Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Coronatest en wachten

04-07-2020 15:16 897 berichten
Gistermiddag heb ik een test gedaan en nu dus afwachten.. ik weet dat het 2 dagen kan duren maar gebeurd het ook vaak dat ze toch al na 1 dag bellen? Hoe was dat bij jullie? (Voor degenen die getest zijn)
Mijn collega is 2x getest . 1keer kreeg ze de uitslag na 1 dag en de 2e keer na 2 en halve dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht ook! Vanochtend een test gedaan. De GGD-mevrouw zei dat het goed mogelijk was dat ze morgen al zouden bellen. Ik hoop het!
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is verleden week vrijdag getest.En hij heeft maandag zelf gebeld.Gelukkig negatief.
Alle reacties Link kopieren
Nou m’n collega moest een hele week wachten! Tussentijds zelf nog gebeld en er zou een terugbelverzoek ingediend worden maar alsnog een hele week moeten wachten.
Ik kreeg na 24 uur de uitslag.
ik binnen een dag
Dus TO tel alle uitkomsten bij elkaar op en neem het gemiddelde hiervan.
Alle reacties Link kopieren
Na anderhalve dag kreeg ik uitslag.
Ik heb zelf gisterochtend de test laten doen en ben vanmiddag al gebeld. Hangt er Denk ik ook een beetje vanaf hoe druk het is.
Alle reacties Link kopieren
49 uur na testen had ik de uitslag (negatief).
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Na 48 uur.
Vriendin 1 na 65 uur.
Vriendin 2 kreeg geen uitslag (foutje, bedankt).
Succes met wachten!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg de uitslag 26 uur na het testen
Hier ook gistermiddag getest en nog in afwachting van de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Moesten jullie ook de auto uit? En in een ruimte gaan staan met, wel op afstand nog meer potentiele coronapatienten.
Enige ventilatie was de deur bij de in en uitgang.
kerrie-79 schreef:
04-07-2020 15:31
Mijn zoon is verleden week vrijdag getest.En hij heeft maandag zelf gebeld.Gelukkig negatief.
Werd dat dan doorgegeven?
Overal staat namelijk dat je niet zelf kunt bellen voor de uitslag?
Rilena schreef:
04-07-2020 21:05
Moesten jullie ook de auto uit? En in een ruimte gaan staan met, wel op afstand nog meer potentiele coronapatienten.
Enige ventilatie was de deur bij de in en uitgang.
Ik mocht de auto niet uit
Alle reacties Link kopieren
Rilena schreef:
04-07-2020 21:05
Moesten jullie ook de auto uit? En in een ruimte gaan staan met, wel op afstand nog meer potentiele coronapatienten.
Enige ventilatie was de deur bij de in en uitgang.
Whut?
Alle reacties Link kopieren
Ik was zondag in de ochtend getest en in de avond al de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is vanmorgen om 10.45 getest en vanavond om 19.30 werd ik al gebeld. De meid na ons was een bekende en zij heeft nog niks gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje is 2 weken terug getest. Het duurde toen 2 dagen en een paar uur. Dus iets van 50 uur ofzo..
Toen negatief


Ben alleen bang dat we morgen weer moeten met m:(
Net de uitslag ontvangen met 44 uur.
Gelukkig geen Corona
Alle reacties Link kopieren
Vrijdagochtend heb ik een test gehad wacht nog op de uitslag. Wachten duurt lang. Nu al 47,5 uur aan het wachten.
Alle reacties Link kopieren
xyz82 schreef:
05-07-2020 09:59
Net de uitslag ontvangen met 44 uur.
Gelukkig geen Corona
Fijn!
Dank voor de reacties! Misschien ligt het idd aan de vestiging. Ik ben in utrecht geweest daar was het snelst plek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven