Entertainment alle pijlers

Genant televisiemomet - Frans Bauer in All you need...

15-08-2011 19:12 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met Frans Bauer maakte ik kennis via het programma All you need is love en de 2 Diana's waar hij uit moest kiezen.

Ik heb verder niets met Frans Bauer maar als ik hem op tv zie moet ik ook direct weer aan dat genante tv-moment denken. Wat mij betreft de genantste in tv-geschiedenis... in mijn herinnering. Want ik heb het nooit meer terug gezien. Ik zag nu wel een filmpje van maar 49 seconden op youtube. Iemand enig idee waar ik het hele fragment kan vinden, of downloaden? Wil het zo graag aan mijn vriend laten zien, weet ie ook eens waar ik het over heb.



Oh en ik herinner me ook nog eens een jongen, bij all you need, op een motor die bij Normaal in kwam breken, meisje komt met rode kop op het podium: "ik heb al verkering'.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
Oooow ja... één van die Diana's werkte als garderobemeisje in de uitgaansgelegenheid waar ik iedere zaterdag kwam. Herkende ik haar toen van. Zooo genant. Aan beelden kan ik je niet helpen. Wel staat het mij nog helder voor de geest.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, dat wil ik nou ook wel graag terug zien.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=zetuOsePF7k



en langer:

http://www.youtube.com/watch?v=y1lr-xE8ps8
Alle reacties Link kopieren
Frans Bauer en een genant tv-moment. Is dat niet een pleonasme?
Alle reacties Link kopieren
Super tomaat, ik kijk 5 seconden en krijg al een beschamend gevoel (wat heeft die "rode" Diana een ontevreden smoel)
Alle reacties Link kopieren
Oh eerste weet ik nog. Zou echt een fragment zijn voor Zomergasten. Echt dat ik het nu nog weet. Wat verschrikkelijk en ook nog dezelfde namen. Wel handig dat je je niet vergist in bed.



Weet ook niet waar het nog te zien is, zijn er geen oude afleveringen te zien van All you need?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oeh ja dat was zoooo genant!!!! Ik weet het nog precies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomaat3 schreef op 15 augustus 2011 @ 19:20:

http://www.youtube.com/watch?v=zetuOsePF7k



en langer:

http://www.youtube.com/watch?v=y1lr-xE8ps8



Ja die bedoelde ik in in mijn op, het fragment van 49 seconden op youtube. Maar dat is een ingekorte versie.

De tweede link, zijn verschillende genante momenten, maar dus ook niet het hele stuk.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
quote:blokjekaas schreef op 15 augustus 2011 @ 19:21:

Frans Bauer en een genant tv-moment. Is dat niet een pleonasme?
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
quote:ShamRock schreef op 15 augustus 2011 @ 19:24:

[...]





Ja die bedoelde ik in in mijn op, het fragment van 49 seconden op youtube. Maar dat is een ingekorte versie.

De tweede link, zijn verschillende genante momenten, maar dus ook niet het hele stuk.Oh sorry, had je OP niet helemaal goed gelezen
Alle reacties Link kopieren
JAA ik weet het ook nog,,hij MOEST kiezen vond het voor hem ook genant en de afgewezen diana was meteen geen fan meer
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik rode Diana een beetje zielig.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ergens heb ik ooit eens gelezen dat Frans Bauer er voor heeft gezorgd dat dit niet meer uitgezonden mag worden en dat het ook niet meer op div. sites mag staan.
Alle reacties Link kopieren
@Pilous, ohhh dat is spijtig. Dat lijkt me inderdaad wel voor de hand liggen. Ik kan me zo voorstellen dat er anders vast wel het hele fragment was terug te vinden op het net.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
Ik had het nog nooit gezien, maar wat gênant!

Echt erg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Claudia2010 schreef op 15 augustus 2011 @ 19:31:

Eigenlijk vind ik rode Diana een beetje zielig.

Dirode diana was voor mijn gevoel veel aardiger, maar verscrhikkelijk nerveus en een beetje raar.

Die blonde diana was een überbitch.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij had hij toen al wat met Mariska, maar kon hij niet toegeven, de mensen achter hem vonden dat hij het programma moest doen. Kop op tv verkoopt.

En het balletje is gaan rollen.



(maar dat kan ook de roddel zijn )
Alle reacties Link kopieren
Ik kan maar niet verstaan wat hij zegt!
whaaaaahahahahaha..ik heb hier toen ook echt smakelijk genoten van dit tenenkrommend moment.

Hlelaas kan ik je ook niet verder helpen..

Misschien via zijn fanclubforum ofzo? Er zit vast wel een überfan bij die het in bezit heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Claudia2010 schreef op 15 augustus 2011 @ 19:31:

Eigenlijk vind ik rode Diana een beetje zielig.Gelukkig is alles goedgekomen met haar, sinds een paar weken een wolk van een dochter.
Offtopic:



Digital Art! Wat een leuke avatar heb je! zelfgemaakt?
quote:lieveke79 schreef op 15 augustus 2011 @ 20:04:

[...]





Gelukkig is alles goedgekomen met haar, sinds een paar weken een wolk van een dochter. Ben jij??????
Alle reacties Link kopieren
In mijn herinnering was juist de rode Diana, de onaardige en de mafkees. Zij vond dat zij meer recht had op Frans Bauer omdat hij altijd op haar verjaardag kwam zingen ofzo ... en dat hij toen met haar geflirt had en dat de blonde dus geen schijn van kans zou hebben... zij ging toen behoorlijk af, dat hij niet voor haar koos.



Goh dat hij al met Mariska ging dat wist ik niet. Hoe dan ook was het een goede 'stunt' alhoewel zijn doorbraak pas weer jaren later kwam, toch?

Ik weet nog dat ik hem voor het eerst zag, en me maar af vroeg waar ik die kop eerder gezien had.
Here I am - now what are your other two wishes...
Ohjaaaa, die herinner ik mij ook nog goed! Bij tijd en wijle moet ik er nog even aan denken. Heeft toch wel indruk gemaakt. haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven