Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Geen honger na prik

11-06-2021 09:51 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu was ik zo wie zo van plan om het vaccin te nemen maar voor mensen die nog aarzelen hierbij nog een extra reden om het wel te doen
(mocht je het nodig hebben letterlijk en / of 'figuurlijk').

Sinds mijn prik (Pfizer) op dinsdag middag heb ik totaal geen trek meer.
Op een beetje pijnlijk plekje na op mijn arm geen bijwerkingen.

Verder voel ik mij super goed maar gewoon geen honger, geen trek, geen niks.
Het kan natuurlijk ook toeval zijn....

Of zouden ze er iets hebben ingestopt om naast de covid-pandemie ook de obesitas-epidemie tegen te gaan?
:idee:
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat juist geen fijne bijwerking vinden. Minder behoefte aan snaaien, prima, maar echt helemaal geen trek vind ik geen fijn gevoel. Je moet toch eten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dan had ik helaas de verkeerde vloeistof.

Ik bunker nog net zo veel als voor de vaccinaties :sigh:
Susan schreef:
11-06-2021 09:54
Ik zou dat juist geen fijne bijwerking vinden. Minder behoefte aan snaaien, prima, maar echt helemaal geen trek vind ik geen fijn gevoel. Je moet toch eten.

Of je neemt het allemaal heel serieus. Dat kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Hm ik heb met dit warmere weer sowieso minder trek, maar komt goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze dit bij mij activeren na de 2e prik, ik kan dat wel gebruiken :biggrin:
Love is never wrong
Alle reacties Link kopieren
Dan nemen we elke week een prik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kudt, heb ik toch het verkeerde merk gekregen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig dat het topic hieronder, in de lijst nieuwe topics, gaat over slagroomtaart.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste symptoom van de coronabesmetting een paar maanden geleden was geen trek hebben. Heel ongewoon voor mijn doen. Kan me dus best voorstellen dat dit bij sommige ook een bijwerking is. Ik kon het toen ook invullen als symptoom op de vragenlijst van de GGD dus ik vermoed dat het vaker voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
11-06-2021 09:55
Of je neemt het allemaal heel serieus. Dat kan ook.
Heb je daar last van of zo?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
11-06-2021 10:00
Heb je daar last van of zo?

:HA:

Jij wel geloof ik.
Ik werd misselijk en ziek.

Maar afvallen ho maar. Wat een vreemde OP.
Solomio schreef:
11-06-2021 09:59
Wel grappig dat het topic hieronder, in de lijst nieuwe topics, gaat over slagroomtaart.

Ja, lekker.
Ik herken het
De dagen erna had ik een ietwat onpasselijk gevoel en had ik ook minder zin in eten.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-06-2021 09:59
Kudt, heb ik toch het verkeerde merk gekregen.
Ik dacht dat ik speciaal was met Janssen, maar ik wil deze speciale bijwerking :'(
Alle reacties Link kopieren
10 minuten geleden geprikt met Pfizer. Ben benieuwd!
Nou zeg. Volgens mij hebben ze mij een placebo gegeven in plaats van Pfizer. Niet magnetisch, en trek als nooit tevoren.
Waar kan ik een klacht tegen mijn GGD indienen? :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-06-2021 09:59
Kudt, heb ik toch het verkeerde merk gekregen.
Misschien wordt het bij sommigen pas bij de 2e prik geactiveerd om het niet te veel laten opvallen?
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
CatherineTheGreat schreef:
11-06-2021 10:19
Misschien wordt het bij sommigen pas bij de 2e prik geactiveerd om het niet te veel laten opvallen?

Die heb ik ook al gehad. :|
Maar wat wil je bereiken met het topic? Denk je dat je de rest van je leven geen trek meer hebt?
Alle reacties Link kopieren
CatherineTheGreat schreef:
11-06-2021 10:19
Misschien wordt het bij sommigen pas bij de 2e prik geactiveerd om het niet te veel laten opvallen?
Wacht even af tot het weer minder warm wordt. Dan komt je trek vanzelf weer terug. Met warm weer héb je nu eenmaal minder snel zin in warm, calorie rijk voedsel en meer aan lichter, frisser eten.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Dat mag ik niet hopen want ik heb de eerste net gehad en ik ga morgen uit eten sinds tig maanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg dinsdag ook mijn eerste Pfizer-prik. Sowieso is deze week een rare week, met die prik (en een dik uur in de file om bij de priklocatie te komen), de warmte, mijn sport die weer begonnen is, vergaderingen, een extra hobby erbij, scholen weer open, kinderen waarvan de planning veranderd is, al dan niet vegetarisch eten, mijn cyclus… Ik eet gewoon op tijden dat dat praktisch is qua werk en hobby’s, ik denk daarbij niet na of ik wel trek heb.
Alle reacties Link kopieren
blijmetmij schreef:
11-06-2021 10:21
Maar wat wil je bereiken met het topic? Denk je dat je de rest van je leven geen trek meer hebt?
Maar natuurlijk denk ik dat!

En om te antwoorden op je eerste vraag wil ik graag dat wij met z'n allen de prik nemen en samen Kumbaya gaan zingen...
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven