Entertainment alle pijlers

Nick & Simon zijn de leukste zangers van Nederland

12-05-2011 23:25 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nick en Simon hebben een heel leuk tv programma. Kijken jullie ook?
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:15
89.89% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Heb het niet gezien, maar ze zijn wel erg leuk. Het leukste aan hun vind ik wel hun humor, wat kunnen hun leuk uit de hoek komen, vooral Nick, echt een leuke droogkloot!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik niet, omdat ik ze eigenlijk niks vind. Maar zag ze vd week bij DWDD en daar zongen ze twee nummers die ze in het engels hebben vertaald en dat zongen ze wel erg goed. Misschien maar terug kijken dan? Dus echt de moeite waard?
Alle reacties Link kopieren
Ik zapte er gisteren langs en bleef hangen. Ik heb nooit ene moer om Nick en Simon gegeven maar ik vond ze en het proramma errug leuk!

Vond het samen zingen in die kantine echt ontroerend.

Vond alleen jammer dat ze het volkslied niet tweestemmig zongen maar ze hadden ook maar heel weinig tijd.
Alle reacties Link kopieren
IK!!!



En ik heb ook weer genoten. Ik ben al wat langer "fan" en ik vind alles leuk wat ze doen en zeggen.



Maar ik vind vooral hun muzikaliteit gewoon erg leuk om naar te kijken.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
Eens



N & S en dan Engelstalig zoals "The Boxer"

Helemaal geweldig. Kippenvel

Kan nu geen YouTube link plaatsen, want forum mobiel
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:06
99.69% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ja heb het gezien gisteren en kan bijna ook niet wachten tot de volgende aflevering! Is echt een leuk programma.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga t morgen bekijken op uitzendinggemist.

Had ook t voorstuk gezien bij DWDD, ben t helemaal vergeten.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:06
99.69% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 12 mei 2011 @ 23:34:

[...]





Nick met die vrouw van dat hotel, dat was gewoon té leuk. Jaaaa dat was echt te gek!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Morgen zeker even terug kijken dan :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk enthousiasme fv. Het is me nu te laat, maar ik ga het komend weekend zeker terugkijken.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen goed zingen, leuk t.v. programma, maar heb ze gezien bij ons personeelsfeest, waarbij we vooraf restrictie's kregen: als er iemand op het podium klom, werd het optreden gestaakt, de gage was heel hoog, er werden geen handtekeningen uitgedeeld er werden ook geen handtekeningkaarten achter gelaten, er werd niet op de foto gegaan met onze personeelsleden, het was met bodyguards naar het podium gegaan, hun actje doen en hup gelijk weg geen persoonlijke noot over het bedrijf of iets.., en nee wij hebben ons niet misdragen waren maar met twee honderd mensen. En iedereen had er toch een katerig gevoel over, het jaar daarvoor was Frans Bauer op ons personeelsfeest en dat was een wereld van verschil (en van zijn muziek hou ik dus niet). Kortom blijf kijken naar het t.v. programma van hun maar zal dus nooit naar een optreden gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas mij ook nog steeds enorm over hoe de heren nog steeds groeien. Op youtube zoveel liedjes gehoord en gezien maar bij de beste zangers van nederland kwam hun veelzijdigheid pas echt goed naar voren.



Tja, en die humor, zo droog, zo flauw, zo heerlijk. Ik zou er een hele avond gezellig tussen kunnen zitten en alleen maar kijken en luisteren maar vooral genieten.



Op Youtube vond ik dit filmpje, en op zo'n moment wens ik dan toch echt een man die net zo muzikaal is en zo lekker kan zingen, gewoon thuis op de bank terwijl ik in de keuken koffie sta te zetten.



Kijk maar eens mee....
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:06
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:07
99.74% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ja Halllujah van Nick was ook zo mooi. Kippevel!



Er staan heel veel mooie dingen van N&S op youtube. Maar zij verbazen mij toch keer op keer weer opnieuw. Zoals gister dan ook weer Nick bij de workshop waar hij dan gezellig gitaart en dat ze allemaal samen gaan zingen. Het ziet er zo knus, intiem uit, het geeft mij altijd een heel fijn gevoel om dat soort dingen te zien.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:07
99.82% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maar Christiana, deel jij handtekeningen uit op je werk? Ga jij met iedereen op de foto? Ik vind het altijd een beetje wonderlijk dat als je artiest bent je altijd maar gezellig met iedereen op de foto moet en handtekening uit moet delen. Iedereen kent hen maar zij kennen het publiek verder helemaal niet.



Jij zegt ook dat zij gelijk weer weggingen na het optreden komt ook omdat zij vaak wel 3 of 4 optredens op 1 avond hebben, zij hebben ook hun contractuele verplichtingen ed.



Ik ben nu naar 2 concerten geweest en ga in oktober naar het Gelredome, maar ik ga heen omdat ik N&S erg goed vind niet voor een foto en ook niet voor een handtekening. (maar ik zeg natuurlijk geen nee als ze vragen of zij mee kunnen rijden naar huis )
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vond dat ook zo heerlijk eerlijk bij interview. En Kees staat ook overal gezellig bij.



En zij gaan wel mooi gewoon naar Amerika. En ik weet niet meer of het nu in DWDD was of in the American Dream dat Nick zei, als wij 30 zijn. Toen realiseerde ik mij pas weer hoe jong zij nog zijn en hoe oud ik al ben.



Maar ik moet ook wel zeggen dat ik ook vind dat hun succes wel heel commercieel uitgemolken wordt. CD + DVD met steeds nieuwe bonus versies zodat fans alles maar blijven kopen enz. Daarnaast vind ik degene die hun carriere uitstippelt wel een topper, iedere stap die zij zetten is goud. Beste zangers van Nederland, the Voice, Zomer voorbij, Palingsoap en dan nu weer the American Dream en dan straks in oktober de Symphonica concerten. Je kunt het slechter doen dacht ik zo
senseo wijzigde dit bericht op 13-05-2011 00:08
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook heel leuk



Maar dat van Christiana klopt ook wel weer en het is niet mis hoor, wat ze ervoor krijgen, schrok ervan, ha ha. En dat dan vier keer op een dag



Maar ga het ook zeker even kijken!



Erg jammer van de 3 J's trouwens, vind ze ook erg goed, vooral die cover van "Fragile" in het Nederlands die op Youtube staat.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:07
99.52% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:eefje1980 schreef op 13 mei 2011 @ 00:09:

Ik vind ze ook heel leuk



Maar dat van Christiana klopt ook wel weer en het is niet mis hoor, wat ze ervoor krijgen, schrok ervan, ha ha. En dat dan vier keer op een dag

Maar ik doe het ze niet na, 4x op 1 avond optreden van de een snel naar de andere plaats en 's ochtends vroeg thuiskomen of dan gezellig door naar Edwin Evers of Belgie voor een promo-tourtje. Zij hebben het vast niet slecht maar volgens mij is het wel buffelen, er moet ook nog een hele familie Buys van betaald worden enz.
senseo wijzigde dit bericht op 13-05-2011 00:21
Reden: ooit gehoord van een promo-ourtje.. ik ook niet :-)
% gewijzigd
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:08
99.60% gewijzigd
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven