Murrmurr schreef:
27-02-2020 22:12
Inkopen!? Hoezo wat moet je in huis hebben voor Corona?
De professionals die mondkapjes nodig hebben bij hun werk beginnen zich zorgen te maken of zij er nog aan kunnen komen omdat veel mensen ze nu inslaan. En desinfecterende middelen schijnen nu veel verkocht te worden.

Ik bedoel, er moeten dus veel mensen zijn die echt hysterisch zijn geworden, waar ik het ook echt mee te doen heb.
Solomio schreef:
27-02-2020 22:15
Ik heb een extra pak melk gekocht.
Maandag al, dus het is bijna leeg nu.

Maar goed, ik ben nog maar een groentje, hysterie-gewijs.

Ik vinnut wel gezellig, Corona in Nederland.
Ik miste em best wel.
Wat ben je nu met 1 pak extra melk als het op 3 dagen op is?
Dan had ik minstens 6 pakken melk gekocht.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven