Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Klaar met corona

17-09-2020 13:09 617 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me iets af. Ik lees hier op het forum nauwelijks berichten van mensen die net zo over corona denken als ik.
Dat wil zeggen: ik vind de maatschappelijke schade van al deze maatregelen totaal niet in verhouding staan met de ernst van corona.
In mijn omgeving zijn er meer mensen met dezelfde mening. Zijn die er hier ook?
meredithje wijzigde dit bericht op 17-09-2020 13:11
0.30% gewijzigd
Vast wel. Ik niet, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben persoonlijk klaar met diegene die zich tegen de maatregelen keren en op die manier het probleem dus ook in stand houden. Situatie is nu eenmaal daar, wereldwijd.
Ik ben klaar met mensen zoals jij vooral 🤢
Alle reacties Link kopieren
Nee want ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis en vond het verschrikkelijk in maart en april. Al die benauwde, zieke mensen, zoveel doden, zoveel overwerken. Als dit is wat er nodig is om dat te voorkomen, help ik daar graag aan mee.
Alle reacties Link kopieren
Zeur niet zo
Alle reacties Link kopieren
En zie afgelopen dagen de maatschappelijke problemen weer groter worden doordat teveel mensen schijt hebben aan de maatregelen.

Ik vind dat we weer behoorlijk vrij zijn in ons laten en doen en wil niet terug naar die eerste 2 maanden.

Daarom effe volhouden, het is niet anders en we zijn niet de enige
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat Corona zich er veel van aantrekt dat jij er klaar mee bent.
Maktub schreef:
17-09-2020 13:16
Ik denk niet dat Corona zich er veel van aantrekt dat jij er klaar mee bent.
Precies dit, je kan er klaar mee zijn maar corona is nog niet klaar met ons..
pien6 schreef:
17-09-2020 13:13
Nee want ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis en vond het verschrikkelijk in maart en april. Al die benauwde, zieke mensen, zoveel doden, zoveel overwerken. Als dit is wat er nodig is om dat te voorkomen, help ik daar graag aan mee.
Precies, ik ook. Ver van je bed betekent niet dat het niet in verhouding staat.
Alle reacties Link kopieren
dan heb je vooral niet de moeite genomen om de topics eens door te lezen

er zijn er tientallen, wellicht tikken we de 100 wel aan, van mensen die klaar zijn met de Corona (nou ja, de maatregelen vooral)
Veel leesplezier!
Nee, want ik hoor net weer een verhaal van iemand in de omgeving die hoogstwaarschijnlijk blijvende schade van Corona heeft. Iemand van in de 40. En dat terwijl ik in de Corona brandhaard waar ik leef, zo goed als alles weer kan doen. Dus ik heb niet zoveel te klagen. De mensen die nog steeds iedere dag ziek worden en maar moeten hopen dat ze weer helemaal de oude worden daarentegen..

Oh en mijn weekendje weg is sinds gister gecanceld. Dus ja met Corona zelf ben ik ook wel helemaal klaar. Maar het virus trekt zich daar niet zoveel van aan en gaat gewoon rustig verder met slachtoffers maken.
Alle reacties Link kopieren
Dat moet je niet hier schrijven maar op het forum van het virus. Daar moet je zeggen dat je klaar met hem / haar bent.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik merk het al.
Niet veel mensen die zelf nadenken hier maar vooral mensen die de tv slogans uit hun hoofd kennen😉
Alle reacties Link kopieren
Meredithje schreef:
17-09-2020 13:23
Oké, ik merk het al.
Niet veel mensen die zelf nadenken hier maar vooral mensen die de tv slogans uit hun hoofd kennen😉
oh je wil alleen even schoppen, mag hoor, kost 2 euro 50 per schop
Alle reacties Link kopieren
Meredithje schreef:
17-09-2020 13:23
Oké, ik merk het al.
Niet veel mensen die zelf nadenken hier maar vooral mensen die de tv slogans uit hun hoofd kennen😉
;-) succes met balen
Ah daar komt het schaap uit de mouw.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-09-2020 13:24
oh je wil alleen even schoppen, mag hoor, kost 2 euro 50 per schop
:-D
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet meer met elkaar in verhouding staan, zeker als er vrijdag weer strengere maatregelen komen.
Meredithje schreef:
17-09-2020 13:23
Oké, ik merk het al.
Niet veel mensen die zelf nadenken hier maar vooral mensen die de tv slogans uit hun hoofd kennen😉
Nee klopt wij denken niet na. In tegenstelling tot jou en de andere wakkere mensen. Jullie zien de waarheid dwars door de wetenschap heen. :kneel:
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ik wil helemaal niet schoppen. Maar ik begrijp niet waarom we elke dag het aan tal besmettingen op het nieuws moeten horen terwijl dat helemaal niet relevant is. Het overgrote merendeel van de mensen wordt namelijk helemaal niet ziek van corona.
Het aantal ic patiënten is laag en daar gaat het om.
Ik vind het op het moment vooral bangmakerij en ik snap niet waarom.
Kom zaterdag gezellig marten in Rotterdam. :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Meredithje schreef:
17-09-2020 13:23
Oké, ik merk het al.
Niet veel mensen die zelf nadenken hier maar vooral mensen die de tv slogans uit hun hoofd kennen😉
Omdat de opmerkingen je niet aanstaan reageer je nu zo?!

Kinderachtig en geeft aan dat je het helemaal niet begrijpt.
Meredithje schreef:
17-09-2020 13:28
Nee hoor, ik wil helemaal niet schoppen. Maar ik begrijp niet waarom we elke dag het aan tal besmettingen op het nieuws moeten horen terwijl dat helemaal niet relevant is. Het overgrote merendeel van de mensen wordt namelijk helemaal niet ziek van corona.
Het aantal ic patiënten is laag en daar gaat het om.
Ik vind het op het moment vooral bangmakerij en ik snap niet waarom.
Hoe milder de symptomen, hoe langer en erger de nasleep.
Alle reacties Link kopieren
cappi schreef:
17-09-2020 13:12
Ik ben persoonlijk klaar met diegene die zich tegen de maatregelen keren en op die manier het probleem dus ook in stand houden. Situatie is nu eenmaal daar, wereldwijd.
Ja, dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven