Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wat haat ik het merendeel van mijn medelanders inmiddels

27-11-2021 09:35 4054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik vast niet de enige ben die inmiddels echt kotst van al die nare, egoïstische, domme, verwende mensen die maar blijven vinden dat maatregelen alleen voor anderen gelden, hierbij een eigen ranttopic.

Voor iedereen die even wil ranten op zijn schijtirritante medemens: leef je uit.



mededeling van de moderators:
Wij vinden het prima dat dit topic gebruikt wordt om stoom af te blazen zolang dingen niet op de man gaan. We lezen mee en grijpen in waar nodig.
Am Yisrael Chai!
Sjee, wat eng dat wij eensgezind zijn!

Maar haten is een heftig woord. Zo ver ga ik niet. Ik begrijp sommige mensen niet, we spreken elkaars taal niet.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 02-01-2022 08:43
44.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Conform Vivatraditie, TO trapt af.

Echt WAAAAAAAAROM is het zo moeilijk om gewoon eens te doen wat er van ons gevraagd wordt? Waarom is het elke keer zo dat Rutte bij wijze zijn zin nog niet eens heeft afgemaakt en iedereen alweer manieren aan het zoeken is om vooral NIET te doen wat er in de persco gezegd wordt?

Ik haat Rutte ook. En ik haat Corona ook. Maar de enige manier om ooit weer een beetje normaal leven te krijgen is zorgen dat de druk op de zorg afneemt. En als dat betekent dat we daarvoor allemaal even echt thuis moeten blijven: DOE dat verdorie dan eens gewoon. Hoe moeilijk is het?
Am Yisrael Chai!
Ik haat niemand, maar baal wel van de anti vaxxers
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nu al dat ik het met alles in dit topic eens zal zijn.
Ik haat niemand. Gelukkig niet zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dan haat ik mijn werkgever die mensen die niet meer stimuleert om thuis te werken, maar juist verplicht dat er mensen naar kantoor komen. Daardoor zit ik alsnog elke week gemiddeld 3 dagen op kantoor, terwijl ik mijn werk heel prima thuis kan doen.
misspiglet wijzigde dit bericht op 27-11-2021 09:47
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me deaud aan zweefteefwappies die jengelen dat ze geen QR-code hebben en nu niet naar een zwerfteefwappiebijeenkomst kunnen.

Ik erger me nog meer aan de organisatoren van die zweefteefwappie-bijeenkomsten die meteen meehuilen: "Oh, wat erg! Stuur even een pb, dan zet ik je op de vrijwilligerslijst en dan heb je geen QR-code nodig".

Hoezo geen QR-code? 2G is nog steeds niet ingegaan.

Misschien kan ik me beter ergeren aan degenen die bedacht hebben dat vrijwilligers geen QR-code nodig hebben...
:facepalm:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
27-11-2021 09:45
Ik haat niemand. Gelukkig niet zeg.
+1. Lijkt me naar om met zoveel haat en nijd door het leven te gaan.
Haten is een sterk woord, maar ik begrijp precies wat je bedoelt.

Gistermiddag in de zeikregen, mijn fiets met posttassen strak tegen de muur in het winkelcentrum. Ik pak post uit mijn tas, ga recht staan en krijg bijna een punt van een paraplu in mijn oog. HOEZO anderhalve meter.... dat domme mens redde de anderhalve centimeter niet eens! Loop die postbezorger maar lekker omver, joh, want wij moeten winkelen op Black Friday tot wij er letterlijk dood bij neervallen!
:swear:

Dank je, Fashionvictim, voor dit topic.
Alle reacties Link kopieren
En weer jankberichten in diverse kranten van Nederlandse gezinnen en avonturiers, die nu in een quarantainehotel zitten vanuit Zuid-Afrika. Moesten midden in een wereldwijde pandemie toch nog zo nodig even een verre vliegreis maken, maar kunnen niet dealen met de consequenties, zoals die in deze tijden nu eenmaal kunnen volgen.

‘Mensonterend’ en ‘eten en drinken niet goed geregeld’ huilen ze met droge ogen in de Telegraaf en andere media. Terwijl ze straks gewoon een weekje in thuisquarantaine mogen wat hier in Nederland een lachertje is omdat je gewoon weer de supermarkt of school inwandelt op basis van je eigen inschatting.

Echt bizar. Op het randje van de ravijn dansen en huilen als je er dan invalt (en nog wordt opgevangen ook). Vrees dat het allemaal nog heel lang gaat duren zo.

Blijf GODVERDOMME gewoon een beetje op je plek in deze tijden, rek niet telkens de regels op. Net als die klootzakken met hun polsbandjes ipv QR.
Ja! Dank voor dit topic. Er is zoveel domheid en zoveel 'moet toch kunnen' . Echt, dit wordt over een week of 2 een volledige lockdown. Want Sint met opa en oma moet gewoon doorgaan (nu actueel). Dan hoop ik in die lockdown een opa en oma- verbod, mogen ze het helemaal zelf uitzoeken met oppas en dat soort onzin. Echt godgloeiende, wat zijn mensen dom. Perse een fokking kinderfeest willen vieren en jezelf en anderen daarvoor de dood en een zorginfarct injagen. WTF.

Het lijkt wel een slechte rampenfilm waarin je de domme massa zo recht de vulkaan in ziet rennen. Nou, doe maar lekker dan, opgeruimd staat netjes. Maar verwacht geen hulp, zorg of wat dan ook. Gewoon hoppakee de lijn naar de (huis) arts doorknippen bij die lui. Je hebt je feestje gehad, deal maar met de gevolgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik baal er ook van dat zoveel mensen bewust de regels en adviezen in de wind slaan. En ik vind daar ook wat van en het maakt me verdrietig en boos. Maar ik snap de toon in dit topic ook niet, wat heeft dat nou voor zin?
Alle reacties Link kopieren
Sappige in het ziekenhuis, zie dagblad van Noorden.
Corona overleefd, nog steeds geen vaccinatie willen, je weet niet wat er 8n zit.
Maar wel de troep slikken,ingespoten krijgen ,om op te knappen .
Ook daarvan weet je niet wat er in zit.
Door dat soort dom volk, kunnen mensen ,die op de wachtlijst staan niet geholpen worden en die mogen dan wel sterven aan hun uit groeiende tumoren en andere ziektes.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt moeder van klasgenoot van kind. Door jou moest mijn dochter alweer in quarantaine en heeft je zoon minimaal 3 klasgenoten besmet. Jij wist dat hij in contact was geweest met iemand met Corona, maar toch stuur je hem met klachten ongetest naar school. En dan durf je in de groepsapp van de ouders ook nog te klagen over het feit dat klasgenoten vonden dat hij thuis moest blijven en gestest moest worden. Dat maakte jezelf wel uit. Bedankt trut. En draag in vervolg je mondkapje eens fatsoenlijk als ik je tegen kom in de winkel waar je werkt.
Alle reacties Link kopieren
Oe, lekker topic.

Ik merk dat mijn lontje steeds korter aan het worden is. Waar ik normaal mezelf beschouw als een genuanceerd persoon, heb ik GEEN ENKEL geduld meer met mensen die de regels niet naleven of allerlei kutredenen hebben om zich niet te laten inenten.

Mijn kapster zat zich van de week enorm te beklagen over dat ze zo bang was weer te moeten sluiten en dat ze al zo'n harde klap te verduren had gehad in de vorige lockdown waar ze nog niet van hersteld was etc. Begrijpelijk, snap ik. Daarna vertelde ze dat ze zich niet had laten vaccineren want ze wilde graag ergens in de komende zomer proberen zwanger te worden en tja, je weet niet wat zo;n vaccin op de lange termijn in je lichaam doet bladiebladiebla, en als klap op de vuurpijl voegde ze me ook nog even toe dat ze niet begreep waarom ik me WEL had laten inenten.

Normaal zou ik heel redelijk de discussie aangegaan zijn, nu had ik zin om haar met haar hoetsjiepoetsjie Dyson-fohn voor haar bek te rammen.

U begrijpt: het is voor iedereen beter als ik voorlopig even binnen blijf.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
27-11-2021 09:46
Ik erger me deaud aan zweefteefwappies die jengelen dat ze geen QR-code hebben en nu niet naar een zwerfteefwappiebijeenkomst kunnen.

Ik erger me nog meer aan de organisatoren van die zweefteefwappie-bijeenkomsten die meteen meehuilen: "Oh, wat erg! Stuur even een pb, dan zet ik je op de vrijwilligerslijst en dan heb je geen QR-code nodig".

Hoezo geen QR-code? 2G is nog steeds niet ingegaan.

Misschien kan ik me beter ergeren aan degenen die bedacht hebben dat vrijwilligers geen QR-code nodig hebben...
:facepalm:
Zweefteefwappie :-D, mag ik ff gieren ? Geweldige term !

Verder eens met alles, hoe moeilijk kan het zijn ?
Ik vind het ook niet leuk, maar om uit deze shit te komen doe ik ook wat van ons verwacht wordt...

Het egoïsme van mensen stuit mij trouwens ook vreselijk tegen de borst, steeds maar zo benadrukken dat je RECHT hebt op...............

Grrŕrrrrrr :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Een naaste familielid is een complotdenker eerste klas. Erg vind ik dat ze haar kind van 6 daardoor vreselijk beïnvloedt: kind doet zelf ook uitspraken als corona is onzin, en die mondkapjes zus en zo.

Familielid is boos omdat haar kind door de overheid wordt buitengesloten. Maar ziet niet in dat ze dat in feite zelf doet. Ze weigert te testen en vaccineren en ging zelfs met kind op ziekenbezoek bij een positief geteste. Want tja, als ze het moeten krijgen dan krijgen ze het..

Wat ik momenteel het ergst vind is dat ik bij mijn man de uitputtingsslag zie. Hij is microbioloog. En dat dit zowel fysiek als mentaal zijn sporen nalaat. En als ik dan zoveel mensen hoor die niet meer meedoen, voelt het uitzichtloos. Hoe lang duurt het voordat het in ons gezin weer normaal wordt… het maakt me ook wel boos.

Heel erg vind ik dat operaties en behandelingen worden verzet en dat de complotdenkers dan steeds roepen dat zij worden buitengesloten. De wachtende mensen, die worden pas buitengesloten en hebben daarin niet eens een keuze. Code zwart, dat is pas buitensluiten.

Een kennis, ook een tegenstander, wacht nu op een galblaas operatie. Boos dat die is, want hij heeft pijn. Wat een egoïsme..

Dit filmpje van oa artsen uit het Zuyderland ziekenhuis vond ik erg indrukwekkend:

https://www.zuyderland.nl/veelgestelde- ... GI6Gg3AntI
Alle reacties Link kopieren
Kolletje1 schreef:
27-11-2021 09:53
Ik baal er ook van dat zoveel mensen bewust de regels en adviezen in de wind slaan. En ik vind daar ook wat van en het maakt me verdrietig en boos. Maar ik snap de toon in dit topic ook niet, wat heeft dat nou voor zin?

Frustratie van je af typen. Hopelijk valt er ook nog wat te lachen hier. Dat vind ik persoonlijk wel lekker, want sinds een paar dagen zitten de tranen bij mij erg hoog van frustratie en moedeloosheid.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
27-11-2021 09:56


Normaal zou ik heel redelijk de discussie aangegaan zijn, nu had ik zin om haar met haar hoetsjiepoetsjie Dyson-fohn voor haar bek te rammen.

U begrijpt: het is voor iedereen beter als ik voorlopig even binnen blijf.
:rofl:

Zit hardop te schateren.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Kolletje1 schreef:
27-11-2021 09:53
Ik baal er ook van dat zoveel mensen bewust de regels en adviezen in de wind slaan. En ik vind daar ook wat van en het maakt me verdrietig en boos. Maar ik snap de toon in dit topic ook niet, wat heeft dat nou voor zin?
Helemaal niets. Behalve dat de mensen die gal willen spuwen nu een eigen topic hebben. Als dat dan allemaal ook in dit topic kan blijven, ipv in de tig anderen dan heeft het wellicht nog nut. Kun je deze mijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen haat. Ik ben moe. Moe van de discussies. Moe van de domheid om te gaan rellen omdat je zo zielig bent. Moe dat mensen niet begrijpen dat alleenstaanden (zonder kinderen) het misschien iets zwaarder hebben omdat de contacten met de mensheid zijn beperkt en al helemaal geen “gezellige” feestdagen hebben omdat ze alleen zijn.

Moe dat ik constant risico loop of dreig te lopen in mijn werk, (zorg) ik moe ben constant rekening te houden om wel of geen privé contacten te hebben want mocht ik opeens kuchen, ik moet testen, ik niet kan werken.

Moe dat mensen maar doen en laten en zo egoïstisch zijn …ikke ikke ikke…
moe van de peutermaatschappij
Alle reacties Link kopieren
Kerstverlichting, jeetje wat een kitsch en verspilling van energie.
Hele weilanden worden volgeplakt met die foei lelijke zonnepanelen, geen gans kan er nog even wat eten, en die foeilelijke windmolen waar dieren zich tegen te pletter vliegen.

Stop eens met energie verspillen (6)
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren
MissPiglet schreef:
27-11-2021 09:46
Dan haat ik mijn werkgever die mensen die niet meer stimuleert om thuis te werken, maar juist verplicht dat er mensen naar kantoor komen. Daardoor zit ik alsnog elke week gemiddeld 3 dagen op kantoor, terwijl ik mijn werk heel prima thuis kan doen.
Oh ja, die haat ik ook. Echt, domme lul met je volkomen inwisselbare dertien in een dozijn bedrijf: hou je verdorie eens aan de maatregelen. Neem voor lief dat je personeel de was gaat doen of misschien zelfs twee uur eerder stopt met werken. Dat deden ze namelijk op kantoor ook. Maar laat verdorie wie dat kan gewoon thuis werken. Of wil je straks überhaupt geen bedrijf meer hebben soms?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
27-11-2021 10:02
Ik heb geen haat. Ik ben moe. Moe van de discussies. Moe van de domheid om te gaan rellen omdat je zo zielig bent. Moe dat mensen niet begrijpen dat alleenstaanden (zonder kinderen) het misschien iets zwaarder hebben omdat de contacten met de mensheid zijn beperkt en al helemaal geen “gezellige” feestdagen hebben omdat ze alleen zijn.

Moe dat ik constant risico loop of dreig te lopen in mijn werk, (zorg) ik moe ben constant rekening te houden om wel of geen privé contacten te hebben want mocht ik opeens kuchen, ik moet testen, ik niet kan werken.

Moe dat mensen maar doen en laten en zo egoïstisch zijn …ikke ikke ikke…
moe van de peutermaatschappij
Dat snap ik heel goed. Je hebt er geen kloot aan, maar toch: :hug:
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven