Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Knuffelen met mensen buiten je huishouden

16-07-2020 16:31 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Knuffel jij alweer met mensen buiten je huishouden?

Edit: Of omhelzen. Ik denk dat sommigen bij knuffelen denken aan lang met elkaar knuffelen, maar ik bedoel ook gewoon iemand een knuffel of omhelzing geven.

Knuffel jij mensen die niet bij jouw huishouden horen?

Totaal aantal stemmen: 403

Ja, ik knuffel mensen buiten mijn huishouden (34%)
Nee, met niemand buiten mijn huishouden (47%)
Nee, want ik knuffelde al nooit met mensen buiten mijn huishouden (19%)
cookielover wijzigde dit bericht op 16-07-2020 17:27
60.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik trap af: ik knuffel met mijn twee uit huis wonende dochters, mijn zusje en heel soms mijn ouders van 80 en 84.
Alle reacties Link kopieren
Ik knuffelde al nooit met mensen buiten mijn huishouden.
Ik knuffel tochal heel weinig ben niet zo’n knuffelig type
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 16-07-2020 16:35
2.48% gewijzigd
Ik knuffel helemaal niemand nu, ook m'n moeder niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders. Mijn vader was er zo aan toe. Hij heeft echt schrik voor dit virus (risicogroep: reuma en 72) en hij kwam bij niemand ook maar binnen 2 m in de buurt. Als ik naar mijn ouders ging, bleef ik in de keuken zitten en zij in de woonkamer. Een paar weken geleden (toen het virus al serieus afgezwakt was) zag ik hem rondhangen en opeens kwam hij naar me toe en nam me vast. :love:

Sindsdien geef ik hen een knuffel als ik naar hen toe ga. Voor de rest niemand.
Life is short. Eat dessert first.
Ik knuffel op dit moment alleen mijn vriend en in normale tijden familie en vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Ik knuffel sowieso amper en dit weten mensen van mij ook. Aan mijn oma ontkom ik echter niet dus die heb ik wel geknuffeld toen ik haar zag. Weigeren is dan ook geen optie. :P
Mijn uitwonende dochter, die ik niet vaker dan 1x in de maand zie. En dan alleen bij binnenkomst en weggaan. Geen kus, alleen een omarming
Alle reacties Link kopieren
Ik werk bij een woning met verstandelijk gehandicapten. Afstand houden is bij deze mensen niet mogelijk in verband met hun zorgbehoefte. En daar hoort bij sommige ook een knuffel bij,
Ik woon alleen. Ik ben een mens. Dus ja.
Alle reacties Link kopieren
Lellebel81 schreef:
16-07-2020 16:40
Ik werk bij een woning met verstandelijk gehandicapten. Afstand houden is bij deze mensen niet mogelijk in verband met hun zorgbehoefte. En daar hoort bij sommige ook een knuffel bij,

Hier hetzelfde.
Ik heb vanochtend héérlijk 12 bewoners geknuffeld.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik knuffel alleen mijn man en kleine kinderen, maar normaal ben ik daarnaast ook niet zo knuffelig met andere mensen dus ik mis er verder niks aan
Ik knuffel zowiezo niet, alleen heel af en toe als iemand het moeilijk heeft maar anders.
Alle reacties Link kopieren
Niet alle 12 tegelijk hoor! Dat zou wel een onmogelijke grouphug zijn.
doornroosje9 schreef:
16-07-2020 16:38
Mijn ouders. Mijn vader was er zo aan toe. Hij heeft echt schrik voor dit virus (risicogroep: reuma en 72) en hij kwam bij niemand ook maar binnen 2 m in de buurt. Als ik naar mijn ouders ging, bleef ik in de keuken zitten en zij in de woonkamer. Een paar weken geleden (toen het virus al serieus afgezwakt was) zag ik hem rondhangen en opeens kwam hij naar me toe en nam me vast. :love:

Sindsdien geef ik hen een knuffel als ik naar hen toe ga. Voor de rest niemand.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. :hug: Je omschrijft het mooi en het voelt zeker ook fijn. :heart:
Ik knuffel UITSLUITEND met mensen buiten mijn huishouden
Alle reacties Link kopieren
Nee. Net een veel te vroeg geboren kindje gekregen dus ik wil geen onnodig risico lopen. Ik knuffel wel met vriend en peuter. Oh, en baby.
Natte tosti..
Ik háát knuffelen. Behalve met mijn partner. Maar met andere mensen: :whip: wegwezen!
Alle reacties Link kopieren
MevrouwTomatensoep schreef:
16-07-2020 17:04
Nee. Net een veel te vroeg geboren kindje gekregen dus ik wil geen onnodig risico lopen. Ik knuffel wel met vriend en peuter. Oh, en baby.
Ah, gefeliciteerd! Komt wel alles goed met de baby? :lips:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
behalve mijn partner met niemand, ook niet met mijn vader die net in het ziekenhuis ligt, pijnlijk ja, maar het moet helaas.
Mmm ik noem het geen knuffelen maar omhelzen. Mensen die je een tijd niet hebt gezien omhels ik en met sommige familieleden knuffel ik.
doornroosje9 schreef:
16-07-2020 16:38
Mijn ouders. Mijn vader was er zo aan toe. Hij heeft echt schrik voor dit virus (risicogroep: reuma en 72) en hij kwam bij niemand ook maar binnen 2 m in de buurt. Als ik naar mijn ouders ging, bleef ik in de keuken zitten en zij in de woonkamer. Een paar weken geleden (toen het virus al serieus afgezwakt was) zag ik hem rondhangen en opeens kwam hij naar me toe en nam me vast. :love:

Sindsdien geef ik hen een knuffel als ik naar hen toe ga. Voor de rest niemand.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week. Mijn broer en zijn vriendin eenmalig (wonen in Duitsland en ik was op bezoek), mijn moeder gisteren voor het eerst, en het meisje dat ik aan het daten ben. Wij houden allebei verder zo veel mogelijk afstand van anderen.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zondag mijn dochter geknuffeld toen ze vertelde dat ze zwanger is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven