Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Kinderen meenemen op achterbank naar test

18-01-2021 10:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Is het toegestaan om mijn kleuter mee te nemen op de achterbank als ik voor een test ga?
Heb al eerder een test gehad dus zelf geen spanning en weet dat het met 2 minuutjes gepiept is. Net aan de corona infolijn vergeten te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten waarom niet, iedereen blijft in de auto namelijk.
Dat lijkt mij eraan liggen of je in de auto kunt blijven zitten of eruit moet. In het eerste geval zou ik zeggen van wel, in het tweede geval van niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten waarom niet. Je kunt het kind moeilijk alleen thuislaten toch?
Bovendien net wat je zegt, het is zo gepiept. En je gaat de auto niet uit neem ik aan. Lijkt mij geen probleem.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ok bedankt,
Ja waarom niet?
Dat weet ik ook niet maar ik heb soms iets graag bevestigd voor ik het aandurft.
Alle reacties Link kopieren
-t
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op een teststraat en je mag je kind gewoon meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Kan gewoon, ik heb mijn dochter van 11 laatst ook meegenomen. Kon ze meteen zien dat het niet erg was om te doen, wat van pas kwam toen ze later zelf getest moest worden.
Puzzelstuk schreef:
18-01-2021 10:08
Ik zou niet weten waarom niet, iedereen blijft in de auto namelijk.

Hier bij ons in de teststraten niet, hoor. Uitstappen, verderop in de rij gaan staan, etc.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-01-2021 10:15
Hier bij ons in de teststraten niet, hoor. Uitstappen, verderop in de rij gaan staan, etc.

Als je dan nog niet besmet bent word je het daar wel.
Superhuisvrouw schreef:
18-01-2021 10:32
Als je dan nog niet besmet bent word je het daar wel.

Dat weet ik niet, maar ik zou een kleuter daar niet zomaar meenemen. Dan maar even naar de buurvrouw.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-01-2021 10:36
Dat weet ik niet, maar ik zou een kleuter daar niet zomaar meenemen. Dan maar even naar de buurvrouw.
En dan blijk je positief te zijn en kan de buurvrouw in quarantaine.
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
18-01-2021 10:32
Als je dan nog niet besmet bent word je het daar wel.
ach nee,
wij hebben ook een testlocatie waar je de auto parkeert en daarna naar binnenloopt
Volstrekt veilig, grote ruimtes, je komt geen anderen tegen, alleen het testpersoneel
Alle reacties Link kopieren
Janeway103 schreef:
18-01-2021 10:39
En dan blijk je positief te zijn en kan de buurvrouw in quarantaine.
Precies. Als je redenen hebt om je te laten testen breng je je kinderen NIET naar een ander huis en laat je geen ander op je kinderen passen.
Alle reacties Link kopieren
Check even of het wel nog drive through is. Man ging laatst met dreumes en waar het eerst testtraat met auto was, moest hij nu ineens uit auto en zo'n noodhok in. Iemand van daar bood aan om bij de auto met dreumes te wachten, maar man heeft dreumes gewoon mee naar binnen genomen.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-01-2021 10:36
Dat weet ik niet, maar ik zou een kleuter daar niet zomaar meenemen. Dan maar even naar de buurvrouw.

Mag ik even hardop lachen?🤣
Sorry maar dit kan dus ECHT niet.
Je laat je testen omdat je wellicht positief getest wordt. Lekker je kind naar de buurvrouw. Jij positief. Buurvrouw in quarantaine. Ik zou als buurvrouw sowieso geen opvang bieden in ieder geval🤪
Ja hoor, dat kan gewoon. Wij zijn al meerdere malen getest en altijd de kinderen mee op de achterbank. Je kan ze moeilijk alleen thuis laten. De kinderen merkten niet eens op wat er gaande was, die zaten achter een boekje en een schermpje.
Alle reacties Link kopieren
Maar in de tijd tussen test en uitslag mag het hele gezin toch nog doen wat ze willen? Dus als ik getest ben, mag mijn kind gewoon op het kdv zijn of buiten spelen.
Dus naar de buurvrouw is ansich geen heel gek idee toch? Behalve dat ik als buurvrouw niet op zou passen..
Alle reacties Link kopieren
Wattenbolleke schreef:
18-01-2021 11:23
Maar in de tijd tussen test en uitslag mag het hele gezin toch nog doen wat ze willen? Dus als ik getest ben, mag mijn kind gewoon op het kdv zijn of buiten spelen.
Dus naar de buurvrouw is ansich geen heel gek idee toch? Behalve dat ik als buurvrouw niet op zou passen..
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... uarantaine

als een huisgenoot klachten heeft met koorts, blijft het hele gezin thuis
Alle reacties Link kopieren
Wattenbolleke schreef:
18-01-2021 11:23
Maar in de tijd tussen test en uitslag mag het hele gezin toch nog doen wat ze willen? Dus als ik getest ben, mag mijn kind gewoon op het kdv zijn of buiten spelen.
Dus naar de buurvrouw is ansich geen heel gek idee toch? Behalve dat ik als buurvrouw niet op zou passen..
Dat het mag betekend niet dat je zelf niet na hoeft denken

Als ik me niet goed voel en ik zou getest moeten worden zou ik echt niet bij mensen op bezoek gaan hoor..

Want stel je bent positief, grote kans dat je degene die je gister hebt bezocht besmet hebt. Of ben ik nou gek?

Edit: datzelfde geldt voor je huisgenoten lijkt me, want misschien jij je kind of partner wel besmet
michella_1991 wijzigde dit bericht op 18-01-2021 11:30
7.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-01-2021 11:24
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... uarantaine

als een huisgenoot klachten heeft met koorts, blijft het hele gezin thuis
Ja met koorts. Maar daar lees ik to niet over toch? Of mis ik iets..
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
18-01-2021 11:28
Dat het mag betekend niet dat je zelf niet na hoeft denken

Als ik me niet goed voel en ik zou getest moeten worden zou ik echt niet bij mensen op bezoek gaan hoor..

Want stel je bent positief, grote kans dat je degene die je gister hebt bezocht besmet hebt. Of ben ik nou gek?
Nee niet op bezoek. Maar een kind ergens naar binnen schuiven zóu mogen.

Overigens zou ik ze gewoon meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Wattenbolleke schreef:
18-01-2021 11:30
Nee niet op bezoek. Maar een kind ergens naar binnen schuiven zóu mogen.

Overigens zou ik ze gewoon meenemen.
dan is je kind toch op bezoek?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-01-2021 11:31
dan is je kind toch op bezoek?
Dat mag toch ook gewoon? Of het verstandig is, is iets anders. Maar het is niet tegen de regels ofzo.

Gelukkig is het hier nog niet aan de orde geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven