Coronavirus COVID-19 alle pijlers

En als Corona nu was verdwenen.

20-05-2020 22:15 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag had ik het er met iemand over. Stel, morgen word je wakker met wereldnieuws. Het virus is op wonderlijke wijze verdwenen. Helemaal foetsie.
Hoe zou je je voelen?
anoniem_398134 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 22:19
1.13% gewijzigd
Voor mij is er niet heel veel veranderd ik werk gewoon al die tijd, alleen de angst zou dan weg zijn om mensen te besmetten ( werk in de zorg) dat zou betekenen dat ik weer wat relaxter mijn werk zou kunnen doen. Nu moeten we constant alert zijn op de afstand niet voor ons zelf alleen maar ook voor de cliënten (die dat soms moeilijk vinden of vergeten). Oh ja en dan zouden de buren weer aan het werk zijn en de kinderen naar school, en ik eindelijk weer normale nachtrust hebben :yes: ;)
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 21-05-2020 10:11
16.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het jammer vinden, ik hou van reuring en ook van geïsoleerd leven, net zoiets als een enorme onweersbui, spannend als je er middenin zit en teleurgesteld als ie weer overwaait.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou blij zijn!

En gelijk een weekje naar mijn moeder en haar knuffelen en samen uit eten gaan. :daisy:

Mijn leven ga ik anders inrichten dan vroeger, dus een beetje een balans tussen toen en nu. De helft van de tijd thuis werken en wanneer ik op kantoor ben meer bewuste ontmoetingen met collega's. Ik zal weer twee keer per week buitenshuis sporten en 1à2 keer per week online. Ik wil ook wekelijks een avond online met vrienden afspreken en een avond iets leuks buiten de deur doen.
Ik zou balen. De rust op straat is zo weldadig.
Blankepit schreef:
21-05-2020 10:19
Ik zou balen. De rust op straat is zo weldadig.
Hier was het eerst ook zo heerlijk rustig, maar de laatste weken al weer even druk als voorheen.
Alle reacties Link kopieren
Als het morgen ineens helemaal verdwenen zou zijn zou ik aanstaande zondag alsnog op de dag zelf mijn 50e verjaardag vieren. Nu moet ik het noodgedwongen uitstellen.

Weer gewoon afspreken met vrienden, bij mijn moeder langs en haar een knuffel geven.

De drukte zal ik niet missen, ik rij nu overal filevrij heen. Heerlijk!


Wat mag blijven na Corona: meer afhandelen met digitale oplossingen zoals Teams en zo. Minder onnodige ritjes voor bijeenkomsten die ook prima op die manier kunnen. Kan ik nog meer thuis werken. Wel gewoon aangekleed en zo.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel blij zijn dat er niemand meer kan sterven aan deze vreselijke ziekte.
Weer afspreken met familie en vrienden en genieten van theatervoorstellingen.
Alle reacties Link kopieren
Als het morgen verdwenen zou zijn zou ik lekker uit eten en daarna uit gaan en de volgende ochtend lekker met de kinderen een vliegtuig pakken en met mijn broer en zijn gezin afspreken.
Am Yisrael Chai!
Auditor schreef:
21-05-2020 10:34
Als het morgen ineens helemaal verdwenen zou zijn zou ik aanstaande zondag alsnog op de dag zelf mijn 50e verjaardag vieren. Nu moet ik het noodgedwongen uitstellen.
Feestje mag per 1 juni weer volgens de richtlijnen en ook nu is het alleen niet legaal als er overlast is. Dus je kan je feestje, mits binnen grenzen, best zondag vieren.

En alvast gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
20-05-2020 23:44
Veel luchtiger, minder knellend en het bespaart nog op was ook :-D.
Iedere dag een schone onderbroek is toch echt minder was (en kortere droogtijd) dan iedere dag een schone joggingbroek.
nimue_iparis schreef:
21-05-2020 11:27
Iedere dag een schone onderbroek is toch echt minder was (en kortere droogtijd) dan iedere dag een schone joggingbroek.
Dus waarschijnlijk gaat de joggingbroek gewoon langer mee dan gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou blij zijn! Niet meer bij elk kuchje bang zijn dat je wat hebt of wat kan doorgeven. Gewoon weer naar vrienden en familie. Fysiek contact. Werk is voor mij al weer begonnen, maar dat zou dan ook weer meer op de normale manier kunnen. Oh, en niet meer die onduidelijkheid of iets wel of niet mag/kan/zou moeten.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Mibimi schreef:
21-05-2020 09:44
Ik denk zo maar dat jij een heel vervelend vrouwtje bent. Je had die rat race sowieso nooit gewonnen.
Dat heb je goed gezien. Vooral dat vrouwTJE.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
19juni schreef:
21-05-2020 08:50
Wat is daar bizar aan, een broek is een broek hoor. In je blote gat naar de super, dat vind ik wel bizar, maar of iemand nu een joggingbroek, een pantalon of een spijkerbroek aan heeft, lekker boeie!

Ik kan gelukkig ook na corona gewoon in m’n joggingbroek blijven werken. Zelfs op het werk zelf, daar lopen meerdere mensen in joggingbroeken, van groene adidas met strepen en de gewone grijze bristolbroek tot de jaren ‘80 parachutestofbroek :cheer2:
Ik vind het bizar dat je dus je alleen 'normaal' aankleedt als je naar je werk moet. Ga je altijd in joggingbroek, dan snap ik dat. Maar al maanden een beetje in een dagpyjama rondlopen snap ik niet. Ik vind het bizar dat mensen zich niet normaal verzorgen.
Solomio schreef:
21-05-2020 11:59
Dat heb je goed gezien. Vooral dat vrouwTJE.
:rofl:
Avena schreef:
21-05-2020 09:51
Wat bizar om make up te dragen als niemand je ziet.
Ik kleed me niet aan voor anderen, maar voor mezelf. Ik vind het bizar dat mensen dat alleen voor anderen doen. Maar dat vind ik ook van alleen ontharen als je seks gaat hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 12:36
Ik vind het bizar dat je dus je alleen 'normaal' aankleedt als je naar je werk moet. Ga je altijd in joggingbroek, dan snap ik dat. Maar al maanden een beetje in een dagpyjama rondlopen snap ik niet. Ik vind het bizar dat mensen zich niet normaal verzorgen.
Ja dan is het maar net wat je ‘normaal’ vindt. Make up draag ik toch al nooit, en ik ga gewoon dagelijks douchen en tandenpoetsen en deo’en. Als ik zin heb lak ik zelfs m’n nagels (die zie ik tenminste zelf).
Maar ik kan me voorstellen als je in ‘normale kleren’ en met make up naar je werk gaat en nu de deur niet uitkomt je ook het nut van een minder lekker zittende broek (althans dat vind ik zelf al gauw) en make up niet inziet. Zeker niet als je alleen woont.
Oja, van die mensen die gelijk thuis een joggingbroek aan doen. Liefst versleten en met vlekken en lekker baggie.
Nemain• schreef:
21-05-2020 12:46
Oja, van die mensen die gelijk thuis een joggingbroek aan doen. Liefst versleten en met vlekken en lekker baggie.
Dat snap ik dan weer wel. Jij blijft als je geen bezoek hebt toch ook niet in hoge hakken lopen thuis?
DS1971 schreef:
21-05-2020 12:58
Dat snap ik dan weer wel. Jij blijft als je geen bezoek hebt toch ook niet in hoge hakken lopen thuis?
Ik loop sowieso nooit op schoenen in huis en hakken heb ik ook zonder bezoek aan.
Nemain• schreef:
21-05-2020 12:38
Ik kleed me niet aan voor anderen, maar voor mezelf. Ik vind het bizar dat mensen dat alleen voor anderen doen. Maar dat vind ik ook van alleen ontharen als je seks gaat hebben.

Ik kleed me ook aan voor mezelf. Maar als ik thuis ben is dat niet altijd in de stijl die acceptabel is voor de buitenwereld. Geen make up doe ik ook voor mezelf, zowel binnen als buitenshuis want daar kijken mensen niet zo snel van op.

ontopic: Ik zou heel erg opgelucht zijn als het virus zou verdwijnen. Ik ben dan wel introvert maar dit is me toch iets teveel.
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 21-05-2020 13:17
2.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 12:38
Ik kleed me niet aan voor anderen, maar voor mezelf. Ik vind het bizar dat mensen dat alleen voor anderen doen. Maar dat vind ik ook van alleen ontharen als je seks gaat hebben.
Én in de zomer natuurlijk als je een korte broek/hemdje/bikini aantrekt!

Maar serieus, je ziet het zelf toch niet of je wel of geen make-up op hebt? Ik vind mezelf prima zonder make-up. Heb dan wel m’n wenkbrauwen laten pmu-en, maar dat beetje mascara wel of niet dat maakt nu ook geen wereld van verschil.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 12:36
Ik vind het bizar dat je dus je alleen 'normaal' aankleedt als je naar je werk moet. Ga je altijd in joggingbroek, dan snap ik dat. Maar al maanden een beetje in een dagpyjama rondlopen snap ik niet. Ik vind het bizar dat mensen zich niet normaal verzorgen.
Vriendin van mij werkt nu thuis en loopt dan de hele dag in haar badjas, wordt ze blij van.
Niks mis mee toch?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
21-05-2020 13:22
Vriendin van mij werkt nu thuis en loopt dan de hele dag in haar badjas, wordt ze blij van.
Niks mis mee toch?
Ik zeg ook niet dat het niet mag of verkeerd is of what ever. Ik vind het gewoon bizar/gek/etc.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 12:37
:rofl:
Knap hè, wat mensen van je weten op basis van een paar posts.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven