Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Zwemles

23-05-2020 10:00 13 berichten
Bij wie zijn de zwemlessen alweer begonnen?

Mijn zoon start volgende week weer, hij was vlak voor de zwemlessen waren afgelast net begonnen in het diepe. Ik vind het daardoor best spannend eigenlijk, want ik heb ook geen idee in hoeverre hij het in de afgelopen 10 weken verleerd is....

Ik ben wel heel erg blij dat ik voor een pakket heb gekozen met 18-maanden-garantie, want met 10 weken ertussen zal het nu vast langer gaan duren voor ie zijn diploma gaat halen o_o

Ben gewoon even benieuwd hoe het bij jullie kinderen verloopt nu qua zwemles :)
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zijn ze net weer begonnen, zoon had zijn A gehaald op de laatste dag dat het zwembad open was. Nu dus voor B. Hij was heel gespannen, tot huilen aan toe, omdat het een nieuw clubje was en alles zo anders ging, maar het is prima verlopen. Zoon was achteraf opgelucht, trots en blij.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het zwemmen weer gestart. Er is een hele loop omkleedroute gemaakt ivm de 1.5 meter afstand tussen ouders.
1 persoon mag mee en we mogen niet meer kijken.
Onze dochter had op zondag 15 maart nog net haar A diploma gehaald dus dat scheelt wel. Ik merkte bij geen enkel kindje dat het weer wennen was. Ze pakte het snel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons starten de zwemlessen gefaseerd weer. Eerst de kinderen die al bijna op mochten voor hun diploma. De andere kinderen later maar nog onduidelijk wanneer.

Ben ook benieuwd naar het niveau na 10 weken niet zwemmen.
Zwemles is gestart maar niet voor badje 1. Ze moeten vanaf de kant lesgeven en dat gaat niet bij dat jonge grut.

Ik hoor vanzelf wel wanneer ze gaan starten.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Gatekeeper* post_id=31418175 time=1590221532 user_id=370175]
Zwemles is gestart maar niet voor badje 1. Ze moeten vanaf de kant lesgeven en dat gaat niet bij dat jonge grut.

Ik hoor vanzelf wel wanneer ze gaan starten.
[/quote

Hier start dat komende week weer.
Alle reacties Link kopieren
Dochters starten deze week weer, ze hebben er zin in.
De beginners die nog fysieke hulp nodig hebben mogen alleen zwemmen met een ouder erbij in het water zodat de instructeurs aan de kant kunnen blijven.
Mijn meiden zijn gelukkig al ver genoeg :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, kind krijgt morgen weer haar 2e les. Ging helemaal lekker.
Hier doen ze alleen badje 3 andere badjes starten later pas weer. Gelukkig heeft mijn dochter a,b,c net voor corona gehaald.
Als je dan badje 1 (net begonnen) of 2 (net diepe) bent kan je straks wel weer opnieuw beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus geeft en les en zei dat het haar verbaasde hoe weinig de kinderen van hun zwemvaardigheid waren verloren. Ze lessen nu korter en in kleinere groepjes. Ze gaan ook niet meer in het water met de kinderen geloof ik.
Hier ook weer begonnen.Ging prima
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter geeft zwemles aan kinderen die om wat voor reden dan ook niet het normale ABC kunnen halen.
Zij is altijd met de kinderen in het water; ze kreeg gisteren van haar leidinggevende te horen dat hij toestemming heeft om komende week weer te beginnen.
Ouders moeten hun kinderen voor de deur afleveren in badjas en op slippers met zwemkleding eronder. Daar worden ze opgevangen door een juf of meester en na de les weer afgeleverd. Ouders mogen niet mee naar binnen.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
23-05-2020 13:07
Mijn dochter geeft zwemles aan kinderen die om wat voor reden dan ook niet het normale ABC kunnen halen.
Zij is altijd met de kinderen in het water; ze kreeg gisteren van haar leidinggevende te horen dat hij toestemming heeft om komende week weer te beginnen.
Ouders moeten hun kinderen voor de deur afleveren in badjas en op slippers met zwemkleding eronder. Daar worden ze opgevangen door een juf of meester en na de les weer afgeleverd. Ouders mogen niet mee naar binnen.
Hier morgen precies hetzelfde. (Kikkersprong)
Zoon vindt het heel spannend, dus ben benieuwd of er drama aan vooraf gaat.
Gelukkig gaat mijn man mee ivm autorijden
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven