Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Trump's persconferentie en andere uitspraken topic

18-04-2020 15:37 1405 berichten
Ik dacht misschien is het handiger dat er een apart topic is over Trump omdat hij nu dagelijks een persconferentie geeft en soms nogal aparte uitspraken doet op twitter over corona en dergelijke. :facepalm:

Afbeelding

Trump geeft dagelijks een persconferentie rond 23:00 uur Nederlandse tijd die je live kunt kijken op de youtube kanalen van Amerikaanse nieuws zenders zoals ABC, CBS, Foxnews, NBC etc. Sommige streams hebben ook een erg vermakelijke live chat functie (als je die tenminste bij kunt houden).
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo, kan ik eindelijk los vanavond. :biggrin:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Trump komt overal mee weg. Hoe bonter hij het maakt hoe populairder hij wordt bij een groot deel van de Amerikanen. En de Democraten lukt het niet om met een aansprekende tegenkandidaat te komen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
18-04-2020 15:45
Trump komt overal mee weg. Hoe bonter hij het maakt hoe populairder hij wordt bij een groot deel van de Amerikanen. En de Democraten lukt het niet om met een aansprekende tegenkandidaat te komen.
Verschrikkelijk is dat. Waarom kunnen de Democraten eigenlijk niet met een goede kandidaat komen? Ik zou gouverneur Cuomo aanbevelen. ;-D

Slaat nergens op hoor en totaal geen verstand van zulke dingen, maar zulke mensen moeten er toch meer rondlopen daar?
Life is short. Eat dessert first.
Het is ongelooflijk dat hij er nog steeds zit en dat er niemand opstaat die hem echt aankan.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee, ik vond mezelf ook wel wat off topic vanmiddag :mrgreen:

Die persconferenties zijn alleen te verdragen als je direct je gal kunt uitspugen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
18-04-2020 15:52
Goed idee, ik vond mezelf ook wel wat off topic vanmiddag :mrgreen:

Die persconferenties zijn alleen te verdragen als je direct je gal kunt uitspugen.
Eens!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-04-2020 15:45
Mooi zo, kan ik eindelijk los vanavond. :biggrin:
Leef je uit :proud:
Ik heb een keer 5 minuten geprobeerd het te kijken maar wat een onzin kraamt hij uit zeg.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
18-04-2020 15:50
Verschrikkelijk is dat. Waarom kunnen de Democraten eigenlijk niet met een goede kandidaat komen? Ik zou gouverneur Cuomo aanbevelen. ;-D

Slaat nergens op hoor en totaal geen verstand van zulke dingen, maar zulke mensen moeten er toch meer rondlopen daar?

Dat snap ik dus ook niet.
Is dat de rotheid van het systeem dat echt goede, gekwalificeerde mensen zo weinig kans hebben?
zazamaenade wijzigde dit bericht op 18-04-2020 15:55
2.42% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
18-04-2020 15:54
Leef je uit :proud:
Ik heb een keer 5 minuten geprobeerd het te kijken maar wat een onzin kraamt hij uit zeg.
Puur ramptoerisme hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Echt, die man spoort gewoon niet... zijn tweets ook afgelopen nacht “Free ... (Vul naam staat in)”. Hij roept gewoon op tot opstand.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
18-04-2020 15:54
Leef je uit :proud:
Ik heb een keer 5 minuten geprobeerd het te kijken maar wat een onzin kraamt hij uit zeg.

Je bent nog tamelijk mild (6)
nounou
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
18-04-2020 15:55
Echt, die man spoort gewoon niet... zijn tweets ook afgelopen nacht “Free ... (Vul naam staat in)”. Hij roept gewoon op tot opstand.

Precies!
(even mijn post gekopieerd uit het andere topic:)

He followed up with a third tweet: “LIBERATE VIRGINIA, and save your great 2nd Amendment. It is under siege!” – a reference to Virginia’s governor, Ralph Northam, last week signing into law new measures on gun control. https://www.theguardian.com/us-news/202 ... ome-orders

Het staat zelfs letterlijk in het 2nd amendment:
The Second Amendment of the United States Constitution reads: "A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed." Such language has created considerable debate regarding the Amendment's intended scope. (bron Cornell Law School)

Trump roept als president zonder enige schaamte op tot gewapend omverwerpen van het bestuur van de staat Virginia.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Echt gestoord hoor. En dan niet 'dom en weet niet wat hij doet', maar echt gestoord. Ik zou er wel een diagnose op kunnen plakken.
Life is short. Eat dessert first.
Lillybit schreef:
18-04-2020 15:50
Het is ongelooflijk dat hij er nog steeds zit en dat er niemand opstaat die hem echt aankan.

Vind maar eens iemand die nog gekker is dan dat.

Maar goed dat ze een ontsnappingsclausule hebben ingebouwd en je maar maximaal twee termijnen mag. Anders kwamen ze nooit meer van die gast af.
RikM schreef:
18-04-2020 16:04
Vind maar eens iemand die nog gekker is dan dat.

Maar goed dat ze een ontsnappingsclausule hebben ingebouwd en je maar maximaal twee termijnen mag. Anders kwamen ze nooit meer van die gast af.
The Tiger King?
doornroosje9 schreef:
18-04-2020 15:45
Mooi zo, kan ik eindelijk los vanavond. :biggrin:
Ik doe mee. Alle leedvermaak is welkom.
doornroosje9 schreef:
18-04-2020 15:50
Verschrikkelijk is dat. Waarom kunnen de Democraten eigenlijk niet met een goede kandidaat komen? Ik zou gouverneur Cuomo aanbevelen. ;-D

Slaat nergens op hoor en totaal geen verstand van zulke dingen, maar zulke mensen moeten er toch meer rondlopen daar?
Ik zag dat Obama Biden aanprees. Hoe kan het?
doornroosje9 schreef:
18-04-2020 15:53
Eens!
Uitkijken voor hoge bloeddruk
RikM schreef:
18-04-2020 16:04
Vind maar eens iemand die nog gekker is dan dat.

Maar goed dat ze een ontsnappingsclausule hebben ingebouwd en je maar maximaal twee termijnen mag. Anders kwamen ze nooit meer van die gast af.
Dat is dus nog eens 4 jaar ellende. Elke dag langer is er eentje teveel. Arme opvolger. Die mag puinruimen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
18-04-2020 16:08
Uitkijken voor hoge bloeddruk
Ik heb altijd een lage bloeddruk, dus dit zou zelfs goed zijn voor mijn gezondheid. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Lillybit schreef:
18-04-2020 16:06
The Tiger King?
Er is nu genoeg keuze uit complotgekkies :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er echt heel veel moeite mee dat er zo veel mensen zijn die (in) hem geloven. De dommigheid van deze mensen is echt schokkend. Vooral omdat ze met zo veel zijn.
doornroosje9 schreef:
18-04-2020 16:09
Ik heb altijd een lage bloeddruk, dus dit zou zelfs goed zijn voor mijn gezondheid. :proud:
Ook erg, dat dit juist goed voor je is :-o
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
18-04-2020 16:07
Ik zag dat Obama Biden aanprees. Hoe kan het?
het is de enige kandidaat nog toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven