Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Even stoom afblazen

30-12-2020 21:04 66 berichten
Ik lees net het topic over het "nep" feest en ik trek het even niet, aangezien er op onze woning 7 mensen met corona zijn en ook 8 personeelsleden.
Zo beu al die debiele mensen!😭
En ik zo de nachtdienst heb
Alle reacties Link kopieren
Dat is een trol. Trek t je niet aan, je bent een kanjer!
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Trek het je niet aan, dat is een trol, loep maar. Werk ze zo!
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 27-06-2021 13:13
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Troost je met het idee, dat het overgrote deel van de mensen zich aan de regels houdt

Sterkte vannacht!
Wat lief zo snel die reacties. Ik.word er emotioneel van.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 21:20
Reden: Misbruik algemeen account
95.16% gewijzigd
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 27-06-2021 13:13
99.29% gewijzigd
Sterkte en pas goed op jezelf!
[...]

Flikker toch op
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 21:19
Reden: Quote verwijderd
81.03% gewijzigd
Wat lief al die reacties. Dat doet me echt goed!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 21:18
Reden: Misbruik algemeen account
97.55% gewijzigd
[...]

Je reageerde niet op mij maar het is maar goed dat ik je niet ken
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 21:19
Reden: Quote verwijderd
49.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vannacht :)
pipootje schreef:
30-12-2020 21:11
Wat lief al die reacties. Dat doet me echt goed!
Held!
Alle reacties Link kopieren
Is een neptopic van iemand met teveel tijd om handen. De meesten van ons zitten gewoon braaf thuis (zonder 50 gasten). Heel veel succes en sterkte.
Juni2019 schreef:
30-12-2020 21:07
Het is een serieus topic. Ik last het feestje al af schat. Je hoeft je er niet boos over te maken hoor. Sterkte verder!
Weet je wat ik mij nu afvraag.

Denkt je nu echt dat mensen denken dat dit echt is?

Zit je achter de pc sneu te gniffelen? Want je kan toch niet echt geloven dat mensen denken dat je feestje waarheid is.

Ook als hij/zij straks 'serieus' op mijn reactie gaat reageren (wat nu natuurlijk waarschijnlijk niet gaat gebeuren), denk je echt dat we daardoor opeens gaan twijfelen aan de echtheid van jouw berichten? Natuurlijk niet. We zijn niet achterlijk.

Nu begrijp ik dat trollen sowieso nooit.

Hoe treurig moet je leven zijn om verzonnen verhalen te posten. Je bent anoniem, dus je kan net zo goed vertellen wat je echt hebt gedaan vandaag.

Maar de zieligheid die uit de trol-topics druipt, ik snap het echt niet.
Het is niet nep hoor, ik lees net op het AD dat ze honderden mensen verwachten op 'n illegaal feest vannacht in Amsterdam. Men heeft er ook nog 10 euro pp voor betaald:
Politie alert: grote illegale technorave vanavond 'in twee minuten uitverkocht’
VIA INSTAGRAMIn de omgeving van Amsterdam wordt vanavond rond middernacht een grote illegale technorave georganiseerd waar vermoedelijk honderden bezoekers op af komen. Het feest, met een toegangsprijs van tien euro, was binnen twee minuten uitverkocht, meldt de organisator op sociale media. De politie is op de hoogte van het feest en staat op scherp, laat een woordvoerder aan deze nieuwssite weten.
Felidaes schreef:
30-12-2020 21:21
Weet je wat ik mij nu afvraag.

Denkt je nu echt dat mensen denken dat dit echt is?

Zit je achter de pc sneu te gniffelen? Want je kan toch niet echt geloven dat mensen denken dat je feestje waarheid is.

Ook als hij/zij straks 'serieus' op mijn reactie gaat reageren (wat nu natuurlijk waarschijnlijk niet gaat gebeuren), denk je echt dat we daardoor opeens gaan twijfelen aan de echtheid van jouw berichten? Natuurlijk niet. We zijn niet achterlijk.

Nu begrijp ik dat trollen sowieso nooit.

Hoe treurig moet je leven zijn om verzonnen verhalen te posten. Je bent anoniem, dus je kan net zo goed vertellen wat je echt hebt gedaan vandaag.

Maar de zieligheid die uit de trol-topics druipt, ik snap het echt niet.
Die zijn “ gezegend” met te weinig hersencellen.
redbulletje schreef:
30-12-2020 21:21
Het is niet nep hoor, ik lees net op het AD dat ze honderden mensen verwachten op 'n illegaal feest vannacht in Amsterdam. Men heeft er ook nog 10 euro pp voor betaald:
Dit heeft natuurlijk niets te maken met topic wat Juni2019 had geopend.

Eerst gaat ze morgen een feestje voor 50 man geven, dan voor 15 en de rest verdeeld over de week, en nu laat ze alles niet doorgaan.

Heel erg overtuigend.
gizzmo-returns schreef:
30-12-2020 21:22
Die zijn “ gezegend” met te weinig hersencellen.
Blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte straks, Pipootje!
nounou
Felidaes schreef:
30-12-2020 21:23
Dit heeft natuurlijk niets te maken met topic wat Juni2019 had geopend.

Eerst gaat ze morgen een feestje voor 50 man geven, dan voor 15 en de rest verdeeld over de week, en nu laat ze alles niet doorgaan.

Heel erg overtuigend.
En ook nog op een gejat algemeen oud account.
Wat is dat toch met algemene accounts die ineens misbruikt worden. Een dag of 2 geleden gebeurde dat ook al. Echt zo irritant dat mensen bewust gaan stangen wat betreft corona. Het is al moeilijk genoeg zonder dat idiote gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven