Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, wat zijn we er gruwelijk klaar mee! Deel 5

12-04-2021 13:27 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. Maar ook lief en leed gedeeld, want inmiddels voelt de lockdown ongeveer even oneindig als het heelal.

Kennen jullie die mop van die versoepelingen? Juist ja.

Dus helaas, deze reeks gaat nog wel even door. Scheld, vloek, klaag, jank, bid en verwonder in deel 5. Fuck Corona.

Hier vind je deel 4: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-iedere ... #p32587442

Dit was deel 3: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-bli ... #p32549700

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Het maakt mij allemaal heel onrustig.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleuter kwam net uit school met glimmende ogen dat volgende week vrijdag Sint op school komt....
Oh, ik hoop het zó voor het hummel....
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ik word er gewoon heel boos van, merk ik. Gewoon het idee dat er geen eind aan komt. De overheid moet nu, naast helaas noodzakelijke maatregelen op korte termijn, echt gaan nadenken over maatregelen op lange termijn. Dit kan gewoon niet elke keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik mopper weer even lekker mee..

🤬#@$#@#🤬
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 14:01
Mijn kleuter kwam net uit school met glimmende ogen dat volgende week vrijdag Sint op school komt....
Oh, ik hoop het zó voor het hummel....
Hoop ik ook voor je kleuter.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 14:01
Mijn kleuter kwam net uit school met glimmende ogen dat volgende week vrijdag Sint op school komt....
Oh, ik hoop het zó voor het hummel....
Ik hoop met je mee.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik moest de laatste 2 dagen aan dit topic denken. Niet te geloven dat de situatie gewoon weer zo kut is. Mijn man is inmiddels sinds 1 juli aan het werk, het heeft precies 6 maanden geduurd. Je denkt dan, fijn, alles gaat weer goed, geen stress. Maar godjezusnogaantoe. Daar gaan we weer. Een kind in paniek. Mag ik straks nog wel voetballen (zijn passie), wat als ik mijn klas besmet, mag ik ook een booster, in vind het zo stom mama. En ik zit met tranen op de bank. Was net weer begonnen met mijn koren (zingen is mijn passie en uitlaatklep). Sporten, etentjes, kerst, mijn verjaardag volgende week. Gadverdamme!

Wat fijn dat dit topic er nog is.... En sterkte iedereen met de stress.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 14:01
Mijn kleuter kwam net uit school met glimmende ogen dat volgende week vrijdag Sint op school komt....
Oh, ik hoop het zó voor het hummel....
Och jeetje. Ik zat vanmorgen met mijn peuters op de groep pietenmutsjes te maken. Ze beleven het wel , maar ook weer niet. Niemand is naar een intocht geweest en de vraag is nog maar of ze het lekker uitgebreid kunnen vieren. We hebben maar extra hard gedanst op de sinterklaasliedjes.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Niemand had dit in maart 2021 toch zien aankomen 😐

Herstel: 2020
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
26-11-2021 14:26
Och jeetje. Ik zat vanmorgen met mijn peuters op de groep pietenmutsjes te maken. Ze beleven het wel , maar ook weer niet. Niemand is naar een intocht geweest en de vraag is nog maar of ze het lekker uitgebreid kunnen vieren. We hebben maar extra hard gedanst op de sinterklaasliedjes.
Vandaag was rommelpiet geweest, ze mochten verkleed en ze hadden pietengym.
Ik had nooit verwacht dat ze deze aankondiging gingen doen. Ik denk dat ze de meester op school gaan ronselen als Sint. En wat juffen als Piet.

En dan hinkelen we voorzichtig door naar de Kerst periode na volgende week.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ik vreesde dit wel toen ze alles gingen opengooien, maar ik hoopte zo dat ik het verkeerd had.
Ik begrijp het ook gewoon niet. Het lijkt zo vreselijk uitzichtsloos nu... en ik vind dat heel erg lastig. Het moet toch een keer klaar zijn...
Tja, het schiet niet op. Tot dusverre kon ik het best aardig behappen maar nu weer de dreiging van de zoveelste variant en maatregelen. Om moedeloos van te worden. Ik word er niet onrustig van, wel moe.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 14:28
Vandaag was rommelpiet geweest, ze mochten verkleed en ze hadden pietengym.
Ik had nooit verwacht dat ze deze aankondiging gingen doen. Ik denk dat ze de meester op school gaan ronselen als Sint. En wat juffen als Piet.

En dan hinkelen we voorzichtig door naar de Kerst periode na volgende week.
Ja bij ons kondigden ze van de week pietengym aan voor maandag. Ik zat al zo te duimen dat dat inderdaad nog door mag gaan. Ik zou wel heel blij voor kleuter zijn!
Alle reacties Link kopieren
happyapple schreef:
26-11-2021 14:32
Ja bij ons kondigden ze van de week pietengym aan voor maandag. Ik zat al zo te duimen dat dat inderdaad nog door mag gaan. Ik zou wel heel blij voor kleuter zijn!
Ik las dat is uitgelekt dat de scholen niet dichtgaan
Alle reacties Link kopieren
Yraatje schreef:
26-11-2021 14:34
Ik las dat is uitgelekt dat de scholen niet dichtgaan
Klopt. Maar feestjes zoals Sint en kerst er wel niet bij zijn vermoed ik.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik word er gewoon boos en bijna agressief van (geval PMS)

Straks kan ik na het werk niet naar de sportschool omdat deze wss om 17.00 moet sluiten. Dan kan ik alleen in het weekend als ik er al tussen kom in het reserveringssysteem.

Dat word dan weer klooien met gewichten thuis en wandelen terwijl het abonnement nu wel gewoon doorloopt.

Ik had zo gehoopt dat dit allemaal niet meer nodig was maar helaas :mad:
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 14:37
Klopt. Maar feestjes zoals Sint en kerst er wel niet bij zijn vermoed ik.
Als je die heel klein viert??
Alle reacties Link kopieren
Mutsje78 schreef:
26-11-2021 14:44
Ik word er gewoon boos en bijna agressief van (geval PMS)

Straks kan ik na het werk niet naar de sportschool omdat deze wss om 17.00 moet sluiten. Dan kan ik alleen in het weekend als ik er al tussen kom in het reserveringssysteem.

Dat word dan weer klooien met gewichten thuis en wandelen terwijl het abonnement nu wel gewoon doorloopt.

Ik had zo gehoopt dat dit allemaal niet meer nodig was maar helaas :mad:
Ik heb geen gevalletje PMS, maar ik herken het gevoel... (Niet de sportschool trouwens)
Alle reacties Link kopieren
Alles dicht om 17 uur. Wanneer mag ik dan de sinterklaas cadeaus regelen? Op maandagochtend is alles dicht hier. In het weekend kun je over de koppen lopen verwacht ik. Ik hou van sneupen in de winkels, want dan loop ik nog wel eens per ongeluk tegen iets heel leuks aan wat ik op internet met gericht zoeken nooit zou hebben gezien.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Yraatje schreef:
26-11-2021 14:45
Als je die heel klein viert??
Op school kan toch niet klein?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-11-2021 14:48
Op school kan toch niet klein?
Misschien is dat anders, want een schoolactiviteit?? Ja, denk nu hardop.

Ik dacht dat je thuis bedoelde.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
26-11-2021 14:47
Alles dicht om 17 uur. Wanneer mag ik dan de sinterklaas cadeaus regelen? Op maandagochtend is alles dicht hier. In het weekend kun je over de koppen lopen verwacht ik. Ik hou van sneupen in de winkels, want dan loop ik nog wel eens per ongeluk tegen iets heel leuks aan wat ik op internet met gericht zoeken nooit zou hebben gezien.
Mark en Hugo rekenen op je creativiteit en gezond verstand. Want samen weet je wel.

Fokkit! Mijn gezond verstand is weg! 😖
Alles komt goed, alleen de rest niet
Echt hoe-dan dat ze alles om 17u dichtgooien. Zo gaan mensen alleen maar meer op elkaar de kerstinkopen doen. En de horeca moet weer bloeden.
Wie gaat er nou doordeweeks voor 17u naar de bioscoop? Echt belachelijk. Gooi dan die scholen maar dicht.
Alle reacties Link kopieren
En vanavond na de persconferentie kun je geheid rellen verwachten. 🤬
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hoe vervelend ook voor de kinderen en hun ouders, ik denk ook dat de scholen wel dicht moeten op een x moment. Zeker als dat een grote besmettingshaard blijft.
Je kunt het niet verkopen dat de rest allemaal eerder moet sluiten terwijl de grootste besmettingshaard toegankelijk blijft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven