Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Influencers betalen?

02-04-2020 00:00 32 berichten
Naar verluidt betaalt de overheid 8 influencers tussen de 50 en 100k om het binnenblijven te stimuleren. Peanuts op het totale bedrag wat nu uitgegeven wordt, maar een verkeerd signaal vind ik.

Is het niet aan de ouders om dat te controleren? Kunnen jongeren zelf niet nadenken?

Wat mij vooral stoort is dat er dit soort bedragen naar dit soort mensen gaat. Ruim boven modaal voor wat filmpjes.

Link:

https://www.geenstijl.nl/5152732/rutte- ... -promoten/

Wat vinden jullie?

( weet niet hoe een poll moet )
anoniem_396344 wijzigde dit bericht op 02-04-2020 00:01
0.00% gewijzigd
Naar verluidt.... heb je ook feiten?
Zie artikel
Geen stijl is geen bron.

Ik heb het kamerdebat geluisterd. Er is samenwerking, maar niets over tonnen aan betaling gezegd.
Nemain• schreef:
02-04-2020 00:04
Geen stijl is geen bron.

Ik heb het kamerdebat geluisterd. Er is samenwerking, maar niets over tonnen aan betaling gezegd.

Diepe zucht.
Niet feitelijk en niet boeiend.
RocketScienceFiction schreef:
02-04-2020 00:06
Diepe zucht.
Doe maar.
Alle reacties Link kopieren
never mind
Alle reacties Link kopieren
ALS het waar is, de bedragen zijn extreem, dat vooropgesteld. Maar ik snap de insteek helemaal om op die manier de jongeren meet te bereiken, gezien dat toch de grootste groep was die de regels niet volgde, en social media is nou eenmaal een big deal deze tijd
Alle reacties Link kopieren
Stoort het je ook als het geld naar een reclamebureau was gegaan voor een extra spotje?

Dit is nu eenmaal de manier om jongeren te bereiken. Als dit een van de beste kanalen is moet je dus via die weg gaan.

En wat is dit soort mensen? Mensen die met een briljant eenvoudig concept hun geld goed verdienen.

En nee ik heb er ook niets mee 🤷‍♀️
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
02-04-2020 00:06
Diepe zucht.
Diepe zucht omdat iemand naar feiten vraagt? Topper
RocketScienceFICTION :-D

Geen Stijl als bron...? Nee doe maar niet.
Anoniem126 schreef:
02-04-2020 00:25
Diepe zucht omdat iemand naar feiten vraagt? Topper
Als iemand het artikel had gelezen had je misschien gelijk. Roepen dat Geen stijl geen bron is en zeggen dat je het hele debat ( ? ) geluisterd hebt geeft inderdaad een diepe zucht.

Er zijn maar weinig mensen die het hele debat geluisterd hebben. Ik luister zelf de hele dag radio 1. Dat Geen Stijl geen bron is klopt ook niet. Al vaker gebleken.

Dat er betaald is aan influencers is ook niet het punt, dat is duidelijk. Maar waarom zo geheimzinnig over de bedragen? Omdat dan de mensen zich er tegen keren?

Het valt mij op dat er hier een bepaalde reflex is bij sommige zaken. Geen Stijl is geen bron hier kennelijk. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
02-04-2020 00:00
( weet niet hoe een poll moet )

Dat is dan in ieder geval toch nog iets positiefs aan dit topic!
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
ragatanga schreef:
02-04-2020 00:57
Dat is dan in ieder geval toch nog iets positiefs aan dit bericht!
Klopt als je jouw bijdrage als norm neemt. Niks van inhoud behalve een constatering. Kennelijk vind jij dat positief geen poll.

Dank voor je tijd!
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
02-04-2020 00:00
Kunnen jongeren Kan ik zelf niet nadenken?

Kennelijk niet, zo'n poll toevoegen is echt geen.... (nee laat maar, dit is te gemakkelijk)

RocketScienceFiction schreef:
02-04-2020 00:06
Diepe zucht.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
ragatanga schreef:
02-04-2020 01:02
Zo'n poll toevoegen is echt geen.... (nee laat maar, dit is te gemakkelijk)

Moreel verheven. Voelt vast eenzaam en onbegrepen. Iets willen zeggen ,maar niet doen omdat jij wel fatsoenlijk bent en je net zo goed tegen een muur kan praten.

Knap hoor! Ik zou al lang al schelden.
Alle reacties Link kopieren
Jij vergeet pardoes deze dramatische afsluiting:

RocketScienceFiction schreef:
02-04-2020 00:06
Diepe zucht.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Prima. Die influencers zijn belangrijk nu. Mensen moeten toch constant herinnerd blijven aan de regels, anders gaan mensen verslappen. Naar hen wordt geluisterd nu.
Die bekende influencers hebben al geld zat. Schandalig dat ze dit niet gratis doen voor het goede doel. En de doelgroep gaat nog steeds naar schijt aan corona party's.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze bron en daaruit blijkt dat ze werken voor de overheid om de boodschap te verspreiden en dat is een reklame campagne die worden altijd betaald:

https://www.parool.nl/nederland/kabinet ... ~b1190d14/


Waarom zouden de gratis moeten werken? Werk jijzelf ook gratis to?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn best al wat bekende Nederlanders geweest die voor allerlei goede doelen meewerkte aan campagnes.
Dit is liefdadigheid.
Johan Derksen kreeg een appeltaart voor zijn deelname aan campagnes voor de Hartstichting.
Ik vind het dus ook wel raar dat influencers in deze tijd van crisis en ellende een zak met geld krijgen voor zoiets.
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
02-04-2020 00:38
Als iemand het artikel had gelezen had je misschien gelijk. Roepen dat Geen stijl geen bron is en zeggen dat je het hele debat ( ? ) geluisterd hebt geeft inderdaad een diepe zucht.

Er zijn maar weinig mensen die het hele debat geluisterd hebben. Ik luister zelf de hele dag radio 1. Dat Geen Stijl geen bron is klopt ook niet. Al vaker gebleken.

Dat er betaald is aan influencers is ook niet het punt, dat is duidelijk. Maar waarom zo geheimzinnig over de bedragen? Omdat dan de mensen zich er tegen keren?

Het valt mij op dat er hier een bepaalde reflex is bij sommige zaken. Geen Stijl is geen bron hier kennelijk. Waarom?
Wil je ook weten hoeveel een bureau krijgt om een Postbus51-commercial?
Of hoe dat tegenwoordig ook heet...

Dit is hun baan, ze worden ingehuurd om een boodschap over te brengen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter kijkt veel naar zo'n knul met zo'n kanaal. Die verteld dagelijks over zijn quarantaine (hij kwam terug uit Tirol) en hoe belangrijk dat is. Ze komt dan maar me toe met verhalen over die youtuber en dat hij ook binnenblijft. 'dan is het wel echt belangrijk he, mam?'

Top wel. Belangrijke informatie wordt op haar maat aangeboden en dat lijkt me heel belangrijk.

Of het over zoveel geld gaat als jij zegt, dat weet ik niet. Heb ik ook niet echt een mening over eigenlijk.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Nemain• schreef:
02-04-2020 00:04
Geen stijl is geen bron.

Ik heb het kamerdebat geluisterd. Er is samenwerking, maar niets over tonnen aan betaling gezegd.
:facepalm:

Dat is wel een heel erg kortzichtige reactie zeg. Lees je eens in, verdiep je eens in een onderwerp voordat je begint te roepen.

Ik snap dat echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven