Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Yes, een vaccin!!!

23-11-2020 18:39 228 berichten
En niet 1 maar zelfs al 3! :cheer2:

Er is natuurlijk nog niks definitief en hoe het allemaal zal lopen weet niemand, maar ik ben erg blij met deze lichtpuntjes.

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Welk vaccin?

Pneumokokken? Malaria? Griep?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
23-11-2020 18:40
Welk vaccin?

Pneumokokken? Malaria? Griep?
Flauw dit.
Wissewis schreef:
23-11-2020 18:40
Welk vaccin?

Pneumokokken? Malaria? Griep?
:-D :-D ik vind ze allemaal prima! Maar dan had ik t wel gepost op de Pneumokokken, Maleria en Griep pijlers.
Alle reacties Link kopieren
Laten ze dan maar beginnen met de mensen die ze graag willen. Ik dus.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
En een hoge beschermingsgraad, dat geeft hoop.
Ik kom nog lang niet aan de beurt, maar het sociale leven zal wel al beter worden, denk ik.
Mutsje78 schreef:
23-11-2020 18:47
Laten ze dan maar beginnen met de mensen die ze graag willen. Ik dus.
Hier staat meer over de volgorde waarin wordt begonnen met vaccineren:

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... volle-gang
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
23-11-2020 18:52
Hier staat meer over de volgorde waarin wordt begonnen met vaccineren:

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... volle-gang
Die volgorde vind ik behoorlijk discutabel. Zeker in het begin als de vaccins schaars zijn. De huidige maatregelen zijn er op gericht de ziekenhuiszorg op pijl te houden. Daar zal de vaccinvolgorde ook op gericht moeten zijn.
Top dat vaccin van mij mogen jullie al hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop wel dat genoeg mensen zich willen laten vaccineren. Op internet, maar ook om mij heen hoor ik toch veel mensen die het (nog) niet willen, die zijn minder bang om corona te krijgen dan voor de bijwerkingen van een vaccin. Dat is wel iets waar ik me zorgen om maak, als de vaccinatiegraad laag blijft, schiet het nog niet op natuurlijk.
Hartstikke goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Feylim schreef:
23-11-2020 19:01
Top dat vaccin van mij mogen jullie al hebben
Fijn. Ik ben er blij mee
Alle reacties Link kopieren
Feylim schreef:
23-11-2020 19:01
Top dat vaccin van mij mogen jullie al hebben
Wat?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
23-11-2020 19:02
Ik hoop wel dat genoeg mensen zich willen laten vaccineren. Op internet, maar ook om mij heen hoor ik toch veel mensen die het (nog) niet willen, die zijn minder bang om corona te krijgen dan voor de bijwerkingen van een vaccin. Dat is wel iets waar ik me zorgen om maak, als de vaccinatiegraad laag blijft, schiet het nog niet op natuurlijk.
Dit. Zo jammer en zorgelijk inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog niet willen. Ze hebben iets in sneltreinvaart gemaakt waar normaal jaren overheen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Straks krijg ik nog keuzestress wanneer ik uit al die vaccins moet kiezen. ;-D

Goed nieuws inderdaad. :thumbsup:
Ik zal zelf niet als eerste aan de beurt zijn, maar ik zal me zeker laten vaccineren zodra ik aan de beurt ben.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws. Ik verwacht wel binnen korte tijd gevaccineerd te worden. Werk in de zorg en ben risicogroep.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, ik val onder de risicogroepen, dus ik zal hopelijk gauw gevaccineerd worden.
Alle reacties Link kopieren
Little_bird schreef:
23-11-2020 19:05
Ik zou nog niet willen. Ze hebben iets in sneltreinvaart gemaakt waar normaal jaren overheen gaat.
Hier zijn hele goede redenen voor. Ik hoop dat de overheid goed en helder hierover gaat communiceren.

Ik ben erg blij met het nieuws. Licht aan het einde van de tunnel!
Wissewis schreef:
23-11-2020 18:40
Welk vaccin?

Pneumokokken? Malaria? Griep?

:facepalm:
Dit is de coronapijler. Zegt je dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Had me graag aangemeld als proefpersoon, maar was helaas te laat. Sta straks vooraan om hem te halen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Ik zag net op het nieuws het verschil in prijs. De ene €2,50 inkoop per dosis en de andere 2 €17 tot €20 per dosis.
Little_bird schreef:
23-11-2020 19:05
Ik zou nog niet willen. Ze hebben iets in sneltreinvaart gemaakt waar normaal jaren overheen gaat.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... ronavaccin
pamelacourson schreef:
23-11-2020 19:02
Ik hoop wel dat genoeg mensen zich willen laten vaccineren. Op internet, maar ook om mij heen hoor ik toch veel mensen die het (nog) niet willen, die zijn minder bang om corona te krijgen dan voor de bijwerkingen van een vaccin. Dat is wel iets waar ik me zorgen om maak, als de vaccinatiegraad laag blijft, schiet het nog niet op natuurlijk.
Ik hoop het ook. Er zal vanuit de overheid toch wel een goede voorlichtingscampagne moeten komen.
Hoe eerder gevaccineerd hoe beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven