Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Weekend weg vriendinnen tijdens corona [Geen OP]

14-09-2020 23:44 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2020 12:49
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.82% gewijzigd
Je woont dus bij mensen in? Geen huisgenoten als in een studentenhuis? Betaal je huur? Heb je een huurcontract?
Gewoon eerlijk zijn, zodat zijboord zelf een keuze kunnen maken?
Alle reacties Link kopieren
Pffff ik heb het met je te doen. Misschien is het mogelijk (waarschijnlijk niet) elders te gaan wonen? Dit is geen leven zo..,
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een kamer / studio alleen.


Want nope, ik zou ook niet erg happy worden van zo'n huisgenoot die mij continu risico laat lopen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Maar goed ik geef toe dat personen als in je verhaal, mensen die nu zo leven, sowieso een ver van mijn bed show zijn. Dus misschien oordeel ik vanuit eigen perspectief. Maar ik zou er stapelgek van worden
Alle reacties Link kopieren
Ze laat mensen geen risico lopen. Ze doet de gewone dingen. Geen drukke kroegen etc
Mia1981 schreef:
14-09-2020 23:59
Ze laat mensen geen risico lopen. Ze doet de gewone dingen. Geen drukke kroegen etc
Dat mogen mensen zelf beslissen lijkt me. Wel zo netjes als TO dus gewoon eerlijk is.
Alle reacties Link kopieren
Prima dat mensen dat voor zichzelf beslissen. Echter wel binnen een normale grens. Ik weet niet wat precies de woon situatie is van to maar daarom zei ik al Miss tijd voor een eigen woonruimte
Alle reacties Link kopieren
Mia1981 schreef:
14-09-2020 23:59
Ze laat mensen geen risico lopen. Ze doet de gewone dingen. Geen drukke kroegen etc
Ik vind werken in de zorg op dit moment al gevaarlijk genoeg.

Daarbuiten het dan ook nog eens gaan zoeken en continu bij anderen hangen waarbij je nauwelijks afstand houdt ... is echt wel too much risk wat mij betreft.

Daar dan ook nog eens een potje over gaan staan liegen is helemaal not done wat mij betreft.


Tenzij je graag binnenkort op de begrafenis van één van de huisgenoten verschijnt.
Omdat je zelf het virus lustig verspreidt hebt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Mia1981 schreef:
15-09-2020 00:01
Prima dat mensen dat voor zichzelf beslissen. Echter wel binnen een normale grens. Ik weet niet wat precies de woon situatie is van to maar daarom zei ik al Miss tijd voor een eigen woonruimte
Ze is te gast in hun huis, dus zij bepalen wat voor hen normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Ga je in dit topic wel reageren?

Wie zijn die mensen waarbij je inwoont?
Vallen deze mensen in een risicogroep?
HoleyMalonely schreef:
15-09-2020 00:03
Vallen deze mensen in een risicogroep?
Is toch niet relevant? Zij willen strikt de regels handhaven en verwachten dit ook van hun huisgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Werken in de zorg
Moet nou eenmaal gebeuren iemand moet het doen.
Liegen over wat je doet, ben ik mee eens, nee
Een weekend weg met vriendinnen waarvan ik naar mijn mening er van op aan kan dat ze mee gaan mits geen klachten, ja moet gewoon kunnen
Alle reacties Link kopieren
De regels zijn dat het kan mits geen klachten.

Echter nogmaals wat is de exacte woon situatie in deze
Wissewis schreef:
15-09-2020 00:02
Ik vind werken in de zorg op dit moment al gevaarlijk genoeg.

Daarbuiten het dan ook nog eens gaan zoeken en continu bij anderen hangen waarbij je nauwelijks afstand houdt ... is echt wel too much risk wat mij betreft.

Daar dan ook nog eens een potje over gaan staan liegen is helemaal not done wat mij betreft.


Tenzij je graag binnenkort op de begrafenis van één van de huisgenoten verschijnt.
Omdat je zelf het virus lustig verspreidt hebt.
Je overdrijft.

TO schrijft dat ze probeert voldoende afstand te houden als ze al bij haar vrienden is. Het lijkt me menselijk en logisch dat dit niet altijd lukt. Mij in ieder geval ook niet. Niet eens in de supermarkt, kun je nagaan.

Dat is niet meteen ‘bij mensen hangen’.

Heb je zelf een partner? Een gezin? Als alleenstaande is het verdraaid veel saaier en lastiger dan je zou denken.
Dubbel
LīlyRose schreef:
15-09-2020 00:04
Is toch niet relevant? Zij willen strikt de regels handhaven en verwachten dit ook van hun huisgenoten.
Ik probeer het te begrijpen. Daarom stel ik vragen over de situatie. Dan kun je over het algemeen wat beter advies geven.
Alle reacties Link kopieren
Als zij en vriendinnen weekend weg gaan, geen van allen is verkouden of wat dan ook, wat is dan het probleem?
HoleyMalonely schreef:
15-09-2020 00:07
Ik probeer het te begrijpen. Daarom stel ik vragen over de situatie. Dan kun je over het algemeen wat beter advies geven.
Hun huis, hun regels en liegen is not done. Meer valt er niet over te zeggen toch?
Mia1981 schreef:
15-09-2020 00:07
Als zij en vriendinnen weekend weg gaan, geen van allen is verkouden of wat dan ook, wat is dan het probleem?
Omdat je al besmettelijk kunt zijn voordat je klachten krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Is geen strikt de regels handhaven dit. Regels gaan over personen met wel / geen klachten. Klachten blijf thuis.
Mia1981 schreef:
15-09-2020 00:07
Als zij en vriendinnen weekend weg gaan, geen van allen is verkouden of wat dan ook, wat is dan het probleem?
Al zitten ze het hele weekend ieder in een eigen condoom. Als degene bij wie zij inwoont strikte regels heeft hou je je er aan of zoek je eigen woonruimte en ga je niet als een puber lopen liegen. Dan bespreek je of zij er onder bepaalde voorwaarden wel akkoord mee kunnen gaan.
anoniem_399691 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 00:10
9.76% gewijzigd
LīlyRose schreef:
15-09-2020 00:08
Hun huis, hun regels en liegen is not done. Meer valt er niet over te zeggen toch?
Ik vind het nogal een verschil of dat TO een kamer huurt bij een hospita of dat zij bij haar ouders woont.

Misschien niet in de uitkomst maar wel hoe je tot een fatsoenlijk gesprek kunt komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven