Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Corona en daten

22-05-2020 21:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Hier zijn al meer topics over geweest. Maar toch
Ik hoor dingen als 'de anderhalve-metersamenleving duurt nog wel 2 jaar of misschien 1 jaar.'

Ik merk dat ik behoefte heb aan lichamelijk contact.
Hoe doen jullie dit? Samen in quarantaine? 2 jaar geen seks?

*ik ben op zoek naar tips en ervaringen van anderen. Kritisch zijn mag uiteraard maar ik heb geen zin in mensen die alleen veroordelen zonder serieus ergens op in te gaan
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels mag je toch weer seks hebben met iemand met wie je niet samenwoont?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij niet
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
22-05-2020 21:46
Volgens mij niet
En dat bepaalt de regering?
Alle reacties Link kopieren
opzoek naar een vaste partner? Eerst een tijd appen met elkaar elkaar op 1,5 meter daten en als het goed voelt verder gaan?
Ik zit ook met behoeftes en zit in dezelfde situatie.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mag het wel, mits het een vaste persoon is met wie je seks hebt. Er was een paar dagen geleden toch zoveel te doen om het woord seksbuddy?

Sowieso lijkt het mij echt te ver gaan om mensen met een vaste relatie er maanden of zelfs een jaar of langer ervan te weerhouden hun partner aan te raken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je gezonde verstand gebruiken, als je beide klachtenvrij bent, verder weinig mensen ziet en de afstand in acht neemt (met die andere mensen) dan houd je het risico heel klein, mijn inziens.
Je kunt mensen niet 1 of misschien wel 2 jaar onthouden van lichamelijk contact.
mimali wijzigde dit bericht op 22-05-2020 21:58
0.72% gewijzigd
Een seksbuddy mag toch weer?
Alle reacties Link kopieren
Trientje74 schreef:
22-05-2020 21:57
Een seksbuddy mag toch weer?
Dat hebben ze weer terug gedraaid..
Alle reacties Link kopieren
De regering kan niet voor jou bepalen met wie jij seks hebt. Ze geven alleen een advies. Zelf gezond verstand gebruiken en geen onnodige risico’s nemen. Als iemand in een risicogroep valt of door werk bijv. in aanraking kan komen met een positief geteste patiënt is het natuurlijk niet slim om daar een nummertje mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/coronavirus/6051680/r ... ceerd.html
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
lin20 schreef:
22-05-2020 21:25

Ik merk dat ik behoefte heb aan lichamelijk contact.
Hoe doen jullie dit? Samen in quarantaine? 2 jaar geen seks?
Dat laatste; één à twee jaar geen seks. Ik zou niet weten hoe ik iemand kan ontmoeten nu we niet uit mogen gaan. Ja op straat of in de supermarkt kan je mensen aanspreken, maar daar ben ik niet goed in (tenzij in het buitenland, maar we kunnen ook niet reizen).
Chocosushi schreef:
22-05-2020 22:26
Dat laatste; één à twee jaar geen seks. Ik zou niet weten hoe ik iemand kan ontmoeten nu we niet uit mogen gaan. Ja op straat of in de supermarkt kan je mensen aanspreken, maar daar ben ik niet goed in (tenzij in het buitenland, maar we kunnen ook niet reizen).
Er bestaat zoiets als internetdating..
Alle reacties Link kopieren
missbrice schreef:
22-05-2020 21:51
opzoek naar een vaste partner? Eerst een tijd appen met elkaar elkaar op 1,5 meter daten en als het goed voelt verder gaan?
Zoiets.

Een vaste seksbuddy lijkt me riskant als je iemand net een week kent en deze wellicht met meer mensen nabije omgang heeft. Maar als je elkaar een paar maanden kent en dan een exclusieve relatie hebt, zie ik er geen bezwaar in. Ik heb niet de illusie dat mensen die latten elkaar 2 jaar niet gaan zien.

Overigens ben ik redelijk risicomijdend, en kom bijvoorbeeld niet in supermarkten. Omdat ik online ook kan bestellen kan ik prima zonder. Ik bekijk de risico's ook in verhouding tot de positieve gevolgen en hoeveel waarde ik daar aan hecht. Voor iemand met wie ik na een aantal dates een bijzondere klik voel zou ik het risico nemen, voor iemand waar ik niets bijzonders bij voel niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook al een tijdje vrijgezel en zit in dezelfde situatie.
Ook ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Maar nu een leuke match op Tinder. Al dagen mee gepraat en klikt goed. Morgen gaan we dus afspreken in een park ( netjes op 1,5 meter afstand). Want alleen online kan je geen goed beeld krijgen en nog 2 jaar lijkt mij niks.
En mocht het na een paar dates goed blijken te werken, dan het risico lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven