Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Complottheorieën

20-03-2020 13:24 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ben ik de enige die zich helemaal gek maakt na complottheorieën over corona gelezen te hebben? Dat maakt mij momenteel banger dan het virus zelf. Moet even van mij af schrijven, vandaar dit bericht.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toevoeging vanuit moderators: Bij deze willen wij de lezers en meepraters in dit toipc erop wijzen dat niet alles wat je op het internet (en daarbij het VIVA forum) leest, op waarheid berust. Raadpleeg daarvoor altijd officiele bronnen zoals het RIVM.

Vriendelijke groet, Moderatorteam Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-05-2020 16:09
47.95% gewijzigd
Zelf geloof ik niet zozeer in de tunnel theorie, ik loop telkens ook vast op dat andrenochrome.

Maar iets klopt er niet, echt niet en daarom denk ik dat er in dit geval misschien wel echt een complot is.

Zelf denk ik dus eerder dat dit een truc van China is om de wereldmacht te grijpen.
Enorm geslaagd tot nu toe.
Ze hebben covid19 gefaked, eerst in hun eigen land en later werd het een lopend vuurtje.
Nu dikken ze het vanuit China weer aan door te zeggen dat mensen die milde symptomen hebben gehad misschien te weinig antistoffen zouden hebben.
Zo gaat dat telkens.
Het is helemaal niet duidelijk hoeveel mensen daar gestorven zíjn, niemand hier weet wat daar gaande is.
Dus het zou een enorm opgezette hoax kunnen zijn.

Het is met behulp van media helemaal niet zo moeilijk om te doen alsof het allemaal veel erger is dan het in werkelijkheid is en zeker voor een land als China, want die sensuur werkt natuurlijk 2 kanten op.
Hun eigen mensen komen er misschien niet eens achter, of gaan dood...,

Daarna was het net als het verhaal van de nieuwe kleren van de keizer; geen land wil natuurlijk onderdoen voor China, dus iedereen roept, ja: die maatregelen moeten we nemen!
In de tussentijd verliezen wij heel erg snel terrein...elke dag is er 1, we moeten onze economie redden voordat het te laat is en wij afhankelijk zijn van China en daarna dus voorgoed meegezogen worden in een wereld van mondkapjes, vaccins, huisarrest, ic-bedden, statestieken, curves en een totalitair, communistich regime.
anoniem_638f50d8e8247 wijzigde dit bericht op 08-04-2020 15:49
0.13% gewijzigd
Wat maakt dat je echt gelooft dat er opzet achter zit?
starbright schreef:
08-04-2020 15:48
Wat maakt dat je echt gelooft dat er opzet achter zit?
Dat gedoe met die testen, dat het helemaal niet zeker is wat die testen precies meten en dat het eerst niet zo besmettelijk zou zijn zonder symptomen en later tóch weer wél, dat de kinderen bijna niet ziek worden ervan en vóóral dat de maatregelen buiten proportie zijn met het aantal doden.
Dat we met behulp van statistieken moeten kijken of het erg genoeg is om onze economie en dus ons land en dus onze gezondheid voor naar de knoppen te laten gaan, dat zegt al veel.
Truth, lies, statistics.
Met statistieken kun je in feite alles recht praten wat krom is en ook krom praten wat recht is.
Welke oversterfte?

Mijn intuïtie zegt dat ons een rad voor ogen wordt gedraaid.

Ps
Toch kan het idd ook zonder opzet zijn gebeurd, door paniek en verder hetzelfde verhaal.
Dan nog steeds klopt er iets niet.
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 16:01
Dat gedoe met die testen, dat het helemaal niet zeker is wat die testen precies meten en dat het eerst niet zo besmettelijk zou zijn zonder symptomen en later tóch weer wél, dat de kinderen bijna niet ziek worden ervan en vóóral dat de maatregelen buiten proportie zijn met het aantal doden.
Dat we met behulp van statistieken moeten kijken of het erg genoeg is om onze economie en dus ons land en dus onze gezondheid voor naar de knoppen te laten gaan, dat zegt al veel.
Truth, lies, statistics.
Met statistieken kun je in feite alles recht praten wat krom is en ook krom praten wat recht is.
Welke oversterfte?

Mijn intuïtie zegt dat ons een rad voor ogen wordt gedraaid.

Ps
Toch kan het idd ook zonder opzet zijn gebeurd, door paniek en verder hetzelfde verhaal.
Dan nog steeds klopt er iets niet.
Ik vind het niet zo vreemd allemaal hoor. Met al die dieren die zo nodig gegeten moeten worden in de wereld hebben mensen zo’n virus zo te pakken. Het is een wonder dat dit niet eerder gebeurd is.
En die dingen die jij zo raar vindt, komen gewoon doordat deze ziekte totaal onbekend was voor hij uitbrak. Dan kun je wel eens fout zitten mbt bijvoorbeeld de besmettelijkheid, aangezien het met voorgaande virussen wel meeviel.
Waarom zou jouw gevoel kloppen en de feiten niet?
Wat is dat "iets" dan, volgens jou?

Ik ben oprecht geïnteresseerd waar dat gevoel vandaan komt. Ik heb het zelf niet, maar ik werk bij de overheid dus ik merk ook in discussies met vrienden dat ik vaak een wat andere kijk heb omdat ik dichter bij het vuur gestaan heb.
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 15:46
Zelf geloof ik niet zozeer in de tunnel theorie, ik loop telkens ook vast op dat andrenochrome.


Ik las daarover gisteren voor het eerst op facebook. Kinderen worden gemarteld en dan wordt hun bloed genomen, omdat dat verjonging zou geven. En Trump zou dat in de US gestopt hebben, waardoor de enige bron Wuhan nog was. Daar hebben ze toen in het bloed het coronavirus gestopt.

Aangezien er voorlopig vooral niet Hollywood mensen sterven aan corona, zegt dat voor mij al genoeg dat het niet waar kan zijn. Dan zouden toch juist de sterren bij bosjes omvallen ipv half Noord Italië? (jaja, dat is overdreven, weet ik ;-) )

Het zou dus kunnen dat zoiets gruwelijks gebeurt (ik hoop het natuurlijk niet zeg) maar ik denk dat dat weinig met corona te maken heeft.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
starbright schreef:
08-04-2020 16:09
Wat is dat "iets" dan, volgens jou?

Ik ben oprecht geïnteresseerd waar dat gevoel vandaan komt. Ik heb het zelf niet, maar ik werk bij de overheid dus ik merk ook in discussies met vrienden dat ik vaak een wat andere kijk heb omdat ik dichter bij het vuur gestaan heb.

Ik werk bij plaatselijke overheid en herken dat. Dat er makkelijk gezegd wordt dat 'die ambtenaren maar vanalles doen zonder overleg' bijvoorbeeld, terwijl ik aan 'mijn' kant zie, dat die ambtenaren juist heel veel moeite doen om in contact te komen met bewoners, maar dat die af laten weten, om daarna te gaan roepen dat er nooit naar ze geluisterd wordt. Ik ga hier dus nog zelden discussie over aan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 15:46

Ze hebben covid19 gefaked, eerst in hun eigen land en later werd het een lopend vuurtje.

Jij denkt dat al die beelden van de intensive care, in Italië, Spanje en ook hier in Nederland fake zijn :wtf:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Tantejans, een heel persoonlijke vraag: hoe kan het toch dat die man (je ex inmiddels toch?) zoveel invloed op je heeft?

Echt hoor, verdiep je eens in de geschiedenis van (antisemitische) complottheorieën; het verhaal over kinderoffers is één van de oudste trucs om de massa op te hitsen ( tegen de joden toendertijd). Dat gebeurde honderden jaren geleden ook al.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 08-04-2020 16:34
2.59% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
08-04-2020 16:32
Jij denkt dat al die beelden van de intensive care, in Italië, Spanje en ook hier in Nederland fake zijn :wtf:

Dat is dan wel weer heel knap. Dan heb je niet zomaar een groepje mensen achter je staan, zeg maar.

Maar ik lees het veel. Bij een Amerikaans ex-vriendje, die overal een complot in ziet (vreselijk vermoeiend, het is dat ik goede herinneringen aan hem heb, maar ik krijg een steeds grotere neiging hem van facebook te gooien) maar nu ook bij een schoonzus. Die laatste niet dat corona fake nieuws zou zijn, maar wel de berichtgeving bij 1 vandaag. :sigh:
Later is nu
Dreamer schreef:
08-04-2020 16:25
Ik werk bij plaatselijke overheid en herken dat. Dat er makkelijk gezegd wordt dat 'die ambtenaren maar vanalles doen zonder overleg' bijvoorbeeld, terwijl ik aan 'mijn' kant zie, dat die ambtenaren juist heel veel moeite doen om in contact te komen met bewoners, maar dat die af laten weten, om daarna te gaan roepen dat er nooit naar ze geluisterd wordt. Ik ga hier dus nog zelden discussie over aan.
Ik vind het optreden van het kabinet in deze crisis juist akelig knap. Zet het optreden eens af tegen het geklungel van Schouten in de stikstofcrisis bijvoorbeeld.

In mijn optiek is er niet zoiets als een masterplan om de wereld over te nemen (en als dat er al was dan komt dat natuurlijk niet bij de chinezen zelf vandaan, dat zou veel te obvious zijn zeg! ;-] ) maar je moet wel oppassen dat je niet in de vaart der volkeren beslissingen neemt die in je gezicht kunnen terugslaan. Maar dat maakt dat ik bv de inzet van apps als een geweldige kans zie om eens écht te testen of je privacy goed kunt borgen in je design (dat moet nl kunnen).

En zoals met alles gaan er straks "winnaars" en "verliezers" uit de bus komen. Dus zal je zien dat straks de theorieën zich op die groep gaan spitsen.

Dat gedoe over Trump en die tunnels... koekoek! :bonk:
starbright schreef:
08-04-2020 16:09
Wat is dat "iets" dan, volgens jou?

Ik ben oprecht geïnteresseerd waar dat gevoel vandaan komt. Ik heb het zelf niet, maar ik werk bij de overheid dus ik merk ook in discussies met vrienden dat ik vaak een wat andere kijk heb omdat ik dichter bij het vuur gestaan heb.

Een gevoel is natuurlijk lastig te verwoorden, maar het komt voort uit kleine signalen.
Het komt over alsof de media dit enorm opblaast, maar niet alleen de media, ook de mensen zelf met oa hun post van filmpjes over vermeende massagraven.
Het valt me op hoe snel mensen zulke flarden voor waar aannemen.
Dat heb ik zelf niet, ik vraag me dingen af als; hoe kan een virus zo gevaarlijk zijn dat zulke maatregelen te verantwoorden zijn, terwijl relatief weinig mensen klachten ervaren.
Het kan symptoomloos zijn, op een verkoudheid lijken, of op een griep, of op sars.
Kinderen hebben er weinig last van.
Het blijkt dat er vrij veel symptoomloze dragers zijn.
Toen las ik dat de tests niet heel erg accuraat kunnen meten of het covid19 is, of een van de andere covid virussen die we hier jaarlijks een gewone verkoudheid noemen.
Ik weet niet of dit waar is en ik neem het dus ook niet meteen voor waar aan, maar het zet me wel aan het denken...

Net als dat er mensen zijn die zeggen dat er geen oversterfte is en dat er veel minder overlijdens zijn door griep, hartfalen, longontsteking dan andere jaren en dat dat nu allemaal aan covid19 wordt toegewezen waardoor het lijkt dat covid19 erg veel dodelijker is dan dat het is.
Ook een filmpje van een man die beweert dat hij arts is en dat er dingen niet kloppen.
Niet dat ik dat nu allemaal meteen geloof, vooral dat filmpje niet, maar het zet me aan het denken.

Het zou idd de beste manier zijn om eindelijk aan de wereld een communistisch regime op te leggen.
Zo'n vaag virus.
Symptoomloze dragers etc, veel voorkomende corona virussen...
Wie weet hebben ze het met sars ook wel geprobeerd en lukte het toen niet, maar nu wel, of kwamen ze toen daardoor op het idee...?
Want ik weet zeker dat er mensen jarenlang mee bezig zijn, met zo'n coup, dat dat hun werk is, hun leven, hun hoogste doel, terwijl wij, de gewone mensen lekker naar dancing with the stars zitten te kijken of wat dan ook gebeurt in onze eenvoudig(ere) levens.

Het is niet zo dat ik de overheid wantrouw, ik geloof dat daar hele capabele mensen werken en dat die keihard hun best doen, maar áls het echt zo zou zijn dat een machtsovername geplot is op deze manier met zo'n virus en zo'n verhaal...zouden zij daar dan op bedacht zijn?
Zoiets verwacht je niet, tenzij het je specifieke werk is.

De derde wereldoorlog zou psychologische oorlogsvoering kunnen zijn, zonder bommen.
Zo'n virus gecombineerd met alle vormen van media kwalificeert zich hiervoor.
Iedereen zit thuis, dus niemand kan even gaan kijken hoe het er in andere landen in het echt aan toe gaat en alles wat je hoort of ziet kan niet waar zijn, of overdreven.
Een vriendin van mij stuurde een bericht dat ze het zo rot voor me vond dat de grens hier dicht was, want dat had ze in het nieuws gezien, maar die was dus helemaal niet dicht.
Niet dat er niet ergens een extra grenscontrole was, maar dus niet hier.
Op die manier lijkt het dus in het nieuws erger dan het is.
Ik ben zo blij dat ik misschien naïef ben maar gewoon vertrouwen heb in de overheid.
Zazamaenade schreef:
08-04-2020 16:32
Jij denkt dat al die beelden van de intensive care, in Italië, Spanje en ook hier in Nederland fake zijn :wtf:
Beelden van de intensive care zien er toch altijd heftig uit?

Daarbij mogen mensen toch niet zonder toestemming worden gefilmd terwijl ze daar liggen?
Dus die beelden zijn dan niet heel erg duidelijk, of van een andere situatie, want camera's zijn op de intensive care meestal niet toegestaan voor zover ik weet.
Ik vind je berichten heel erg eng. Eng in de zin dat iemand door jouw berichten kan denken dat t een hoax is en geen reden ziet om zich aan de maatregelen te houden.
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 17:35
Beelden van de intensive care zien er toch altijd heftig uit?

Daarbij mogen mensen toch niet zonder toestemming worden gefilmd terwijl ze daar liggen?
Dus die beelden zijn dan niet heel erg duidelijk, of van een andere situatie, want camera's zijn op de intensive care meestal niet toegestaan voor zover ik weet.

Voor zover je weet. Heb je moeite gedaan om daar achter te komen? Of past het naadloos in je complotverhaal en doe je liever geen moeite?
Wat ik dus niet begrijp: jij denkt dat je kritisch bent maar je laat jezelf aanpraten dat dit fake is.
Hoe kritisch ben je nou echt als je denkt dat Mel Gibson gelijk heeft omdat hij zo sympathiek op je overkomt?
Ik zou je, op basis van wat en hoe je hier schrijft, eerder intens naïef en goedgelovig noemen.

Dat verhaal over de Duitse grens had je heel gemakkelijk kunnen controleren. Die nieuwe maatregel gaat per 10 april in (er is hier een topic over geopend door iemand die vanwege mantelzorg de Duits-Nederlandse grens over moet).
https://duitslandinstituut.nl/artikel/3 ... lde-vragen

Wat je schrijft heeft een hoog gehalte van aan elkaar breien van wat je ergens hebt gehoord of gelezen, zonder enig echt denkwerk of poging tot verifiëren, tot een voor je ego bevredigend geheel.
Ik vind het doodeng, en niet alleen voor jezelf en je kind.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik las hier ergens op het forum een mooie: een hele verhandeling dat het eigenlijk allemaal de schuld is van vleeseters.
Het kwam er dus op neer dat als niemand ooit nog vlees eet, dat er dan ook nooit meer iemand ziek wordt. Ik vond het wel aandoenlijk gedacht. :there:
tantejans schreef:
08-04-2020 15:46
Zelf geloof ik niet zozeer in de tunnel theorie, ik loop telkens ook vast op dat andrenochrome.

Maar iets klopt er niet, echt niet en daarom denk ik dat er in dit geval misschien wel echt een complot is.

Zelf denk ik dus eerder dat dit een truc van China is om de wereldmacht te grijpen.

Enorm geslaagd tot nu toe.
Ze hebben covid19 gefaked, eerst in hun eigen land en later werd het een lopend vuurtje.
Nu dikken ze het vanuit China weer aan door te zeggen dat mensen die milde symptomen hebben gehad misschien te weinig antistoffen zouden hebben.
Zo gaat dat telkens.
Het is helemaal niet duidelijk hoeveel mensen daar gestorven zíjn, niemand hier weet wat daar gaande is.
Dus het zou een enorm opgezette hoax kunnen zijn.

Het is met behulp van media helemaal niet zo moeilijk om te doen alsof het allemaal veel erger is dan het in werkelijkheid is en zeker voor een land als China, want die sensuur werkt natuurlijk 2 kanten op.
Hun eigen mensen komen er misschien niet eens achter, of gaan dood...,

Daarna was het net als het verhaal van de nieuwe kleren van de keizer; geen land wil natuurlijk onderdoen voor China, dus iedereen roept, ja: die maatregelen moeten we nemen!
In de tussentijd verliezen wij heel erg snel terrein...elke dag is er 1, we moeten onze economie redden voordat het te laat is en wij afhankelijk zijn van China en daarna dus voorgoed meegezogen worden in een wereld van mondkapjes, vaccins, huisarrest, ic-bedden, statestieken, curves en een totalitair, communistich regime.
Ik denk ook iets. Maar ja, ik ben al gestaft gisteren dus ik zeg niet wat ik denk.

Maar goed, je gelooft cijfers en virologen niet en je eigen gevoel wel.
Das ook een keuze.
Ik denk dat al die virologen door China betaald worden
Alle reacties Link kopieren
Je 'gevoel' is niet per se de werkelijkheid.
Veel mensen vergeten dat nog weleens.
Alle reacties Link kopieren
Als complotdenkers niet gek zijn, wat is er dan?

‘Uit ons onderzoek blijkt dat met name mensen met een sterke behoefte aan orde in hun leven gemakkelijker geloven in samenzweringen. Zeker als de openbare orde wordt bedreigd, zoals bij grote aanslagen of crises, zie je theorieën opkomen.’

Een complottheorie geeft meer structuur dan de chaotische werkelijkheid?

‘Waarom precies, dat weten we niet. Het gaat vooralsnog om een correlatie tussen persoonskenmerken en de uitkomst van een experiment. Maar we weten wel dat mensen zoeken naar patronen, zelfs als die er niet zijn. En meer naarmate ze gestresster zijn
.’




https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b5eb63c0/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat de koude oorlog weer van stal gehaald wordt, wist ik helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Beste aluhoedjes,

Steeds vaker verlang ik terug naar de tijd waarin ik van het bestaan van complotdenkers geen benul had.

Maar helaas.

Jullie zijn met zo velen en zo nadrukkelijk aanwezig dat het serieus tijd begint te kosten om jullie uit mijn leven te blocken.

Oorzaak 1: de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg.

Oorzaak 2: internet.

Vroeger werden mensen die net als jullie leden aan ernstige achtervolgingswanen en krankzinnigheid weggestopt op een plek waar zee- of boslucht mogelijk een frisse wind door hun verwarde brein zou blazen. En als dat niet werkte, wat helaas meestal het geval was, definitief opgeborgen en platgespoten, vastgebonden of erger.

Tegenwoordig mogen jullie gewoon vrij rondlopen.

Sterker: jullie hebben een megafoon gekregen.

Dat Elvis leeft, de aarde plat is en elke bewegende ster een UFO was, konden jullie vroeger hooguit kwijt in de plaatselijke kroeg, waar jullie in het beste geval werden genegeerd en in het slechtste, als de clientèle het zat en zelf zat was, in elkaar werden geslagen.

Maar toen kwam internet.

En Facebook.

En YouTube.

En nu kunnen jullie je wanen de hele wereld over schreeuwen.

Wie niet meegaat in jullie onzin en zo dom is om dat te melden, kan een even voorspelbaar als vermoeiend reeksje aan opdrachten tegemoet zien.

“Word wakker!!!”

(Wie gewoon alleen op gezond boerenverstand en wetenschappelijk bewijs wil varen, is volgens jullie altijd aan het slapen, óf door chemtrails inmiddels vergiftigd)

“Verdiep je eens!!!”

(Alsof er ook maar een begin van een plicht is om andermans wanen te onderzoeken – er zijn ook mensen die wel gewoon moeten werken)

“Bekijk dit!!!”

(Waarbij je 100 van de 100 keer een linkje krijgt naar een langdradig YouTube-filmpje waarop iemand met een titel de stelling ‘1 + 1 = 2’ onderuit haalt en er ‘1 +1 = 666’ van maakt)

“Bewijs maar dat het niet zo is!!!”

(LOL)

“Zie je wel!!!”

(Alsof ze vroeger in die kliniek in bos of duin wel de moeite namen om te bewijzen dat al die ‘cliënten’ die dachten dat ze Jezus Christus waren in werkelijkheid gewoon Frans, Patricia of Robert Jensen heetten)

En als afmaker komen jullie dan steevast met: “Controlled opposition!!!”

(Afgewisseld met: “Vrijmetselaar, want je kijkt op je profielfoto door je vingers heen!!! Betrapt!!!”)

Ik ben jullie spuugzat.

Jullie begonnen als curiositeit, maar inmiddels ontwikkelen jullie je tot een virus waartegen geen kruid is gewassen.

Het dieptepunt is wat mij betreft bereikt nu mensen zoals jullie (uiteraard laf onder een pseudoniem) foto’s plaatsen van Nederlandse ziekenhuizen zonder af en aan rijdende ambulances met corona-patiënten en dan zeker weten dat dat hele corona-verhaal slechts een verzinsel is.



Uiteraard eindigt zoiets met de oproep: “Doe je (eigen) onderzoek, word (slapende mensen) wakker!!!”

Ik ben niet voor censuur.

Maar wel héél erg voor forse investeringen in de geestelijke gezondheidszorg.

En dan niet in mensen, maar in materie.

Panden, bedden, riemen, dwangbuizen, vaccinaties, cijfersloten en 5G-masten.

Héél veel 5G-masten.

Zodat de Illuminatie jullie 24/7 in de gaten kunnen houden en de signalen van jullie meegesmokkelde mobieltjes zodanig kunnen verstoren dat we nóóit meer iets van jullie horen.

Stelletje randdebielen.

Groet,

JanD

https://tpo.nl/2020/04/07/briefje-van-j ... luhoedjes/#
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
starbright schreef:
08-04-2020 16:40
Ik vind het optreden van het kabinet in deze crisis juist akelig knap. Zet het optreden eens af tegen het geklungel van Schouten in de stikstofcrisis bijvoorbeeld.

In mijn optiek is er niet zoiets als een masterplan om de wereld over te nemen (en als dat er al was dan komt dat natuurlijk niet bij de chinezen zelf vandaan, dat zou veel te obvious zijn zeg! ;-] ) maar je moet wel oppassen dat je niet in de vaart der volkeren beslissingen neemt die in je gezicht kunnen terugslaan. Maar dat maakt dat ik bv de inzet van apps als een geweldige kans zie om eens écht te testen of je privacy goed kunt borgen in je design (dat moet nl kunnen).

En zoals met alles gaan er straks "winnaars" en "verliezers" uit de bus komen. Dus zal je zien dat straks de theorieën zich op die groep gaan spitsen.

Dat gedoe over Trump en die tunnels... koekoek! :bonk:

Ik had het daar niet zozeer over, meer over kleinere schaal, maar ik ben het wel met je eens. Ik denk dat in de huidige situatie ook niet te zeggen is "dit is 100% goed en dat is 100% fout" zelfs achteraf niet, omdat je nooit zo goed zou weten wat andere maatregelen voor gevolgen zouden hebben.

Verder wil ik best geloven dat Trump graag een complot zou willen smeden om de wereld over te nemen, maar komop, Trump?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Tantejans, als je iets wilt lezen over een veranderende wereld waarin China en Rusland meer invloed krijgen lees dit dan eens. (in de samenvatting zit een link naar het gehele stuk).
https://hcss.nl/news/strategic-alert-ga ... veranderen

Het is voor een deel ook speculatief maar het is gebaseerd op kennis wat betreft de internationale politiek en het is een serieuze poging de nieuwe dynamiek na corona te begrijpen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Me gek laten maken?
Ik moet er alleen maar heel erg hard om lachen!
Een kleine selectie van wat ik langs heb zien komen van "daders" die het virus expres zouden hebben ontwikkeld:

China
Trump
Democraten o.l.v. Joe Biden
Democraten o.l.v. Bernie Sanders
Democraten o.l.v. barack Obama
Putin
Taliban
Moslims
Joden/Israel
De kroonprins van Saudi-Arabie
Illuminati
Neo-nazi's
Orthodoxe christenen
Vrijmetselaars
Straling van 5G netwerk/communicatiesatellieten
Klimaatactivisten
Vleeseters
Multinationale farmaceutische bedrijven
En de allergekste: aliens
amarna wijzigde dit bericht op 08-04-2020 18:30
7.48% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven