Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Positieve uitslag digitaal

21-09-2020 19:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je een positieve corona uitslag hebt na je test, krijg je deze dan eerst digitaal te zien en word je dan gebeld? Of zie je het pas digitaal nádat je gebeld bent?

Bellen ze ook savonds?
borrelnootje234 wijzigde dit bericht op 21-09-2020 19:27
Reden: Toevoeging
6.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... tslag-test

Ik gok erop met die tekorten dat je eerst digitaal , als je dat dus hebt aangegeven, krijgt en dat ze je later bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben toch geen tijd meer voor bron-en contactonderzoek? Ik neem aan dat je het nu alleen nog digitaal krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Een positieve uitslag krijg je niet digitaal, dan word je gebeld en krijg je instructies en start het bron- en contactonderzoek. Digitaal wordt alleen een negatieve uitslag weergegeven.
Alle reacties Link kopieren
Tallulah schreef:
21-09-2020 20:24
Een positieve uitslag krijg je niet digitaal, dan word je gebeld en krijg je instructies en start het bron- en contactonderzoek. Digitaal wordt alleen een negatieve uitslag weergegeven.
Nee hoor. Zie mijn link.

Je krijgt de uitslag, positief of negatief, digitaal als je online een afspraak hebt gemaakt of als je bij de telefonische afspraak hebt aangegeven het digitaal te willen ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn echtgenoot, dochter en ik kregen hem niet digitaal. Nu enkele weken later staat er nog steeds dat onze uitslag nog niet bekend is als je inlogt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn echtgenoot, dochter en ik kregen hem niet digitaal. Nu enkele weken later staat er nog steeds dat onze uitslag nog niet bekend is als je inlogt.
Waren jullie positief getest? Wel doorgegeven dat je de uitslag digitaal wilde ontvangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven