Entertainment alle pijlers

pakket met Amerikaanse tv zenders

23-07-2011 21:53 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies!



Ben eigenlijk benieuwd hoe en wat voor pakket je moet aanvragen om amerikaanse tv zenders te ontvangen.



Kan er weinig over vinden, zou het met digitale tv zijn, die hebben we nl niet hier en de kosten?



Nja iemand info?



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Neem een schotel.

Of sluit digitale tv af. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor zenders je wilt. En die kun je bekijken bij jouw kabelaanbieder.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op de schotel heb ik geen amerikaanse zenders en ook niet de mogelijkheid daar 'n pakket voor te kiezen.

Weet niet welke Amerikaanse zenders allemaal interessant zijn. Van HBO weet ik het toevallig dat die goede series brengt en volgens mij geen reclamebreaks, maar je hebt er ook veel pulp (zoals hier RTL/SBS) met om de haverklap reclame.
Alle reacties Link kopieren
Schotel wordt het niet, maar voor een pakket moet ik wel digitale tv afsluiten dus!
Alle reacties Link kopieren
Ligt er maar aan wat je wilt. Kijk 'ns op upc.nl, kpn.nl, of bij ziggo. daar staan ook alle tarieven.
Alle reacties Link kopieren
Oke dankje Wifra, first thing in the morning!
Alle reacties Link kopieren
@ elninj!



Vindt de reclame niet erg, heb eig ook weonig verstand van amerikaanse zenders maar vindt de keus in nl zo beperkt.
Via de schotel heb ik 2 van oorsprong amerikaanse zenders: Hallmark channel (series/films diverse genres) en 13Th street (crime en thriller series/films) Daar zit ook nauwelijks reclame in en het aanbod is wel fijn.



http://www.13thstreetuniversal.nl/schedule
Alle reacties Link kopieren
Is het niet zo dat die schotels van de 'hotte' Amerikaanse zenders gewoon aan de verkeerde kant van de wereld staan zeg maar. Ik heb daar ooit een plaatje van gezien. Even improviseren



schotel schotel





amerika europe





Ja da;s een mooie tekening he, maar goed de aarde is dus rond, en dan kun je niet met die schotel die je in europa opzet die schotel die in de lucht hangt boven amerika bereiken. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja, 13 th is fijn!!!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik het typte had ik helemaal braaf spaties zo gezet dat het echt een wereldbol werd hoor... (vorige post)
Alle reacties Link kopieren
OK nu een echt plaatje



plaatje satelliet schotel uitleg
Op dat plaatje zie je volgens mij dat het Amerikaanse tv-station naar de Amerikaanse sateliet zendt en dat die Amerikaanse sateliet naar de Europese sateliet zendt en die kan 't dan weer naar de schotelontvangers hier sturen. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Hbo is een betaalzender, kan je dat wel ontvangen dan?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja sorry uitleg, het KAN wel, maar ze doen het niet, omdat ze anders veel minder geld zouden verdienen met het verkopen van hun dure series. Een paar netten doen het wel (CNN, BBC ) maar niet HBO , FOX en dat soort zenders. Jammer he....



En dus zou je het rechtstreeks van die satelliet moeten oppikken, en dat gaat weer niet omdat de wereld in de weg zit als het ware.
quote:_yellowlove_ schreef op 23 juli 2011 @ 22:48:

Oh ja sorry uitleg, het KAN wel, maar ze doen het niet, omdat ze anders veel minder geld zouden verdienen met het verkopen van hun dure series. Een paar netten doen het wel (CNN, BBC ) maar niet HBO , FOX en dat soort zenders. Jammer he....



En dus zou je het rechtstreeks van die satelliet moeten oppikken, en dat gaat weer niet omdat de wereld in de weg zit als het ware.

Nadeel daarvan is wel dat 'we' die amerikaanse series hier downloaden voordat ze in NL op de tv komen.



Het zijn idd HBO, Fox en CBS geloof ik die goede series uitzenden.



Nieuwszenders kun je op de schotel uit zo'n beetje alle hoeken van de wereld ontvangen, alleen zit ik daar nu niet direct op te wachten...
Alle reacties Link kopieren
Dit is graties: http://delicast.com/tv/USA
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je uitleg Yellow. Ik zou ook zo graag die series willen kunnen ontvangen ja! Jammer jammer jammer.

Ben nu trouwens fan van Game of Thrones van HBO, is een aanrader.
Ik kijk regelmatig buitenlandse zenders, die we niet digitaal kunnen ontvangen, met TVU.



Misschien dat daar de zenders die je zoekt tussen staan, ze hebben een hele lijst met Amerikaanse zenders.

Het nadeel is wel dat de kwaliteit niet altijd even goed is en je snel internet moet hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven