Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 22:58
Zit Laurentien er als beeldvulling ofzo? Ze zegt geen woord.
Ik zou bijna gaan denken dat het Carlo is.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Ik zag een rimpel bij Linda!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Carice echt vreselijk.

Ik zit maar Arjen Lubach terug te kijken. Hilarisch is het weer. Dat stuk over de verkiezingen is echt :rofl:
meisje22 schreef:
15-02-2021 22:57
Ik vind het heel leuk dat je zoiets nieuws gaat ondernemen. Gaat me helemaal niet om die man en dat het iets moet worden, maar het is iets nieuws in de sleur en geeft je hopelijk weer een energie boost.
Spijker op zijn kop. Nieuwe prikkel, interessante man en we kunnen lekker lachen. En: het wordt mijn coming out ( voor het eerst op date met mijn grijze vogelnest). Nul opsmuk. Zo bleek als sneeuw. Nou, als hij me dan leuk vindt...dan ben ik de draad kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaai!

:hello: :jump: :hello:
Cookielover schreef:
15-02-2021 23:03
Haaaaaaaaai!

:hello: :jump: :hello:
He laatste koekje in het pak
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:01
Spijker op zijn kop. Nieuwe prikkel, interessante man en we kunnen lekker lachen. En: het wordt mijn coming out ( voor het eerst op date met mijn grijze vogelnest). Nul opsmuk. Zo bleek als sneeuw. Nou, als hij me dan leuk vindt...dan ben ik de draad kwijt.
Lekker lachen samen is heerlijk en zal je goed doen. Dan ook nog prachtig weer. Als je in het echt al half zo grappig en leuk bent als hier kan het niet anders dan dat hij je leuk vindt. Maar dat is niet eens belangrijk. Als jij maar een leuke dag hebt en het uitje je goed doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook echt heel leuk voor je Julus, het is je gegund! :heart:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
meisje22 schreef:
15-02-2021 23:01
Ik vind Carice echt vreselijk.

Ik zit maar Arjen Lubach terug te kijken. Hilarisch is het weer. Dat stuk over de verkiezingen is echt :rofl:
Ik zag pas een film met haar vent. Die is best oud geworden . In Priscilla, queen of the desert was ie nog best pekker. Guy Pierce, dus. Heerlijke film is dat trouwens, als je lekker wil lachen. 100% feelgood.
fashionvictim schreef:
15-02-2021 22:51
Nee hoor, meid, wees welkom. Tenzij je fan van Thierry Baudet ben, dan mag je gelijk weer optiefen.
Hardop lachen hier. Moet er niet aan denken, die man deugt niet. Maar goed, zijn fans uitsluiten is weer iets anders. Waarom geen dialoog? Laat hun ook zeggen wat ze willen zeggen. Heb een beetje moeite met andersdenkenden uitsluiten, in een eigen bubbel blijven heeft ook nooit tot goede resultaten geleid, of toch wel?
meisje22 schreef:
15-02-2021 23:05
Lekker lachen samen is heerlijk en zal je goed doen. Dan ook nog prachtig weer. Als je in het echt al half zo grappig en leuk bent als hier kan het niet anders dan dat hij je leuk vindt. Maar dat is niet eens belangrijk. Als jij maar een leuke dag hebt en het uitje je goed doet.
Vind ik lief van je! Maar ja, er moet wel iets zijn natuurlijk, qua chemie. En dat kunnen we niet forceren.
En ja, het breekt lekker een saaie zondag.
Calamitycat schreef:
15-02-2021 23:05
Ik vind het ook echt heel leuk voor je Julus, het is je gegund! :heart:
Tnx!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:06
Ik zag pas een film met haar vent. Die is best oud geworden . In Priscilla, queen of the desert was ie nog best pekker. Guy Pierce, dus. Heerlijke film is dat trouwens, als je lekker wil lachen. 100% feelgood.
Fantastische film! Moet ik eigenlijk nog eens kijken, al zo lang geleden inmiddels.

Enne wat leuk een date!

Mijn dochter vroeg net: wil je ook corona? Maar ze bedoelde een flesje Desperados :facepalm: :proud: .
...
Alle reacties Link kopieren
ChagrijnigPrinsesje schreef:
15-02-2021 22:41
Zien jullie er inmiddels, kapselgewijs, ook uit als Armand, of hebben jullie een clandestien adresje of een handige nicht?

Ik kan niet wáchten tot de kappers weer open mogen.
Handige nicht: check.
Heb het tot nu toe afgehouden, dus grijze en donkere uitgroei alom.
Ik smeer de grijze plukken na het wassen in met eoa modderkleurige conditioner, dan lijkt het blond.
Zo deed ik het in de zomer ook en missstond geeneens :)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
15-02-2021 22:59
Ik zou bijna gaan denken dat het Carlo is.
:HA:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
ChagrijnigPrinsesje schreef:
15-02-2021 22:41
Zien jullie er inmiddels, kapselgewijs, ook uit als Armand, of hebben jullie een clandestien adresje of een handige nicht?

Ik kan niet wáchten tot de kappers weer open mogen.

Ik knip al jaren mijn eigen haar, dat blijkt opeens een enorm voordeel (en een verkapte TVP!).
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:07
Vind ik lief van je! Maar ja, er moet wel iets zijn natuurlijk, qua chemie. En dat kunnen we niet forceren.
En ja, het breekt lekker een saaie zondag.
Precies, daar gaat het om!
En nee van chemie dwingen komen vervelende en ongemakkelijke dingen. Als het er is dan is het er en anders maar niet. Het is gewoon heel leuk dat je iets nieuws gaat doen en de sleur gaat doorbreken.
Alle reacties Link kopieren
Als je grijs haar nou gewoon metallic noemt, klinkt het al veel sjieker. Ik heb gelukkig alleen verdwaalde witte haren.
...
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
15-02-2021 23:10
Ik knip al jaren mijn eigen haar, dat blijkt opeens een enorm voordeel (en een verkapte TVP!).
Heb je nog plek?
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
15-02-2021 23:11
Als je grijs haar nou gewoon metallic noemt, klinkt het al veel sjieker. Ik heb gelukkig alleen verdwaalde witte haren.
:proud:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
15-02-2021 23:12
Heb je nog plek?

Heb je krullen? Anders kan ik het niet!
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:07
Hardop lachen hier. Moet er niet aan denken, die man deugt niet. Maar goed, zijn fans uitsluiten is weer iets anders. Waarom geen dialoog? Laat hun ook zeggen wat ze willen zeggen. Heb een beetje moeite met andersdenkenden uitsluiten, in een eigen bubbel blijven heeft ook nooit tot goede resultaten geleid, of toch wel?
Waarom is het zo belangrijk dat FvD stemmers hier hun zegje kunnen doen?
Laat ze maar lekker een eigen topic openen.
Julus schreef:
15-02-2021 23:04
He laatste koekje in het pak
JIJ durft! Ik kreeg al bijna een staf aan mijn donder bij die benaming van koekje :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Twee jonge haarballen breken hier de woonkamer af dus het is tijd om die naar hun kamer te brengen en als ik dan toch boven ben val ik zelf ook maar in bed.
Bedankt voor het opfleuren en slaap lekker voor straks :cat:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrrrommmmm
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven