Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wie durft te bekennen dat......

21-05-2020 19:08 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie durft te bekennen dat hij/zij een van de vele dombo's was die vandaag naar strand of recreatieplas zijn geweest?

Echt mijn mond viel open.
Wat bezielt een mens om in deze tijd hutje mutje op een strandje te gaan?
calvijn1 wijzigde dit bericht op 21-05-2020 19:11
1.59% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wanhoop i guess...
Ben vandaag naar de Ikea geweest.
Wij wonen in Italië. hartstikke gezellie.
Alle reacties Link kopieren
Telt een openluchtzwembad ook :)?

Daar was het overigens qua drukte en afstandhouden prima te doen, mede dankzij de heldere maatregelen (bijv. vanaf 12 jaar zwemmen in shifts van een half uur).
Ik was naar een strand, alleen geen hutjemutje strand. Ik heb niet eens moeite hoeven doen om anderhalve meter afstand te houden.

In welk hokje pas ik nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen strandligger en heb er dus zelf niet gelegen, wel is er een natuurbad met strand vlak bij mijn huis en ben ik daar even naar toe gewandeld om te kijken hoe druk het was.

Het was inderdaad erg druk, maar als je naar de tussenruimte van mensen keek, hielden ze zich wel aan de 1,5 meter.

Komt nog bij dat het virus zich in de buitenlucht amper lijkt te verspreiden, dus ik snap de mensen wel die aan de plas lagen.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Yes strand vanmorgen. Ruim 5 meter afstand van alle buren. Was heerlijk.
Mijn zoon lag 1 vd plassen hier vandaag. Word ik nu gekielhaald?
Ik snap niet zo goed dat jij je daar druk om maakt. Niemand heeft je toch gedwongen zelf hutje mutje op een strand te gaan liggen?

Leven en laten leven. Controle en handhaving wordt gedaan door mensen die daarvoor bevoegd zijn, hoef jij je niet mee te bemoeien 🙂

Oh, en nee, ik was niet een van die mensen die naar strand of recreatieplas ging. Gewoon rondom huis gebleven ✌🏻
Ik heb de hele dag binnen gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn van die dombo's die als ze binnenkort zelf geen Corona hebben mee mogen gaan helpen op de IC.

Blijkbaar vrijwilligers genoeg :-).
wissewis wijzigde dit bericht op 21-05-2020 19:23
51.05% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Shedevil85 schreef:
21-05-2020 19:16
Ik snap niet zo goed dat jij je daar druk om maakt. Niemand heeft je toch gedwongen zelf hutje mutje op een strand te gaan liggen?

Leven en laten leven. Controle en handhaving wordt gedaan door mensen die daarvoor bevoegd zijn, hoef jij je niet mee te bemoeien 🙂

Oh, en nee, ik was niet een van die mensen die naar strand of recreatieplas ging. Gewoon rondom huis gebleven ✌🏻
Ik vermoed niet dat hij er zich mee bemoeid heeft. Hij is alleen verbaasd...
Geen strand of zwembad hier, wel een namiddagje dierenpark; was heerlijk!

Was het even heerlijk opgesloten thuis? :D
Saivash schreef:
21-05-2020 19:18
Ik vermoed niet dat hij er zich mee bemoeid heeft. Hij is alleen verbaasd...

Zij ;-)
Hou toch eens op met die zeiktopics.
Alle reacties Link kopieren
Ik was gewoon aan het werk. Maar zag op de terugweg inderdaad veel drukte op sommige plekken.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik :puh:

Lekker naar Scheveningen. Wel op de fiets, maar we wonen dan ook vlakbij. Was heerlijk. En iedereen hield braaf 1,5 meter afstand.
Sinjoren schreef:
21-05-2020 19:18
Geen strand of zwembad hier, wel een namiddagje dierenpark; was heerlijk!

Was het even heerlijk opgesloten thuis? :D

O wat leuk, welke ben je geweest? Als de grenzen openen ga ik naar Pairi Daiza.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
21-05-2020 19:19
Zij ;-)
:P
Ik was naar een recreatieplas om de hoek. Net als de rest van de stad. Het was druk maar prima te doen. Netjes overal ruimte tussen.

Dus ja; ik ben gewoon lekker geweest. En nu?


*Bereid zich voor op* “Wacht maar er komt een tweede piek over 2 weken door mensen zoals jij.”
anoniem_268087 wijzigde dit bericht op 21-05-2020 19:24
23.71% gewijzigd
Wissewis schreef:
21-05-2020 19:17
Dat zijn van die dombo's die als ze binnenkort zelf geen Corona hebben mee mogen gaan helpen op de IC.

Blijkbaar vrijwilligers genoeg :-).
Je quote de op
Star3 schreef:
21-05-2020 19:21
O wat leuk, welke ben je geweest? Als de grenzen openen ga ik naar Pairi Daiza.
Planckendael - Dat is hoop en al 20-30km van hier. De Zoo is nog dichter maar goed, meer plek in Planckendael om rond te hossen.
Pairi Daiza is wellicht voor een van de volgende weekends. En hoog tijd dat ze het dolfinarium ook weer openen, want daar kan onze oudste voorlopig niet over zwijgen (en Seaworld is nog wat te ver af :) ).
anoniem_65340bc703a11 wijzigde dit bericht op 21-05-2020 19:25
13.55% gewijzigd
Geen strand, wel Naar de jumbo, action, Kruidvat en Mediamarkt. Telt dat ook?
Ja, ik!
Half 9 waren we er. Eerst heerlijk gewandeld, was geen kip, en daarna lekker gelegen.
Rond 12 werd het wat drukker maar nog steeds lag iedereen vele meters uit elkaar.

Ik zie het probleem niet? In de AH is het drukker..
Ik zag vandaag een behoorlijke rij voor de ijsboer staan, in de stad. Van een afstand leek het wel een complete volksoploop. Toen ik er vlak langs liep zag ik dat iedereen in die rij keurig 1,5 meter afstand hield.

Kortom: het is maar net van welk standpunt je het bekijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven