Coronavirus COVID-19 alle pijlers

reserveer-waanzin

06-07-2020 01:02 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw Covid-19 symptoom.... wanhoop!

Je moet álles reserveren. En liefst zo ver mogelijk van tevoren.

Dus Apenheul? 23 augustus? Morgen boeken! Dagje sauna over 3 weken? Helaas..... vol!!!

Alsof ik nú al weet of ik over 4 weken naar Helendoorn wil...?? En dat het dan droog is.

Gelukkig kan je een bezoek-garantie bijboeken. Dat als je dan niet naar de apenheul wil omdat er een westerstorm met code oranje geldt op 23 augustus, je dan je kaartje kan omboeken.... voor 2 euro per kaartje......

Oh.... en geld teruggeven doet niemand, nee jou, je krijgt een voucher..... niet mee eens? Wel hoor! Stond op pagina 43, alinea 4 en 5 van de algemene boekingsvoorwaarden waar je mee accoord ging toen je de pagina bezocht.....

*zucht*

.....Is er al een vaccin.......?
jouw leven is een keuze
AnAppleADay schreef:
27-07-2020 21:41
Zou je wel gaan als het niet in Antwerpen lag? Want ik denk dat het grootste deel van de bezoekers niet uit Antwerpen komt. Tenminste, als ik het vergelijk met de Efteling, daar lopen niet voornamelijk Brabanders rond.

Dus dan is het meer de vraag: voel je je überhaupt fijn bij een pretpark op het moment?
Maar iedereen die er werkt komt wel uit de regio dus je zou alle voorzieningen moeten mijden als je het echt veilig wil doen. Ik heb het idee dat mensen kansberekeningen proberen te maken, we hangen allemaal een beetje tussen rationeel blijven en de cijfers in. Veel mensen willen (vooral voor zichzelf) bewijzen dat ze verder kunnen met hun leven onder het nieuwe 'normaal' en ook de sociale druk neemt toe om niet meer zo "hysterisch" te doen want.......en dan komen allemaal reden waarom het allemaal wel meevalt. Je krijgt dus ook hier "gekleurde" meningen.

Mijn mening is dat er verschillende bedrijfstakken moeten worden gered (horeca, luchtvaart en toerisme industrie(pretparken dus), detailhandel etc.), dit voorkomt wereldwijd enorme ontslaggolven en totale recessie omdat de handel ook nog steeds moeizaam gaan. Gelukkig zijn er mensen die denken dat "het zo'n vaart niet zal lopen", de proefkonijnen van deze pandemie. Als jij toch naar een pretpark gaat dan hou je de economie draaiende en je bent wetenschappelijk van waarde want hoe snel raak je besmet in een pretpark, is dit de tweede golf, is het virus heftiger in België enz. Aan de andere kant zou 1,5 meter afstand, en handen blijven wassen, moeten voldoen. Of dat mogelijk is een pretpark weet ik niet dus eindelijk moet je doen wat iedereen voor zichzelf moet doen, je weet nooit hoe bepaalde beslissingen aflopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven