Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Shoppen op afspraak, hoe dan?

01-03-2021 08:51 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, je mag nu shoppen op afspraak.
Nu heb ik echt wel planten nodig die ik online bij de intratuin niet kan bestellen.
Maar als ik dan naar de website ga om een tijdslot te reserveren, kun je alleen maar 15 min reserveren. Dat kost het in onze winkel alleen al om van ingang naar uitgang te lopen.
Is er iemand die al gereserveerd heeft? En dan misschien meerdere tijdsloten achter elkaar? Hoe gaan jullie dat doen?
Alle reacties Link kopieren
Dat shoppen op afspraak heeft alleen nut als je al weet wat je wil zodat je dat kunt pakken en betalen.
Alle reacties Link kopieren
Niet.

Dit is bedacht door wereldvreemde ambtenaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee hoe dat gaat in een tuincentrum (inderdaad; je loopt je al de klere, 15 min ben je zó doorheen), maar wij gaan woensdag naar een bankenboer voor een nieuwe bank (en ja, dat móet echt inmiddels). Daar was het tijdslot een uur. We weten al wat we willen hebben gelukkig.

Ga je alleen of met iemand? Anders die andere de volgende 15 min laten boeken? Of kun je zelf nóg een tijdslot boeken, gelijk aansluitend?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even bellen met betreffende Intratuin en je vraag voorleggen.
Ik zat net te kijken op die website
Geen beginnen aan tuincentrum zelf al door lopen van begin tot kassa red je al amper in 10 minuten.
En je moet ook alleen komen :proud:
anoniem_402172 wijzigde dit bericht op 01-03-2021 08:59
11.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga alleen en heb wel een lijst met wat ik wil, maar ja dat moet ik dan wel even zoeken.
Ik ga ze even bellen en kijken hoe ik dat kan oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Even bellen inderdaad. Misschien kunnen ze je een half uur geven of zo.
Alle reacties Link kopieren
Betekent het tijdslot dan ook dat je er echt maar een kwartier binnen mag zijn? Dat is inderdaad niet te doen lijkt me... Achterlijk bedacht dit weer...
Kijk anders of je onder etenstijd kan dat is hier nog wel vrij zie ik
En dan wat langere tijd.
Ik zou afhaken als iemand met een stopwatch in mijn nek staat te hijgen.
Alle reacties Link kopieren
je mag 1 uur in winkels blijven.
Oh ik dacht dat ze wat je wil hebben voor je klaar zouden zetten.
Kun je niet 2 tijdsloten achter elkaar reserveren?
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat ze met een timer aan de ingang en de uitgang staan of dat je moet in-en uit klokken? Of dat als je 15 min binnen bent je niet meer mag afrekenen?
Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt... ze zullen af en toe omroepen om niet te dralen en de toestroom in de gaten houden. Gewoon naar binnen gaan, de planten pakken die je wilt en afrekenen. Wel interessant om te zien hoe lang je er dan daadwerkelijk over doet.
Dat lijkt met het tijdslot dat je binnen mag lopen. Zo deden de musea het ook en hopelijk snel weer..
Alle reacties Link kopieren
puntillita schreef:
01-03-2021 09:05
Dat lijkt met het tijdslot dat je binnen mag lopen. Zo deden de musea het ook en hopelijk snel weer..
Nee hoor. Ze hebben duidelijk gezegd, maximaal 2 kanten tegelijk binnen per verdieping.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor vrijdag een afspraak gemaakt, ik zie wel of ik het red binnen 15 minuten. Vermoed dat ik met een paar impulsaankopen thuis zal komen.
Bergje65 schreef:
01-03-2021 09:02
je mag 1 uur in winkels blijven.
Dat is niet waar, niet bij iedere winkel. Bij de action mag je maar 10 minuten binnen zijn, het minimum, zodat ze het maximum van 6 klanten per uur kunnen halen. Je moet dus gericht shoppen want die 10 minuten zijn zo om als je bij alles ook nog moet bedenken of je een witte of grijze wilt.

Ik begin er niet aan want ik voel me dan erg verplicht om iets te kopen, ook als ze toch niet blijken te hebben wat ik zoek. Bij de action geen probleem maar bij andere winkels misschien wel.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
01-03-2021 09:02
je mag 1 uur in winkels blijven.
Nee. De winkelier bepaalt dat. De enige eis die het kabinet gesteld heeft is dat er minimaal 10 minuten uitgetrokken moeten worden voor een bezoek.
Veel winkeliers zullen het tijdslot krap houden om zoveel mogelijk klanten te kunnen bedienen.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
01-03-2021 09:00
Betekent het tijdslot dan ook dat je er echt maar een kwartier binnen mag zijn? Dat is inderdaad niet te doen lijkt me... Achterlijk bedacht dit weer...
Ja. Naar binnen, pakken, afrekenen en weg.

TOnik zou zeker bellen met t tuincentrum en je vraag voorleggen.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Meubelen winkelen nu lijkt me echt drama. Wij hebben nog net voor de lockdown in november gewinkeld en waren echt lang in winkels aan het struinen.
Ook in meer winkels niets dan wel gekocht. Dat lijkt me ook zo ongemakkelijk. Dan maakt een winkel tijd voor je en dan vind je niks van je gading. Ja, ik weet het, dat is het risico van winkelier zijn, maar ik zou me daar echt ongemakkelijk onder voelen.
Zo blij dat we het gros van de spullen al hebben dus. We willen alleen nog een fauteuil, maar daar kom ik na de lockdown wel om.
DerryGirl schreef:
01-03-2021 09:26
Nee. De winkelier bepaalt dat. De enige eis die het kabinet gesteld heeft is dat er minimaal 10 minuten uitgetrokken moeten worden voor een bezoek.
Veel winkeliers zullen het tijdslot krap houden om zoveel mogelijk klanten te kunnen bedienen.
Maar zullen ze je dan er echt uit zetten als je na 10 minuten nog niet hebt wat je wil?
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat delen van de winkel alsnog afgezet gaan worden zodat je daar niet bij kan of dat ze gewoon veel minder voorraad en dus keuze hebben. Vergeet niet dat zij levende dingen verkopen. Als viooltjes (ik noem maar wat) zijn uitgebloeid koopt niemand ze, dus ze zullen daar minder van op voorraad hebben. Idem met dingen met een THT, ze gaan die winkels nu niet ramvol stouwen, er zullen nog wel producten van vorig jaar liggen.
Alle reacties Link kopieren
Anna2208 schreef:
01-03-2021 09:38
Maar zullen ze je dan er echt uit zetten als je na 10 minuten nog niet hebt wat je wil?
Denk t niet hoor. Maar ik ben geen winkelier...
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven