Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Liefde in tijden van Corona

02-04-2020 09:23 342 berichten
Goed, nu twee jaar gescheiden was ik wel weer klaar voor wat aandacht dus Tinderen!

Nu heb ik een leuke man gespot en we hebben met enige regelmaat contact. Gezellig! Maar ja, daten kan niet.
En ik merk nu echt wel dat het totaal ontbreken van lichamelijk contact met andere volwassenen echt pittig is.

Ik realiseer me nu niks meer kan dat ik echt wel fysiek ingesteld ben. Arm in arm door de stad met mijn moeder, knuffel en klapzoen van de bestie bij de wijn, bij een afspraak even een omhelzing.

Ik ben kennelijk heeeel bevattelijk nu want ineens merk ik dat ik vlinders heb voor die Tinder-meneer. Terwijl dat uiteraard na een stuk of 30 berichten heen en weer achterlijk is. Het lijkt wel gewoon puberaal gedoe :sick:

Na ja, met een beetje mazzel kan er snel wel gedate worden en blijkt het irl ook een leuke kerel....

Herkenbaar?
Ik zou gaan videobellen als date. Dan weet je al een heel stuk meer over hem. Vlinders met alleen schriftelijk contact bestaan voor 90% uit projectie. Je kent hem nog niet. En je fysieke hunkering zal ook flink meespelen. Hou je hoofd koel, en doe het rustig aan.
Alle reacties Link kopieren
Maria, is alles wel goed met je of ben je geveld door de Coronahysterie? Je klinkt nogal wanhopig.
Ik denk dat verliefdheid nu wel even fijn kan zijn om door de dagen heen te komen. Oftewel: geniet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er best wat bij voorstellen hoor. Mis lichamelijk contact ook heel erg. Maar goed, dat kan nu sowieso niet. Ja, videobellen en er alvast een beetje achterkomen of jullie bij elkaar zouden passen. Goed dat je je realiseert dat je een beetje doorslaat, toch? Gewoon lekker nuchter blijven.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Leer hem beter kennen, juist zonder fysiek kontakt.
Kan een hele goeie ingang worden voor een sterke relatie
hoezoos schreef:
02-04-2020 09:32
Maria, is alles wel goed met je of ben je geveld door de Coronahysterie? Je klinkt nogal wanhopig.
Nee joh! Niet wanhopig... het is eigenlijk gewoon wel grappig ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je nu extra gevoelig bent, omdat je deze tijd samen beleefd. Misschien daarover praat en een band begint te voelen?
Bulbul schreef:
02-04-2020 09:35
Ik kan me er best wat bij voorstellen hoor. Mis lichamelijk contact ook heel erg. Maar goed, dat kan nu sowieso niet. Ja, videobellen en er alvast een beetje achterkomen of jullie bij elkaar zouden passen. Goed dat je je realiseert dat je een beetje doorslaat, toch? Gewoon lekker nuchter blijven.
Bulbul :hug: voor jou. Liever sloeg ik irl mijn armen om je heen.

Voor nu is videobellen lastig: mijn kinderen zijn thuis en die mogen hier uiteraard niet mee geconfronteerd worden. Maar zaterdag gaan ze naar hun pa dus dan zou het kunnen. Eens zien of er virtueel een borrel gedronken kan worden.
Snowkitty schreef:
02-04-2020 09:34
Ik denk dat verliefdheid nu wel even fijn kan zijn om door de dagen heen te komen. Oftewel: geniet.
Ja, ik denk dat dit het is: vluchtgedrag. Ha ha ha, wel beter dan vluchten in drank of drugs ;-)
lindaatje1900 schreef:
02-04-2020 09:42
Ik denk dat je nu extra gevoelig bent, omdat je deze tijd samen beleefd. Misschien daarover praat en een band begint te voelen?
Ja, zou kunnen. Of ik was gewoon toch precies nu klaar voor wat nieuws. Maar extra gevoelig zeker want echt hoor, wat zou een paar sterke armen om me heen even fijn zijn. Een gemeende knuffel.
Kak Corona.
Alles wat niet mag is extra spannend
Alle reacties Link kopieren
Ja, herkenbaar! Ook hier veelvuldig contact met mijn Tindermatch, inmiddels via Whatsapp. En ze is heel erg leuk en ze woont heel erg dichtbij :facepalm:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Murrmurr schreef:
02-04-2020 10:05
Alles wat niet mag is extra spannend
Oh ja, dat is ook weer waar...
mcsteamy schreef:
02-04-2020 10:10
Ja, herkenbaar! Ook hier veelvuldig contact met mijn Tindermatch, inmiddels via Whatsapp. En ze is heel erg leuk en ze woont heel erg dichtbij :facepalm:
Oeh spannend!!
Hier is hij ook in de buurt. Maar niet op tegenkom afstand ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja kan skypen, facetimen, zomen enzo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
02-04-2020 10:31
Oeh spannend!!
Hier is hij ook in de buurt. Maar niet op tegenkom afstand ;-)

Oh, ik kom toch nergens. Dus hier alleen op tegenkom-afstand als ze ineens in m'n tuin staat. En dat zou wel een beetje raar zijn :lol:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oooowwww, zullen we hier een romantisch topic voor alle verse corona-crushes van maken? :flirting:

Met update-plicht, dat moge duidelijk zijn.

@MariaDeJong: Dankjewel, lief.
Okee, regel maar een Skype-borrel op zaterdag met hem dan. Voor ons.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Hier voordat de regels mbt corona kwamen elkaar wel meerdere keren irl gezien. Hij heeft zelfs een paar keer bij mij geslapen. Omdat wij allebei ouders hebben die in de risicogroep vallen, hij woont nog bij zijn ouders, besloten om elkaar zolang niet te zien.
En wat mis ik hem ontzettend, vooral het fysieke contact. Wij appen en (video)bellen wel regelmatig, maar het blijft een moeilijke situatie.
Hopelijk is dit gedoe snel weer over en kan er weer volop gedate worden.
Bulbul schreef:
02-04-2020 11:27
Oooowwww, zullen we hier een romantisch topic voor alle verse corona-crushes van maken? :flirting:

Met update-plicht, dat moge duidelijk zijn.

@MariaDeJong: Dankjewel, lief.
Okee, regel maar een Skype-borrel op zaterdag met hem dan. Voor ons.
Oké!!!
KleinBeertje, dat is ook balen, als je al weet wat je mist!
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden had ik ook een hele leuke Keniaanse Tindermatch, paar keer mee afgesproken. Fijne klik, enorme aantrekkingskracht. Toen deze coronacrisis begon is zij, nog net voor alle luchtvaartdrama, naar Kenia gevlogen :facepalm: Die komt de komende tijd waarschijnlijk dus niet terug.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nog wel contact mcsteamy? Wat de crisis betreft maakt het niet uit of ze in Kenia of Frankrijk zit, we zien mekaar waarschijnlijk allemaal voorlopig nog lang niet...
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wat is er mis met een kleine wandeling in het park op 1,5 meter afstand? :hyper:

Ik heb 11 februari mijn eerste (tinder) date gehad, 8 maart mijn tweede en zo kabbelde wij langzaam voort. Maar toen kwamen de maatregelen. :facepalm:

Uiteindelijk heb ik een vitaal beroep, hij niet en "werkt thuis". Maar blijkbaar blijven we elkaar toch wel zien. Weliswaar bij elkaar thuis, helaas geen etentjes of drankjes buiten de deur.

Er is nu eenmaal de regel dat je met z'n tweeën op straat mag lopen. Dus, het kan gewoon ;).
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
02-04-2020 11:56
Hebben jullie nog wel contact mcsteamy? Wat de crisis betreft maakt het niet uit of ze in Kenia of Frankrijk zit, we zien mekaar waarschijnlijk allemaal voorlopig nog lang niet...

Nee, maar straks versoepelen de maatregelen stukje bij beetje weer, maar het zal wel even duren voordat de grenzen weer open gaan, laat staan voor landen buiten Europa :)
We hebben zeker nog contact, maar het is wel een stuk moeilijker. Het leven daar is ook heel anders dan hier.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven