Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vakantie omboeken of niet?

22-05-2020 23:36 27 berichten
Weer een zoveelste topic over corona en vakantie, maar zit erg te twijfelen dus ik ben benieuwd naar wat jullie zouden doen.
Ik heb een vakantie geboekt naar Italië, bus met camping. Het is nog volledig onduidelijk of dit doorgaat en áls het doorgaat, hoe die vakantie er dan uit gaat zien. 12 uur in de bus met een mondkapje zie ik bijvoorbeeld niet zo zitten en wellicht gaan er bepaalde activiteiten niet door. Maar misschien is alles dan juist wel weer opengesteld..kortom, we weten eigenlijk nog niks.
Nu kan ik gaan afwachten en in geval van niet doorgaan krijg ik een voucher (voor de aanbetaling, heb volledige reis nog niet betaald). Ik heb ook de mogelijkheid om de reis om te boeken naar een camping in Nederland. Die boekingen gaan al erg snel en ik zal dat binnen een paar dagen moeten beslissen.
Wat zouden jullie doen en hoe 'normaal' denken jullie dat een buitenlandvakantie zal zijn in juli?
Ik besef trouwens heel goed dat dit een redelijk luxeprobleem is en dat ik heel blij mag zijn dat ik überhaupt op vakantie kan.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren omgeboekt. Precies het geld van de aanbetaling besteed aan een week in Nederland. Alles via de telefoon van de organisatie snel geregeld. Ben zo blij. Nu geen stress meer.
remedialteacher schreef:
23-05-2020 17:27
Gisteren omgeboekt. Precies het geld van de aanbetaling besteed aan een week in Nederland. Alles via de telefoon van de organisatie snel geregeld. Ben zo blij. Nu geen stress meer.
Fijn hè, ik heb vandaag ook omgeboekt. Stress is weg en straks lekker een weekje weg in eigen land. Hopelijk blijft alles goed gaan hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven