Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Verjaardags feest dochter van 12

21-01-2021 20:33 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter wordt volgende week 12 en wilt graag 3 vriendinnen ( alle 3 12) uitnodigen om taart te komen eten en evt spelletje te spelen.

Advies is bezoek beperken tot 1 persoon vanaf 13 jaar betekend dit dat dochter haar idee door mag/ kan gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst bij de ouders van vriendinnen vragen of zij dat zien zitten. Ouders van vriendin van mijn dochters willen nu geen afspraken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze kan op deze manier haar verjaardag vieren. Alvast gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat mag
Alle reacties Link kopieren
Mugske schreef:
21-01-2021 20:35
Ik zou eerst bij de ouders van vriendinnen vragen of zij dat zien zitten. Ouders van vriendin van mijn dochters willen nu geen afspraken.
Dit gaan we zeker doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat mag volgens de regels. Maar ik vind het echt een dom idee, de scholen zijn niet voor niks gesloten.
... high heels and a bad attitude
Kan doorgaan :-) Lekker doen!

Heb je wel eens gehoord van escape rooms voor thuis? Misschien leuke activiteit ;-)

(Hier gaan feestjes, logeren en samen spelen gewoon door. Gelukkig maar. Ze zitten ook met 20 bij elkaar op de noodopvang, of in groepjes van 3/4 als er les wordt gevolgd bij elkaar zodat ouders kunnen werken).
anoniem_364226 wijzigde dit bericht op 21-01-2021 21:21
48.18% gewijzigd
leather schreef:
21-01-2021 21:03
Ja, dat mag volgens de regels. Maar ik vind het echt een dom idee, de scholen zijn niet voor niks gesloten.
Geen regels voor bezoek en afstand bij kinderen, dat is ook niet voor niets.
anoniem_364226 wijzigde dit bericht op 22-01-2021 09:32
5.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
21-01-2021 21:15
Kan doorgaan :-) Lekker doen!

Heb je wel eens gehoord van escape rooms voor thuis? Misschien leuke activiteit ;-)

(Hier gaan feestjes, logeren en samen spelen gewoon door. Gelukkig maar. Ze zitten ook met 20 bij elkaar op de noodopvang, of in groepjes van 3/4 als er les wordt gevolgd bij elkaar zodat ouders kunnen werken).

Bedankt voor de tip!! Lijkt me leuk!
Frietmetmayo schreef:
21-01-2021 21:21
Bedankt voor de tip!! Lijkt me leuk!
Ja, schijnt echt heel leuk te zijn. Google maar eens. Ik dacht nog: moet ik onthouden als er nog lockdown is met mijn dochters verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
21-01-2021 21:24
Ja, schijnt echt heel leuk te zijn. Google maar eens. Ik dacht nog: moet ik onthouden als er nog lockdown is met mijn dochters verjaardag.
Zag ook een wie is de mol spel en Whats app speurtocht... ook al van die leuke ideeen.
Frietmetmayo schreef:
21-01-2021 21:27
Zag ook een wie is de mol spel en Whats app speurtocht... ook al van die leuke ideeen.
Ja! Wie is de mol is helemaal hot hier. Waar zag je dat?
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
21-01-2021 21:29
Ja! Wie is de mol is helemaal hot hier. Waar zag je dat?
Via Google...

Meen dat het op groepsspel.nl was
Pols eerst de ouders voordat je allerlei leuke dingen gaat bedenken, de kans is aannemelijk dat niet elk kind mag komen.
cuculuscanorus schreef:
21-01-2021 21:39
Pols eerst de ouders voordat je allerlei leuke dingen gaat bedenken, de kans is aannemelijk dat niet elk kind mag komen.
Het kan. Hier echt geen enkel probleem.
Ja het mag. Ouders kunnen dan voldoende afstand van de kinderen die komen houden voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Volgens ‘de regeltjes’ mag het, mijn kind zou overigens niet mogen.
Alle reacties Link kopieren
leather schreef:
21-01-2021 21:03
Ja, dat mag volgens de regels. Maar ik vind het echt een dom idee, de scholen zijn niet voor niks gesloten.
Jammer dan, gewoon doen, TO. Het mag.
JackyBee schreef:
21-01-2021 22:16
Ja het mag. Ouders kunnen dan voldoende afstand van de kinderen die komen houden voor de zekerheid.
Welke ouders? Er is maar 1 stel ouders bij. En van kinderen hoef je geen afstand te houden.
moizer schreef:
21-01-2021 22:18
Volgens ‘de regeltjes’ mag het, mijn kind zou overigens niet mogen.
Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren
leather schreef:
21-01-2021 21:03
Ja, dat mag volgens de regels. Maar ik vind het echt een dom idee, de scholen zijn niet voor niks gesloten.
Dit, we zitten in lockdown.
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
21-01-2021 22:26
Wat een onzin.
Wat is onzin?
Cookielover schreef:
21-01-2021 22:26
Wat is onzin?
Dat je kind van onder de 13 niet naar vriendinnen mag terwijl dat in strijd met geen enkele regel of advies is.
ExodusRedux schreef:
21-01-2021 22:26
Dit, we zitten in lockdown.
Ja. En kinderen tot 13 mogen gewoon met elkaar omgaan, zonder afstand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven