Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vaccinatieoproep 1992 - 2003

10-06-2021 11:11 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yes, het gaat nu super snel met vaccineren dus het kan niet lang meer duren voordat de twintigers (en tieners) aan de beurt zijn! Praat hier gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt snel te gaan zo maar valt volgens mij wel tegen. Diverse collega's van rond de 40 die het niet voor elkaar krijgen om een afspraak te maken. 2de tijdvak niet open, alleen plek op 2 uur rijden, midden op de dage enz. enz.

Dus hoop voor deze groep dat ze snel een plekje kumnen vinden dat nog enig sinds te doen is zonder een halve dag vrij te moeten nemen voor 1 prik. En hoor dat de mensen die bellen er sowieso amper tussen komen omdat het veel te druk is en ze 3x na meer dan een half uur in de wacht zelf maar op hangen.
Alle reacties Link kopieren
ZonGeregeld schreef:
10-06-2021 19:27
Het lijkt snel te gaan zo maar valt volgens mij wel tegen. Diverse collega's van rond de 40 die het niet voor elkaar krijgen om een afspraak te maken. 2de tijdvak niet open, alleen plek op 2 uur rijden, midden op de dage enz. enz.

Dus hoop voor deze groep dat ze snel een plekje kumnen vinden dat nog enig sinds te doen is zonder een halve dag vrij te moeten nemen voor 1 prik. En hoor dat de mensen die bellen er sowieso amper tussen komen omdat het veel te druk is en ze 3x na meer dan een half uur in de wacht zelf maar op hangen.
Is er echt geen plek, of moeten ze te lang wachten?
Ik ken niemand die niet heeft kunnen inplannen. Wel dat het soms drie weken duurt in een regio.

Telefoon kwam ik er in een minuut door, maar ik kan me voorstellen dat het 's avonds drukker is, omdat dan meer mensen bellen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
10-06-2021 19:31
Is er echt geen plek, of moeten ze te lang wachten?
Ik ken niemand die niet heeft kunnen inplannen. Wel dat het soms drie weken duurt in een regio.

Telefoon kwam ik er in een minuut door, maar ik kan me voorstellen dat het 's avonds drukker is, omdat dan meer mensen bellen.
Geen plek. Bij een locatie super dicht bij was er alleen plek voor de 1ste prik maar de 2de konden ze bijvoorbeeld nog niet inplannen omdat die dagen nog niet open stonden. Dat was bij de keer dat hij er wel doorheen kwam telefonisch. Moest over een weekje nog maar en keer bellen dat zou het vast wel open staan. Maar dan komt hij er telefonisch niet door heen en online krijgt hij bijv alleen locaties in andere provincies te zien terwijl er dichterbij nog zo veel opties zijn kwa afstand die nog enigszins te doen zijn.

Dus helaas, niet iedereen heeft geluk dat het snel gaat als ze ana de beurt zijn. Voordat ze er door heen komen gaan de volgende jaartallen ook al bellen. Wat ik uitaard helemaal snap, als je kunt ga je uiteraard niet nog langer wachten.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend zeg. Wel positief dat het zo druk is, maar minder als je graag een afspraak wilt.

Qua bellen zou ik zeggen doe het onder kantoortijd of etenstijd, dan kom je er volgens mij een stuk sneller door.
Ik belde van de week rond een uur of 12 en echt vrijwel meteen iemand aan de lijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat de twintigers niet voor september 2 prikken hebben gehad...waarom wilt deze groep gevaccineerd worden?

Ik ken een paar twintigers tussen de 21 en 18 en zij willen gevaccineerd worden omdat ze over de wereld willen reizen :-|
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
10-06-2021 20:39
Ik denk wel dat de twintigers niet voor september 2 prikken hebben gehad...waarom wilt deze groep gevaccineerd worden?

Ik ken een paar twintigers tussen de 21 en 18 en zij willen gevaccineerd worden omdat ze over de wereld willen reizen :-|
Het maakt toch niet uit waarom ze het willen?
Als ze het doen om te kunnen reizen, doen ze het in elk geval :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
1995 hier, kan niet wachten! Lazen net dat mijn vriend (1990) sinds 20.30 ook aan de beurt is.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat het zo snel gaat. Ik ga er ook van uit dat ze na de achtienjarigen gelijk doorgaan met de groepen daaronder.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, volgens mij is dit het eerste topic waar ook veel kinderen van forummers aan de beurt zijn. Betekent wel dat het redelijk op schiet.

1992 hier! Zelfs al een kansje om morgen aan de beurt te zijn en anders hoop ik in ieder geval op overmorgen! :cheer2:
Zelf van 1993, dus val wel in deze groep maar heb de vaccinatie via het werk al gehad. Op 22 juni wel nog de tweede die ik van AZ moet krijgen. Maar mijn broertje en vrienden vallen wel ook in deze groep. Gezien de plannen zijn om daarmee op vakantie te gaan tel ik echt wel met ze mee af. Ze willen allemaal graag Janssen als ze daarvoor mogen kiezen, dus hoop dat dat ook snel rond is!
Alle reacties Link kopieren
Hoppípolla schreef:
10-06-2021 21:19
Grappig, volgens mij is dit het eerste topic waar ook veel kinderen van forummers aan de beurt zijn. Betekent wel dat het redelijk op schiet.

1992 hier! Zelfs al een kansje om morgen aan de beurt te zijn en anders hoop ik in ieder geval op overmorgen! :cheer2:

Haha, ja, misschien schrijft je moeder hier ook wel. ;-D
Stuk ouder, geen kinderen maar ik lees ook mee. Vind deze topics fijn om te lezen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mijne in januari en februari al gehad, maar nu zijn eindelijk m'n leeftijdsgenoten (bijna) aan de beurt! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk komt voor onze groep nu ook een einde aan het wachten! :cheer2: Ik hoop dat ze morgen 1991 en 1992 vrijgeven. Ik duim dat ik voor mijn vakantie nog geprikt kan worden.
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
10-06-2021 20:39
Ik denk wel dat de twintigers niet voor september 2 prikken hebben gehad...waarom wilt deze groep gevaccineerd worden?

Ik ken een paar twintigers tussen de 21 en 18 en zij willen gevaccineerd worden omdat ze over de wereld willen reizen :-|
Omdat ik geen Corona wil? Omdat ik wil kunnen reizen zonder negatieve testen? Omdat ik mijn familie weer wil kunnen begroeten? Wat is er mis met over de wereld willen reizen?
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
10-06-2021 21:51
Omdat ik geen Corona wil? Omdat ik wil kunnen reizen zonder negatieve testen? Omdat ik mijn familie weer wil kunnen begroeten? Wat is er mis met over de wereld willen reizen?
Dat is een verwende reden :P

En volgens mij ook echt niet leeftijdsgebonden. Volgens mij kunnen veel 60+ers ook niet wachten tot ze weer met hun caravan naar het zuiden kunnen trekken en in het najaar naar verweggistan kunnen vliegen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
10-06-2021 20:39
Ik denk wel dat de twintigers niet voor september 2 prikken hebben gehad...waarom wilt deze groep gevaccineerd worden?

Ik ken een paar twintigers tussen de 21 en 18 en zij willen gevaccineerd worden omdat ze over de wereld willen reizen :-|
Zodat de wereld weer open kan.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zit zowel de eerste als tweede er al in (eerder ivm werk), maar ik tel mee af voor mijn ‘jaargenoten’! (1997)
happy__ wijzigde dit bericht op 10-06-2021 22:06
8.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeej een topic voor ons!

Las net dat 1990 al mag, dus het schiet aardig op. Ik ben van 96 dus verwacht dat we vanaf volgende week mogen. En aangezien ik op het moment festivaltickets aan het kopen ben komt dat goed uit! (niet dat ik me daarvoor laat vaccineren, maar toch)
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
10-06-2021 20:39
Ik denk wel dat de twintigers niet voor september 2 prikken hebben gehad...waarom wilt deze groep gevaccineerd worden?

Ik ken een paar twintigers tussen de 21 en 18 en zij willen gevaccineerd worden omdat ze over de wereld willen reizen :-|
Omdat ik wil dat we weer terug gaan naar normaal? Nu ben ik 24, maar dan nog. En voor mij komt het wel gunstig uit, want ik heb in september vakantie en heb dan dus in ieder geval al 1 prik gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, oudste kind is van 93 maar heeft meegedaan iaan de laatste testfase van curavec. Als hij een oproep krijgt dan hoort hij of hij de echte of placebo had.
Dochter van 97 maar die hoeft er 1
Aftellen
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
10-06-2021 20:39
Ik denk wel dat de twintigers niet voor september 2 prikken hebben gehad...waarom wilt deze groep gevaccineerd worden?

Ik ken een paar twintigers tussen de 21 en 18 en zij willen gevaccineerd worden omdat ze over de wereld willen reizen :-|
Omdat ik mijn normale leven terug wil, kwetsbaren wil beschermen die geen vaccinatie kunnen krijgen, wil bijdragen aan het verhelpen van deze pandemie, mijn familie/vrienden onbezorgd wil knuffelen, geen corona wil oplopen en al helemaal geen langdurige klachten (en hiermee de zorg belasten)
Alle reacties Link kopieren
Yeah ik lees mee!
Ik heb nodig: 1992, 1993 en 1996
Kan niet lang meer duren nu :)
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
10-06-2021 20:39
Ik denk wel dat de twintigers niet voor september 2 prikken hebben gehad...waarom wilt deze groep gevaccineerd worden?

Ik ken een paar twintigers tussen de 21 en 18 en zij willen gevaccineerd worden omdat ze over de wereld willen reizen :-|
Dat valt denk ik mee hoor, ik heb gisteren een afspraak gemaakt en mijn tweede prik eind juli binnen.
Ik verwacht dat de twintigers allemaal deze week een afspraak mogen maken dus dan ook gewoon rond 1 augustus hun 2e prik hebben.
En er wordt nog gekeken naar vrijgeven van Janssen waardoor je helemaal snel klaar bent.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
11-06-2021 10:15
Dat valt denk ik mee hoor, ik heb gisteren een afspraak gemaakt en mijn tweede prik eind juli binnen.
Ik verwacht dat de twintigers allemaal deze week een afspraak mogen maken dus dan ook gewoon rond 1 augustus hun 2e prik hebben.
En er wordt nog gekeken naar vrijgeven van Janssen waardoor je helemaal snel klaar bent.
Ik hoop op uiterlijk half augustus de tweede prik bij mijn kinderen, we hebben op 1 september een vakantie gepland.

Hier in de regio is de wachttijd voor een 1e afspraak circa 5 weken.
Love is never wrong

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven