Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vaccinatiegroep 1982-1991

27-05-2021 12:18 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vaccinaties op dit moment lekker vlot gaan, ook een topic voor de mensen geboren tussen 1982 en 1991. Kunnen wij ook eindelijk aftellen :cheer2:

Telefoonnummer om afspraken te maken: 08007070
kruimeltaart wijzigde dit bericht op 03-06-2021 12:49
13.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
11-06-2021 10:23
Ik val een beetje in een gat nu :proud:
Tot gisteren aan het aftellen tot ik de afspraak mocht maken en nu is het ineens weer wachten tot de afspraak ook daadwerkelijk is.
En dan is het vast weer een deceptie dat ik me niet super sterk en onoverwinnelijk voel naderhand :proud:
Heel herkenbaar!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
11-06-2021 10:23
Ik val een beetje in een gat nu :proud:
Tot gisteren aan het aftellen tot ik de afspraak mocht maken en nu is het ineens weer wachten tot de afspraak ook daadwerkelijk is.
En dan is het vast weer een deceptie dat ik me niet super sterk en onoverwinnelijk voel naderhand :proud:

Gelukkig besef je al wat je mentaal te wachten staat. :P
En na de prik: ah, ellende - ik heb koorts, boehoe...!
Of: hey, ik voel niks, alleen een blauwe plek op mijn arm, zou het wel werken...? ;-D
Maar echt: het komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen dinsdag mocht ik een afspraak plannen. Geboren in '87.
Online afspraak gepland voor eerste prik op 18 juni.
Helaas geen bevestiging ontvangen, dus gebeld.
Toen bleek ik opeens 11 juni al terecht te kunnen op dezelfde locatie. Vanmorgen als eerste geprikt, belandde in een lege wachtruimte na de tijd.

Gevaccineerd met Pfizer, en nu maar hopen dat de bijwerkingen meevallen. Op naar de 2e,op 16 juli ( de laatste werkdag voor mijn vakantie.)

Helemaal blij, en hartstikke vlot!🎉🎉
Alle reacties Link kopieren
Noorderling1987 schreef:
11-06-2021 10:37
Afgelopen dinsdag mocht ik een afspraak plannen. Geboren in '87.
Online afspraak gepland voor eerste prik op 18 juni.
Helaas geen bevestiging ontvangen, dus gebeld.
Toen bleek ik opeens 11 juni al terecht te kunnen op dezelfde locatie. Vanmorgen als eerste geprikt, belandde in een lege wachtruimte na de tijd.

Gevaccineerd met Pfizer, en nu maar hopen dat de bijwerkingen meevallen. Op naar de 2e,op 16 juli ( de laatste werkdag voor mijn vakantie.)

Helemaal blij, en hartstikke vlot!🎉🎉
Dit is de enige gelegenheid dat ik baal dat ik in het zuiden woon :rofl:
Maar heel fijn voor jou dat je zo snel terecht kon!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef: Dit is de enige gelegenheid dat ik baal dat ik in het zuiden woon :rofl:
Maar heel fijn voor jou dat je zo snel terecht kon!
Ach ik woon in het midden en kan pas de 29e. Maar misschien moeten we nog verder naar het noorden :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
1991 mag vanaf 11.30!
lollypopje schreef:
11-06-2021 10:59
Ach ik woon in het midden en kan pas de 29e. Maar misschien moeten we nog verder naar het noorden :P
Noorden hier, en ja ik denk het wel :lol:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa datum geprikt! (Pun intended ;-D )
Ik mag 28 juni al voor de eerste, best snel dus :)
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Wat is die slogan ook alweer: "Er gaat niets boven Groningen"? :D
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
De eerste datum kon niet, maar na de eerste week van augustus hebben we ze beide achter de rug! Allebei in het weekend, dus prima.
Ik merk wel dat ik nu ik een afspraak heb de naald op foto's van vaccinaties ineens veel groter vind dan eerst, toen ik daar in het geheel niet op lette :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Haha, daar ga ik dus vooral even helemaal niet op letten. Ik houd me vast aan dat de meeste mensen zeggen de prik amper te voelen. En op de locatie geef ik aan dat ik de naald echt niet wil zien.
Alle reacties Link kopieren
Targaryen schreef:
11-06-2021 15:21
Haha, daar ga ik dus vooral even helemaal niet op letten. Ik houd me vast aan dat de meeste mensen zeggen de prik amper te voelen. En op de locatie geef ik aan dat ik de naald echt niet wil zien.
Ik heb geen spuit en naald gezien, onbewust ik was daar helemaal niet mee bezig. Ook niet over gehad, je bent al klaar voordat je het weet. Dus gewoon gaan zitten en niet gaan "zoeken" naar de spuit.
Alle reacties Link kopieren
Yes, vanochtend gebeld ('90), 1e prik op 26 juni en 2e prik 1e week augustus :cheer:

Ik heb een festival gepland op 31 juli en had gehoopt daarvoor volledig gevaccineerd te zijn, maar soit. Als het festival doorgaat hoop ik dat ik alsnog mag komen.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Voor de vakantiegangers:

Vanaf 21 juni keuze voor Janssen-vaccin mogelijk
Vanaf 21 juni kunnen alle 18-plussers vragen om met het Janssen-vaccin te worden ingeënt tegen corona, meldt het ministerie van VWS. Het vaccin heeft als voordeel dat één prik voldoende is voor volledige vaccinatie. Van de andere vaccins die in Nederland worden gebruikt zijn er twee nodig. Daarom wil minister De Jonge het Janssen-vaccin aanbieden aan elke volwassene die dat wil.

Ook mensen die al een afspraak hebben staan voor vaccinatie met een ander vaccin maar toch Janssen willen, kunnen bellen en hun afspraak omzetten naar een prik met het Janssen-vaccin.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
11-06-2021 16:20
Voor de vakantiegangers:

Vanaf 21 juni keuze voor Janssen-vaccin mogelijk
Vanaf 21 juni kunnen alle 18-plussers vragen om met het Janssen-vaccin te worden ingeënt tegen corona, meldt het ministerie van VWS. Het vaccin heeft als voordeel dat één prik voldoende is voor volledige vaccinatie. Van de andere vaccins die in Nederland worden gebruikt zijn er twee nodig. Daarom wil minister De Jonge het Janssen-vaccin aanbieden aan elke volwassene die dat wil.

Ook mensen die al een afspraak hebben staan voor vaccinatie met een ander vaccin maar toch Janssen willen, kunnen bellen en hun afspraak omzetten naar een prik met het Janssen-vaccin.

:hyper: Wat goed! Ik denk dat ik dit dan ga doen!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Targaryen schreef:
11-06-2021 15:21
Haha, daar ga ik dus vooral even helemaal niet op letten. Ik houd me vast aan dat de meeste mensen zeggen de prik amper te voelen. En op de locatie geef ik aan dat ik de naald echt niet wil zien.
Ja, dat ga ik ook proberen, gewoon niet kijken, doe ik met bloedprikken ook altijd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste(1991) heeft ook twee afspraken staan. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag mijn eerste prik gekregen (1982). 😀
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de eerste prik gekregen (ben van '85). Nu klein beetje spierpijn en wel hele middag geslapen. Verder geen klachten. Op naar 16 juli voor #2 :mrgreen:
Kruimeltaart schreef:
11-06-2021 18:13
Hier ook de eerste prik gekregen (ben van '85). Nu klein beetje spierpijn en wel hele middag geslapen. Verder geen klachten. Op naar 16 juli voor #2 :mrgreen:
Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Helaas, we zijn er nog niet. Ik heb sinds vanmorgen 1 kind in thuisquarantaine. Hier in het Zuiden loopt met gigantisch achter met vaccineren. Mijn partner is van 1979 en heeft zondag pas een afspraak. En ik van 1982 pas de 27e. En nu zit de hele klas in quarantaine en kan kind zondag naar de GGD om te testen.
Mag mijn partner nu dan wel of niet zijn vaccinatie halen??
Thing1 schreef:
16-06-2021 10:46
Helaas, we zijn er nog niet. Ik heb sinds vanmorgen 1 kind in thuisquarantaine. Hier in het Zuiden loopt met gigantisch achter met vaccineren. Mijn partner is van 1979 en heeft zondag pas een afspraak. En ik van 1982 pas de 27e. En nu zit de hele klas in quarantaine en kan kind zondag naar de GGD om te testen.
Mag mijn partner nu dan wel of niet zijn vaccinatie halen??
Zit je kind in quarantaine omdat een klasgenoot positief is getest of wegens klachten?
Eerste geval: partner mag gewoon naar buiten en vaccinatie halen.Tweede geval: jullie moeten tot 5 dagen na het laatste contact met kind in quarantaine en dan testen.
Alle reacties Link kopieren
Er is een kind in de klas positief getest.
Alle reacties Link kopieren
Hmm hier ook zuiden, maar ik ben eerder aan de beurt en zit qua geboortejaar redelijk aan het einde van de groep.

Vervelend van je kind. Maar volgens mij mag jouw partner wel zijn vaccinatie gaan halen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven