Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vaccinatieoproep 1992 - 2003

10-06-2021 11:11 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yes, het gaat nu super snel met vaccineren dus het kan niet lang meer duren voordat de twintigers (en tieners) aan de beurt zijn! Praat hier gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn jaren, maar kom wel gezellig meevolgen. Gewoon omdat ik het samen aftellen zo leuk vind :)

Hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in die groep en heb mijn eerste vaccinatie vorig week gehad.
Ik volg ook mee. Mijn kind is van 2005 en ik ben benieuwd wanneer jullie jaren aflopen en eventueel 2004 en 2005 begint.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa het komt in zicht! Ben benieuwd wanneer we de afspraak kunnen maken.
Ik hoop dat jullie groep volgende week ergens aan de beurt komt maar dat zal wel want ze zijn al bij 1989.
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
10-06-2021 11:23
Ik volg ook mee. Mijn kind is van 2005 en ik ben benieuwd wanneer jullie jaren aflopen en eventueel 2004 en 2005 begint.
Pas als iedereen is geweest, ik gok op september. Hier ook eentje uit 2005. En een uit 1999 die in het buitenland woont. Ze is daar (Schotland) aan de beurt als ze net een maand hier komt, en als ze hem hier haalt, is ze waarschijnlijk al weg als de tweede prik moet. Komt net lastig uit.
Ik ben van 1992, dus zal inderdaad snel een afspraak mogen inplannen!
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
10-06-2021 11:22
Niet mijn jaren, maar kom wel gezellig meevolgen. Gewoon omdat ik het samen aftellen zo leuk vind :)

Hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn.
Gezellig!! Ik hoop het ook.
KamilleT schreef:
10-06-2021 11:37
Pas als iedereen is geweest, ik gok op september. Hier ook eentje uit 2005. En een uit 1999 die in het buitenland woont. Ze is daar (Schotland) aan de beurt als ze net een maand hier komt, en als ze hem hier haalt, is ze waarschijnlijk al weg als de tweede prik moet. Komt net lastig uit.
Maar met de snelheid waarmee wij nu gaan is dit al over 2-3 weken, niet pas in september toch? (mits goedkeuring EMA, maar dat terzijde)
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen zitten in deze groep en kunnen niet wachten tot ze eindelijk aan de beurt zijn. Gaat echt lekker snel nu :cheer2:
Love is never wrong
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
10-06-2021 11:42
Maar met de snelheid waarmee wij nu gaan is dit al over 2-3 weken, niet pas in september toch? (mits goedkeuring EMA, maar dat terzijde)
Volgens mij gaan de 18-minners pas als iedereen twee keer heeft gehad.
KamilleT schreef:
10-06-2021 11:43
Volgens mij gaan de 18-minners pas als iedereen twee keer heeft gehad.
Dat zou zonde zijn zeg. Als de vaccin-leveringen blijven zoals het nu gaat zou dat ook niet nodig zijn.

Nou, we wachten maar af dan he :-)
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
10-06-2021 11:22
Niet mijn jaren, maar kom wel gezellig meevolgen. Gewoon omdat ik het samen aftellen zo leuk vind :)

Hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn.

Ik ook. Heb 'm al binnen, maar leuk om alle 'zijn we al aan de beurt?' topics te volgen.
Succes iedereen!
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
10-06-2021 11:43
Volgens mij gaan de 18-minners pas als iedereen twee keer heeft gehad.

Dan zou het eerder zijn: als alle 18+ers de 1e en 2e afspraak hebben kunnen plannen.
Stel dat er komende tijd net als nu elke dag een jaartal wordt vrijgegeven, dan zou 2003 vanaf 23 juni de 2 prikafspraken mogen maken. Dan is er geen reden om voor 2004 en 2005 nog langer (hoe lang, 1 dag, 1 week, 1 maand?) te wachten totdat iedereen ook echt een afspraak heeft staan.
En stel dat er af en toe een dag geen jaar wordt 'vrijgegeven', zit je nog op eind juni voor de 2004/2005-groep.
Betekent niet dat je ook meteen geprikt wordt, maar wel meestal een paar weken later je eerste afspraak.
Overigens als je de 1e afspraak plant, krijg je ook meteen de tweede afspraak ingeboekt.
Alle reacties Link kopieren
:yes:

Ik volg ook mee, want ik heb kinderen uit 1994, 1997, 2000 en 2002.
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik kan niet wachten! Nog maar 10 jaar te gaan ;)
Alle reacties Link kopieren
Tijgerprintje2 schreef:
10-06-2021 12:25
Jaa ik kan niet wachten! Nog maar 10 jaar te gaan ;)
Voor mij ook nog 10!
Ik ben van 92 en kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook, mijn kinderen (1996, 1998) wachten met smart.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook, mijn jongste is van 1996.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van 94 en ik kan echt niet wachten! Het komt nu eindelijk echt dichtbij :)
Alle reacties Link kopieren
:yes: Ik zit ook in deze groep, en mijn broers/zussen/ vrienden ook (of iets eerder). Kan niet wachten!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Hier 2 die aan het aftellen zijn, 1999 en 2000. Dochterlief is van 2004 en valt net buiten de boot, waar ze flink van baalt.
Such a beautiful place to be with Friends.
Ik lees ook mee! Mijn kinderen zijn uit 2000 en 2003. Jongste heeft al Corona gehad, dus die is met 1 prik klaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven