Entertainment alle pijlers

Karst van der Meulen

25-11-2007 10:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie keek er vroeger ook naar de films en series van Karst van der Meulen zoals : de Zevensprong, mijn Idee en Thomas en Senior ?



Ik heb onlangs de dvds van Martijn en de Magier en Peter en de Vliegende Autobus gekocht. Wat een heerlijk jeugdsentiment ! Hoewel ik niet denk dat de kinderen van tegenwoordig de films nog leuk vinden. Maar ik destemeer :)
Alle reacties Link kopieren
De Zevensprong... brr... als ik de begintune nog hoor krijg ik al weer dat gevoel dat de serie opriep. Zooooo spannend en griezelig!



Geweldige serie!
Alle reacties Link kopieren
Jaahh, hier nog een fan. Vooral de zevensprong, fantastisch! Ik kan niet wachten tot mijn kinderen de dvd kunnen kijken!



Weet jij misschien of er ook een dvd van "mijn idee" is. Dat was ook al zo leuk. Kinderen mochten dan hun zelfgeschreven verhalen laten filmen. Dat wilde ik ook zo graag.
Alle reacties Link kopieren
gussie schreef op 25 november 2007 @ 11:42:

Jaahh, hier nog een fan. Vooral de zevensprong, fantastisch! Ik kan niet wachten tot mijn kinderen de dvd kunnen kijken!



Weet jij misschien of er ook een dvd van "mijn idee" is. Dat was ook al zo leuk. Kinderen mochten dan hun zelfgeschreven verhalen laten filmen. Dat wilde ik ook zo graag.




hoi Gussie,

ik heb even gegoogled. Ik kwam deze pagina tegen: http://www.radiodrama.nl/dvd17.htm dus het lijkt of ie op dvd is maar meer info kan ik er niet over vinden.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het zoeken "hebbes", ik had die site ook al eens gevonden. Het gaat vnl over hoorspelen. Maar er staat inderdaad wel iets over een dvd, lijkt me niet nodig bij een hoorspel. :-(



We wachten maar af, wie weet komt het ooit nog eens in de handel.



Via NCRV kun je ook het een en ander bestellen, goedkoper dan bij BOL.
Alle reacties Link kopieren
hoi Gussie,

De Bartsmit is ook erg goedkoop. Daar heb ik Martijn en de Magier en nog een paar dvds voor maar 4 euro gekocht.

Bol is idd wat duurder, hoewel de volledige Zevensprong serie bij Bol maar 9,99 is !
Alle reacties Link kopieren
De Legende van de Bokkenrijders was mijn favoriet - by far!



Komt die ook uit op DVD?
Always look for the silver lining
Alle reacties Link kopieren
Jieoor, De bokkenrijders is ook via Bol.com te koop.

Ik heb die serie nooit gezien. Maar wel aan te raden dus ?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren hoorde ik dat Karst van der Meulen vroeger tientallen kinderen misbruikt heeft (en dit ook toegegeven heeft).. Ik werd er helemaal akelig van toen ik t las. Al mijn favoriete kinderfilms en series zijn door hem gemaakt. Ik vond t zo n sympathieke man. En dan zijn vrouw die bij hem blijft want hij zou t nooit meer doen ..:-(
Arme kinderen van toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven