Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Hoe vaak al getest?

27-10-2020 08:40 253 berichten
Ik sta op het punt me voor de 4e keer te laten testen. Heb geen auto, dus moet steeds door weer en wind op de fiets naar de teststraat. Niemand ook die me kan brengen. Hoe vaak zijn jullie al getest?
Alle reacties Link kopieren
1x
Alle reacties Link kopieren
Wat naar! Ben je wel steeds negatief getest?
0x
Alle reacties Link kopieren
Nul
Alle reacties Link kopieren
Ik ben (tot nu toe) nog niet getest...
Alle reacties Link kopieren
0 keer.

Ben je vaak verkouden, of kom je regelmatig in aanraking met mensen die positief getest blijken?
Ik verbaas me erover dat sommige mensen zo vaak getest zijn. Heb je zo vaak klachten?
Ik heb sinds maart geen snotneus of kuchje gehad...
Alle reacties Link kopieren
een keer.
Alle reacties Link kopieren
Nooit, maar ik ben ook nog niet verkouden geweest dit jaar.
Een keer.
Gelukkig steeds geen contact met positief geteste mensen gehad.
Dan moet je echt steeds testen.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje voor de mensen die nog nooit getest zijn. Zijn jullie niet ziek of verkouden geweest sinds maart of toch wel, maar besloten jullie gewoon binnen te blijven?
Ik vraag dit omdat ik idd ook mensen ken die nog niet hebben getest, maar binnenshuis hun verkoudheid uitzitten (kan natuurlijk alleen als je niet hoeft te werken).
Alle reacties Link kopieren
Dan vind je het vast erg leuk of je gaat al bij het allereerste snufje. Ik ben nog nul keer getest, er is ook nog geen aanleiding voor geweest. Als ik al eens een snotje of keelpijn heb, is het de volgende dag over.
Alle reacties Link kopieren
Hier 2x getest, half augustus en 2 weken geleden.

Hoesten, zo erg dat ik ervan begin over te geven, verkouden zijn, oorpijn, echt het idee van een verkoudsheidsvirus en toch het zekere voor het onzekere nemen ivm mijn eigen astmatische klachten en mijn schoonmoeder, die in de zorg werkt.

Beide keren negatief.

Hier heb ik 2 kleine meiden, van 3 en 1, die af en aan verkouden zijn ( vooral de jongste). En soms pik ik toch ook een virus op.

Trouwens wel de enige binnen de familie, mijn man heeft zich nog niet laten testen, ouders, schoonouders, broers/zussen/aanhang, niemand. Maar die zijn kennelijk ook niet zo vatbaar voor verkoudheden etc.
chantilly21_2 wijzigde dit bericht op 27-10-2020 08:51
7.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
0x
Saivash schreef:
27-10-2020 08:48
Vraagje voor de mensen die nog nooit getest zijn. Zijn jullie niet ziek of verkouden geweest sinds maart of toch wel, maar besloten jullie gewoon binnen te blijven?
Ik vraag dit omdat ik idd ook mensen ken die nog niet hebben getest, maar binnenshuis hun verkoudheid uitzitten (kan natuurlijk alleen als je niet hoeft te werken).
Ik ben nog niet getest. Als ik het wel zou doen zou ik elke week door de test straat kunnen :@@:

Mijn vriendin is een stuk minder verkouden. Dus zij test nu als ze klachten krijgt. Die is nu 1 x geweest en negatief getest.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
27-10-2020 08:48
Dan vind je het vast erg leuk of je gaat al bij het allereerste snufje. Ik ben nog nul keer getest, er is ook nog geen aanleiding voor geweest. Als ik al eens een snotje of keelpijn heb, is het de volgende dag over.
Dat weet jij toch helemaal niet? Misschien is TO wel gewoon echt al die keren ziek geweest. En ja, dan kan hoor. Mijn moeder is ook zo vaak verkouden. En er zijn ook genoeg mensen met een verlaagde weerstand.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
27-10-2020 08:48
Vraagje voor de mensen die nog nooit getest zijn. Zijn jullie niet ziek of verkouden geweest sinds maart of toch wel, maar besloten jullie gewoon binnen te blijven?
Ik vraag dit omdat ik idd ook mensen ken die nog niet hebben getest, maar binnenshuis hun verkoudheid uitzitten (kan natuurlijk alleen als je niet hoeft te werken).
Nee, nog nergens last van gehad sinds eind februari (toen heb ik een week enorm lopen hoesten). Ik heb één keer ‘s avonds een beetje keelpijn gehad en dacht er toen aan de volgende dag te gaan bellen voor een afspraak, maar ‘s ochtends was het alweer over.
Saivash schreef:
27-10-2020 08:48
Vraagje voor de mensen die nog nooit getest zijn. Zijn jullie niet ziek of verkouden geweest sinds maart of toch wel, maar besloten jullie gewoon binnen te blijven?
Ik vraag dit omdat ik idd ook mensen ken die nog niet hebben getest, maar binnenshuis hun verkoudheid uitzitten (kan natuurlijk alleen als je niet hoeft te werken).
Ik ben niet ziek of verkouden geweest.
En als ik dat zou worden, zou ik binnen blijven. Geen zin in een test.
Alle reacties Link kopieren
2x

In augustus een sneltest in het ziekenhuis omdat ik vanwege m'n zwangerschap opgenomen moest worden en griepklachten had.

En 2 weken geleden had ik een neusverkoudheid en toen ik daar ineens erge keelpijn bij kreeg heb ik me laten testen.
Beide testen negatief.

Ik ben normaal eigenlijk nooit verkouden of iets, maar nu wel wat meer vatbaar helaas.
1x getest, had een beetje een snotneus. Positief en daarna een week heel beroerd geweest en nog steeds wat vermoeid nu. Test is 2,5 week geleden.
Nul. Ik laat mij ook niet testen. Bij klachten blijf ik thuis.
1x getest. Ben sinds maart letterlijk 1x neusverkouden geweest. Ik doe boodschappen etc voor m’n moeder dus ik wilde weten dat het goed was.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 27-10-2020 08:55
38.54% gewijzigd
Het-groepje schreef:
27-10-2020 08:47
Een keer.
Gelukkig steeds geen contact met positief geteste mensen gehad.
Dan moet je echt steeds testen.
Dat zal ik niet snel hebben. Ik kom al sinds maart bij niemand binnen 1,5 meter behalve man en kind.
Alle reacties Link kopieren
Nul keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven